Net vond je me nog heel oud.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na een fobocheck door ondergetekende ben je gekeurd, en lekker bevonden
Ik ga hem nú checken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar Lord of the strings is echt beter. Vooral het verhaal is echt helemaal top!
Saillaint detail: tim is een homo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na een fobocheck door ondergetekende ben je gekeurd, en lekker bevonden
Dat was vanochtend. Toen wasje oud en vies. Nu zeg je fris enfruitig te zijn, en dan geloof ik je maar op je woord!quote:
Eerder als een beledigingquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Saillaint detail: tim is een homo.![]()
Ik zou dit niet als een compliment opvatten.
Inderdaad.quote:
Correctie: Timmmmm (vergeet die mmmmmen niet, cruciaal detail!) eet van twee walletjes. Geslacht maakt mij niet uit, zolang je maar leuk bent!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Saillaint detail: tim is een homo.![]()
Ik zou dit niet als een compliment opvatten.
HOMO!!!1quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Correctie: Timmmmm (vergeet die mmmmmen niet, cruciaal detail!) eet van twee walletjes. Geslacht maakt mij niet uit, zolang je maar leuk bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je het fijn vindt om een pik in je kont te hebben, vind ik je een homo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Correctie: Timmmmm (vergeet die mmmmmen niet, cruciaal detail!) eet van twee walletjes. Geslacht maakt mij niet uit, zolang je maar leuk bent!
Conclusie: je bent zo wanhopig dat je zelfs door vrouwen in je kontje genomen wilt worden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trouwens, iemand uitschelden voor homo werkt alleen maar als hij daar problemen mee heeft, zoals een homofoob. Je kunt mij ook wel uitschelden voor 'vrouw' maar dat heeft geen zin.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zolang je het fijn vindt om een pik in je kont te hebben, vind ik je een homo.
Dat mag jij vinden.Gelukkig denkt mijn vriendin daaranders over.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zolang je het fijn vindt om een pik in je kont te hebben, vind ik je een homo.
Neen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:56 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
Conclusie: je bent zo wanhopig dat je zelfs door vrouwen in je kontje genomen wilt worden.
Is niet uitscheldenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Trouwens, iemand uitschelden voor homo werkt alleen maar als hij daar problemen mee heeft, zoals een homofoob. Je kunt mij ook wel uitschelden voor 'vrouw' maar dat heeft geen zin.![]()
Buk maar, dan zal ik hetje vertellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:58 schreef Gupje het volgende:
Gaat dit over gay sex want dan ben ik zo weer weg
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Buk maar, dan zal ik hetje vertellen.
Gayseks is ook seks.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:58 schreef Gupje het volgende:
Gaat dit over gay sex want dan ben ik zo weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |