Wie zegt dat ik hem aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Trouwens, iemand uitschelden voor homo werkt alleen maar als hij daar problemen mee heeft, zoals een homofoob. Je kunt mij ook wel uitschelden voor 'vrouw' maar dat heeft geen zin.![]()

Puber.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam. [ afbeelding ]
Vrouw.
Nee, dat doe je niet. Je noemt een hond een kat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam. [ afbeelding ]
Vrouw.
Jullie zijn toch voor pedoseks en kinderverkrachting?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Diere sex is ook sex, pedo sex is ook sex. maar dat is toch ook
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het er ooit weer eens van komt, zal ik het voor je tapen.
Wij zijn geen pedofielen, wij zijn efebofielen. Zoek maar op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jullie zijn toch voor pedoseks en kinderverkrachting?![]()
Zolang het 16+ isquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jullie zijn toch voor pedoseks en kinderverkrachting?![]()
Iemand uitschelden voor puber werkt alleen maar als hij daar problemen mee heeft, zoals een puberfoob. Je kunt mij ook wel uitschelden voor 'puber' maar dat heeft geen zin.quote:
Da's hetzelfde. Elke efebofiel is een pedofiel, maar niet elkepedofiel is een efebofielquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij zijn geen pedofielen, wij zijn efebofielen. Zoek maar op.
Hap, hap.quote:
Wie zegt dat ik je aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam. [ afbeelding ]quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iemand uitschelden voor puber werkt alleen maar als hij daar problemen mee heeft, zoals een puberfoob. Je kunt mij ook wel uitschelden voor 'puber' maar dat heeft geen zin.
Grootste bullshit ooit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's hetzelfde. Elke efebofiel is een pedofiel, maar niet elkepedofiel is een efebofiel
En je kan je afbeelding niet linkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam. [ afbeelding ]
Puber.
Goeie comeback.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je aan het uitschelden ben? Ik noem gewoon het beestje bij z'n naam. [ afbeelding ]
Puber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |