BMW 1 serie. Wel de 3 deurs uitvoering.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef Elmostyle het volgende:
Geen Sedan, Geen SUV, Geen Station, geen coupe.
Liefst een hatchback ofzo, audi a3? volvo c30? nieuwe Golf? ander iets?
Ik heb een VW golf uit 1993quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef Elmostyle het volgende:
Geen Sedan, Geen SUV, Geen Station, geen coupe.
Liefst een hatchback ofzo, audi a3? volvo c30? nieuwe Golf? ander iets?
De A3 uit de handel? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een VW golf uit 1993
Rijdt prima opzich..maar de audi A6 van m'n pa rijdt beterWe hebben twee keer een A3 gehad, maar die ging steeds kapot (is ook uit de handel genomen nu toch?)
Is wel leuk auto'tje jahquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BMW 1 serie. Wel de 3 deurs uitvoering.
Ik bedoelde de A2quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De A3 uit de handel? Hoe kom je daar nou bij?
Ziet er geinig uit, maar heel duur in vergelijking met wat je terug krijgt. Geen kofferbak en 4 zitplaatsen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:47 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Is wel leuk auto'tje jah![]()
[ afbeelding ]
Volvo c30 vind ik opzich ook niet lelijk
Oh ja, die wordt al eeuwen niet meer verkocht.quote:
Het is geen vakantie meer en ik word oudquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:50 schreef yvonne het volgende:
Het nachtenlang doorhalen is ook niet meer wat het geweest is h`e
Heuheu Lakituquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
Faka g's.
Er was een geweldig jailbait topik gisteren. Dankzij mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heuheu Lakitu![]()
Ik heb je beastiality en jailbait topics gemist mien jong
Ah, kwaliteit!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er was een geweldig jailbait topik gisteren. Dankzij mij.Maar dat heb je dan weer gemist.
![]()
[KLB JAILBAIT SC #693] Met hoogtepunten van het vorige topik
niet van iets anders?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spierpijn in mijn kaken van het kauwgomkauwen
Lachen op de harharhar manier?quote:
Helaas nietquote:
De wat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lachen op de harharhar manier?
Geen wilde dingen gedaan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Op dit moment is mijn hele lichaam een grote spierpijn, waar ik niets van snap
Bwoh, wat werkt die GHB toch goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Op dit moment is mijn hele lichaam een grote spierpijn, waar ik niets van snap
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, wat werkt die GHB toch goed
Zo lacht Zotheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lachen op de harharhar manier?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, wat werkt die GHB toch goed
Iets duisters met rapporten. Hoezo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef Florian_ het volgende:
jitzzzze wat deed jij ook alweer voor werk
Aangezien jij ook altijd zit te FOK!ken op je werkquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets duisters met rapporten. Hoezo?
Omdat je een banaan in je oor hebtquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets duisters met rapporten. Hoezo?
Tot 05.00 achter een laptop gezeten.quote:
Zo'n piraten achtige lachquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo'n piraten achtige lach
Harharharharhar
Met je kaak op en neer
Zeg, is er al eens een foto van jou gepubliceerd hier op fok?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot 05.00 achter een laptop gezeten.
Wild genoeg ?
Ja, door emimichquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg, is er al eens een foto van jou gepubliceerd hier op fok?
Tussendoor (als ik zit te wachten op testresultaten van mn rapportje) kan ik best wel even fokken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Aangezien jij ook altijd zit te FOK!ken op je werk
Is niet waar ik op doelde, maar wel wildquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot 05.00 achter een laptop gezeten.
Wild genoeg ?
Oh ja, zoietsquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo'n piraten achtige lach
Harharharharhar
Met je kaak op en neer
Er staan er toch veel meer in je fobo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, door emimich![]()
Daar was ik niet zo blij mee.
Ik zal ooit el eens een duidelijkere foto in mn fobo plaatsen
PIRATENquote:
*Gooit haar losquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is niet waar ik op doelde, maar wel wild
Ik begin wel:quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef Florian_ het volgende:
Ja, is de nieuwe kaste al verschenen?Die zou in december komen toch
Als je de hele dag door als één of andere malloot aan het lachen bent wel jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
PIRATEN
Nee maar daar kan je ook spierpijn van in je kaak krijgen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik begin wel:
SUPERHELDENKASTE:
jitzzzze, Florian_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |