Ik heb m'n msn wachtwoord veranderd, mn hyveswachtwoord en mn fok wachtwoord. Denk je nu werkelijk dat ik hem op mijn account laat zitten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bent een kloon van NG niet waar?
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb m'n msn wachtwoord veranderd, mn hyveswachtwoord en mn fok wachtwoord. Denk je nu werkelijk dat ik hem op mijn account laat zitten?
Ik stang hem, hij heeft een ban, ik niet.
Ik geloof niet dat het uit isquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb m'n msn wachtwoord veranderd, mn hyveswachtwoord en mn fok wachtwoord. Denk je nu werkelijk dat ik hem op mijn account laat zitten?
Ik stang hem, hij heeft een ban, ik niet.
Ok.quote:
Ik heb ook niets te zoeken in wijken zoals : Transvaal of Schilderswijk, maar ik moet er nou eenmaal doorheen reizen, helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]Het klinkt lullig maar ik heb dr niks te zoeken.
![]()
Ik bedoel, als jij in mijn buurt zou wonen zou je dr ook nooit komen en waarschijnlijk ook vrij weinig van weten.
Ik wil even veel naar school als jij, is mie veel te relaxt. Wat doe? XX Economie?quote:
Ik ook.quote:
International business and languages. En dat valt je vies tegen, want is 1 van de moeilijkste HBO opleidingenquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:02 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik wil even veel naar school als jij, is mie veel te relaxt. Wat doe? XX Economie?
Never mind dan maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
International business and languages. En dat valt je vies tegen, want is 1 van de moeilijkste HBO opleidingen. Heb het alleen rustig omdat ik deze periode meeste heb afgesloten. Projecten klaar enzo. Normaal ben ik van 9 tot 5 bezig.
quote:
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 01:11 schreef Krentenbol. het volgende:
Gaat iedereen nou op tijd naar bed?!
Zo, maak je maar niet druk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:11 schreef Krentenbol. het volgende:
Gaat iedereen nou op tijd naar bed?!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook niets te zoeken in wijken zoals : Transvaal of Schilderswijk, maar ik moet er nou eenmaal doorheen reizen, helaas.
Was toch mooi geweest?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zo, maak je maar niet druk!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb jameson whiskey gekochtFUucking lekker
Ja, snap ik! Maar ik moet mijn motivatie terug krijgen voor Geschiedenis, anders wordt het niet wat met mijquote:
Tram 4 neem ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]En vanaf feb ben je nog iets langer onderweg. Of moet je nu naar de haagse overstappen? Vanaf tram 3/4 is het een minuut of 8 lopen naar Inholland. En tram 2/6 stoppen zelfs nog dichterbij.
bier dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad
Neem alleen drank van Tijenraan
Neequote:
als je bacardi zegt, krijg je gewoon de cheapversie,quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
NeeTijenraan heeft van alles hé! Barcardi, smirnoff(niet de cheapversie) etc.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
als je bacardi zegt, krijg je gewoon de cheapversie,Niet die kinderdrank though
dat schenken ze daar eecht niet hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar is altijd wel lekker na het werken. Paar mixjes drinken
Zulke fles ongeveer zeg ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
dat schenken ze daar eecht niet hoor
Dan is het vast sneller. Kan je tot CS blijven zitten en is het 8 min lopen.quote:
KLB SC DH MINIMEET?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is het vast sneller. Kan je tot CS blijven zitten en is het 8 min lopen.
Neejoh, 1 halte blijven zitten en 3 minuten lopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is het vast sneller. Kan je tot CS blijven zitten en is het 8 min lopen.
quote:
Wanneer?quote:
Dat kan ook nog inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neejoh, 1 halte blijven zitten en 3 minuten lopen
Die suggestie was zeker in het kader van : Nederland in beweging?quote:
Je kan ook na school 10 minuten naar mij toen lopen om daarna samen hard te lopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die suggestie was zeker in het kader van : Nederland in beweging?
Heb je zo'n recorder?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:30 schreef reetveter het volgende:
JONGENS ATTENTIE
Wie chipt er in voor een private show van die oma
binnenkort?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wanneer?
[..]
Dat kan ook nog inderdaad.
nee meot ik dan ff downloaden, maar ik ga niet kijken tijdens de pvt show, alleen opnemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan ook na school 10 minuten naar mij toen lopen om daarna samen hard te lopen.
[..]
Heb je zo'n recorder?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan ook na school 10 minuten naar mij toen lopen om daarna samen hard te lopen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |