quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb jameson whiskey gekochtFUucking lekker
Ja, snap ik! Maar ik moet mijn motivatie terug krijgen voor Geschiedenis, anders wordt het niet wat met mijquote:
Tram 4 neem ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]En vanaf feb ben je nog iets langer onderweg. Of moet je nu naar de haagse overstappen? Vanaf tram 3/4 is het een minuut of 8 lopen naar Inholland. En tram 2/6 stoppen zelfs nog dichterbij.
bier dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad
Neem alleen drank van Tijenraan
Neequote:
als je bacardi zegt, krijg je gewoon de cheapversie,quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
NeeTijenraan heeft van alles hé! Barcardi, smirnoff(niet de cheapversie) etc.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
als je bacardi zegt, krijg je gewoon de cheapversie,Niet die kinderdrank though
dat schenken ze daar eecht niet hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar is altijd wel lekker na het werken. Paar mixjes drinken
Zulke fles ongeveer zeg ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
dat schenken ze daar eecht niet hoor
Dan is het vast sneller. Kan je tot CS blijven zitten en is het 8 min lopen.quote:
KLB SC DH MINIMEET?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is het vast sneller. Kan je tot CS blijven zitten en is het 8 min lopen.
Neejoh, 1 halte blijven zitten en 3 minuten lopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is het vast sneller. Kan je tot CS blijven zitten en is het 8 min lopen.
quote:
Wanneer?quote:
Dat kan ook nog inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neejoh, 1 halte blijven zitten en 3 minuten lopen
Die suggestie was zeker in het kader van : Nederland in beweging?quote:
Je kan ook na school 10 minuten naar mij toen lopen om daarna samen hard te lopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die suggestie was zeker in het kader van : Nederland in beweging?
Heb je zo'n recorder?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:30 schreef reetveter het volgende:
JONGENS ATTENTIE
Wie chipt er in voor een private show van die oma
binnenkort?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wanneer?
[..]
Dat kan ook nog inderdaad.
nee meot ik dan ff downloaden, maar ik ga niet kijken tijdens de pvt show, alleen opnemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan ook na school 10 minuten naar mij toen lopen om daarna samen hard te lopen.
[..]
Heb je zo'n recorder?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan ook na school 10 minuten naar mij toen lopen om daarna samen hard te lopen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |