Is goed.quote:
Ik ga alleen niet al te veel uitgeven aan een granny.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
nee meot ik dan ff downloaden, maar ik ga niet kijken tijdens de pvt show, alleen opnemen![]()
Bijdie oma he
Uiteraard.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tof plan.
Mits groene thee
Jeeeequote:
Ik wasvandaag ook ineens pas om 2 uur wakkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jeeee
14 uur geslapen, dus ik heb niet zo'n slaap
Dat eerste niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op tijd naar bed,fris weer op isdus ook niet gelukt?
Nooitquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Drink nog steeds geen alcohol.
Je hebt ok mensendie er morele bezwaren tegen hebben, en het verschrikkelijk slecht vinden enzo. Dat is wel de slechtste reden om niet te drinken. Jij hebt een goeiequote:Op donderdag 8 januari 2009 02:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom wel, geen behoefte aan, vind het niet lekker, onzinnig, enz.
Oke, nja ieder zijn smaak hequote:Op donderdag 8 januari 2009 02:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom wel, geen behoefte aan, vind het niet lekker, onzinnig, enz.
Nee, van mij mag men zich klemzuipen. Ik lach wel vanaf de zijlijn (of huil).quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt ok mensendie er morele bezwaren tegen hebben, en het verschrikkelijk slecht vinden enzo. Dat is wel de slechtste reden om niet te drinken. Jij hebt een goeie
Lachen meestalquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, van mij mag men zich klemzuipen. Ik lach wel vanaf de zijlijn (of huil).
Ik deel je meningquote:
Ik zei dat ik 'zo' eens ging slapen 'denk ik'.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij ging slapen?
Lieve kleine meisjes horen allang te slapen op dit tijdstipquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zei dat ik 'zo' eens ging slapen 'denk ik'.
Ik sta altijd wel fris op, alleen de tijd varieert nogal eens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lieve kleine meisjes horen allang te slapen op dit tijdstip![]()
![]()
Trouwens, je moet morgen weerfris en vers zijn. Ik heb voor ontbijt morgenochten krentenbol, maar ik ga heul geen muffe eten
Hetzelfde als met 2girls1cup en dergelijke.quote:
Kijk je dat graag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hetzelfde als met 2girls1cup en dergelijke.
Morgen stipt om 10uur dien je verorberd te worden. Dan moet je dus weer fris zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik sta altijd wel fris op, alleen de tijd varieert nogal eens.
Bah.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Samen met zotheid, devvie en jordeeeh, omdat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |