joah miss welquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ziet er geinig uit, maar heel duur in vergelijking met wat je terug krijgt. Geen kofferbak en 4 zitplaatsen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jullie zijn toch voor pedoseks en kinderverkrachting?![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb ik het over verkrachting? Sex met 16+ vind ik ok
Of jijquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
Hmm, ik ben in dubio. Wie is nou de grootste retard, "uitschot van 4chan" Lakitu of "domme Japie pik in je reet" timmmmm?
Hihih, hij valt ook op mannen, laat ik nu mijn eigen onzekerheid verbergen door hem achterlijk te noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
Hmm, ik ben in dubio. Wie is nou de grootste retard, "uitschot van 4chan" Lakitu of "domme Japie pik in je reet" timmmmm?
Wie ben jij dan weerquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
Foto via PM trouwens!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewaagd, om dat te vieren zonder een foto oid van mij gezien te hebben
Ik heb juist voor de BMW 1 gekozen omdat daar echt veel bij zit voor weinig. En natuurlijk voor de looks, rij-eigenschappen etc.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
joah miss welal als ik 'm zou pakken zou ik kiezen voor de advantage editie, sport is nogal erg duur.
En als je audi a3 zou kopen, moet je enorm veel bijbetalen voor de extra opties. bij volvo zit standaard er al vrij veel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |