Ik heb het 1 keer gezien. En ja, ik moest kijken.quote:
Trustenquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga nu maar eens slapen.
Slaap lekker allemaal!
Geen idee, ik zit met een paar fokkers te ouwehoeren op die kutsites. WAt een graftakkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:35 schreef timmmmm het volgende:
Iemand nog een leuk nachtelijk onderwerp?
Met je hoofd op het toetsenbord in slaap vallenquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:35 schreef timmmmm het volgende:
Iemand nog een leuk nachtelijk onderwerp?
Da's geen onderwerp, da's een handelingquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je hoofd op het toetsenbord in slaap vallen
Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's geen onderwerp, da's een handeling
quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:39 schreef reetveter het volgende:
ik kap met dat cam gedoe, anders slaap ik helemaal niet meer
quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja echt, gare wijven. Komt devvie weer met een hondslelijke oma aanzetten
![]()
huh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja echt, gare wijven. Komt devvie weer met een hondslelijke oma aanzetten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had niet anders verwachtquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 04:01 schreef Kiegie het volgende:
Nog heel even.
Moet toch maar een paar uurtjes gaan slapen nu.
Euhm, ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar " Bazen" is uit, zoooooo 2008.quote:
Oh, ja dat krijg je als je een ban van vijf weken hebtquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar " Bazen" is uit, zoooooo 2008.
Wel met je tijd meegaan.
Pfoe, dat is leuk zo op de vroege morgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef dagdag het volgende:
was even bezig een grappig oma te chatten
Hoi BTquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Breathtaking het volgende:
Kom eens uit bed, hup hup! 's Nachts een man, 's morgens een man. (Of vrouw natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |