Je hebt ok mensendie er morele bezwaren tegen hebben, en het verschrikkelijk slecht vinden enzo. Dat is wel de slechtste reden om niet te drinken. Jij hebt een goeiequote:Op donderdag 8 januari 2009 02:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom wel, geen behoefte aan, vind het niet lekker, onzinnig, enz.
Oke, nja ieder zijn smaak hequote:Op donderdag 8 januari 2009 02:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom wel, geen behoefte aan, vind het niet lekker, onzinnig, enz.
Nee, van mij mag men zich klemzuipen. Ik lach wel vanaf de zijlijn (of huil).quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt ok mensendie er morele bezwaren tegen hebben, en het verschrikkelijk slecht vinden enzo. Dat is wel de slechtste reden om niet te drinken. Jij hebt een goeie
Lachen meestalquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, van mij mag men zich klemzuipen. Ik lach wel vanaf de zijlijn (of huil).
Ik deel je meningquote:
Ik zei dat ik 'zo' eens ging slapen 'denk ik'.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij ging slapen?
Lieve kleine meisjes horen allang te slapen op dit tijdstipquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zei dat ik 'zo' eens ging slapen 'denk ik'.
Ik sta altijd wel fris op, alleen de tijd varieert nogal eens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lieve kleine meisjes horen allang te slapen op dit tijdstip![]()
![]()
Trouwens, je moet morgen weerfris en vers zijn. Ik heb voor ontbijt morgenochten krentenbol, maar ik ga heul geen muffe eten
Hetzelfde als met 2girls1cup en dergelijke.quote:
Kijk je dat graag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hetzelfde als met 2girls1cup en dergelijke.
Morgen stipt om 10uur dien je verorberd te worden. Dan moet je dus weer fris zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik sta altijd wel fris op, alleen de tijd varieert nogal eens.
Bah.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Samen met zotheid, devvie en jordeeeh, omdat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |