Klopt, maar die foto's zijn niet zo heel duidelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er staan er toch veel meer in je fobo?Of was dat alleen in fobo.rar?
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je de hele dag door als één of andere malloot aan het lachen bent wel ja
Ik heb een foboban dus ik kan het niet zienquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar die foto's zijn niet zo heel duidelijk![]()
Voor zover ik weet, bestaat er geen fobo.rar van mij
Dat denk je inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar die foto's zijn niet zo heel duidelijk![]()
Voor zover ik weet, bestaat er geen fobo.rar van mij
Lekker subtiel ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Een vrouw?
Zijn er al tietenpics van jou?
Ik stond om half 8 op om om half 9 bij de dok tezijn, jij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik was vast eerder op dan jij.
Helaas, morgen is het toch echt vrijdagquote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Helaas, morgen is het toch echt vrijdag
Naais, ik wist niet eens dat het bestondquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een foboban dus ik kan het niet zien
Ik had een forumban, foboban en PM banquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais, ik wist niet eens dat het bestond_!
Dat bestaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais, ik wist niet eens dat het bestond_!
Ze is te oud.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Een vrouw?
Zijn er al tietenpics van jou?
Ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stond om half 8 op om om half 9 bij de dok tezijn, jij?
Hihiquote:
Wil ik weten wat je uit hebt gespookt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had een forumban, foboban en PM ban
De dokter? Heb je eindelijk aids?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stond om half 8 op om om half 9 bij de dok tezijn, jij?
Ik voel me fris en fruitig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, joepie, ik was eerder op dan jij
Ik ben moe
Nee, ik heb een miskraam gehad, en lig nu in comaquote:
één plaatje gepostquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je uit hebt gespookt?
Lord of the strings?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga maar eens een studiefilm kijken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik heb een miskraam gehad, en lig nu in coma
PM me maar als je geldwilt storten of een bloemetje wil sturen
Met de harde handquote:
Maar toen ik wilde ontbijten nietquote:
Ik wil je vooral veel tegenspoed sturen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jah, het gebrek aan spange, jonge meisjes op Fok stemt mij ook droevig.quote:
quote:
Blijf er maar lekker in liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kusjekroel!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
Ik wil je vooral veel tegenspoed sturen.
Klinkt als een top-filmquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Akira Kurosawa - Seven Samurai
14 jaar zijn is zwaar hè voor je.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jah, het gebrek aan spange, jonge meisjes op Fok stemt mij ook droevig.
Na een fobocheck door ondergetekende ben je gekeurd, en lekker bevondenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
14 jaar zijn is zwaar hè voor je.
Jaloers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
14 jaar zijn is zwaar hè voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |