Ik dacht aan andere dingen dus ik was vergeten dat ik dat al had getypt.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
Mag ik je nummer hosselen, Krentenbol?
Hard to get hmm?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Sorry, ik geef mijn nummer niet.
Jij hebt echt geen smaak.quote:
Demente koe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht aan andere dingen dus ik was vergeten dat ik dat al had getypt.
Dat is toch ook van dat station? Moerwijk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, waar jij doorheen bent gereden was Laakkwartier/ Spoorkwartier of Moerwijk
Schilderswijk en Transvaal is de andere kant op
quote:
Hoelang woon jij in Den Haag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is toch ook van dat station? Moerwijk?
En wat is dan erger? Schilderswijk en Transvaal of Laak?
Zo leer ik nog wat over de stad waar ik woon.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ga hier helemaal los op roadrunner united dvd
Right.quote:
Ik woon nou 2 jaar in Den Haag zelf. Maar doorvoor woonde ik in Voorburg. En ik kom al langere tijd in Benoordenhout.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang woon jij in Den Haag?
Ik weet het eigenlijk niet.![]()
Allemaal even erg?
Eigenlijk mag ik daar niet om lachen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Me baas had zich verbrand, wilde saté maken komt alle kokende shit op zijn armen en bij zijn oog
Niet waar.quote:
En je ex.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Noel Gallagher is echt een goede zanger!
Officieel zijn het geen master tracks hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Had jij niet Metallica mastertracks?Kun je me die niet eens mailen?
Ik kan me ook wel voorstellen dat je je niet verdiept in de wijken van het gepeupelquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik woon nou 2 jaar in Den Haag zelf. Maar doorvoor woonde ik in Voorburg. En ik kom al langere tijd in Benoordenhout.
Ja dat dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Officieel zijn het geen master tracks hoor.![]()
Het zijn gewoon 4 sporen nummers.
Als je echt de master tracks hebt heb je het over een heleboel sporen.
Je bent een kloon van NG niet waar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
mjah, hij heeft wel een grote piemel
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bent een kloon van NG niet waar?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat je je niet verdiept in de wijken van het gepeupel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |