dat zal het dan wel zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat je niet bent ingelogd, of omdat je online status niet zichtbaar is...
Graag gedaan!quote:
quote:
En het DaMarten 2008.quote:
moet je ook niet op je blote voeten door de sneeuw lopen...quote:
Doe ik ook heul nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je ook niet op je blote voeten door de sneeuw lopen...
Dat zie je trouwens ook als je er met je muispijl boven gaat hangenquote:
Wist ik nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zie je trouwens ook als je er met je muispijl boven gaat hangen
ik had me helemaal dik ingepakt, krijg ik het keiwarmquote:
Vannacht was het dat welquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had me helemaal dik ingepakt, krijg ik het keiwarm_!
ik heb net alle ingedienten gehaal dom een cake te gaan bakken, nu nog zin makenquote:
ik zit te bedenken of ik voor mijn tentamen ga eten of er na. best ingewikkeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net alle ingedienten gehaal dom een cake te gaan bakken, nu nog zin maken_!
Ik zou in dat geval gaan voor ervoor EN ernaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
[..]
ik zit te bedenken of ik voor mijn tentamen ga eten of er na. best ingewikkeld
ik had ook al bedacht dat ik 2 vega burgers heb dus kan prima ervoor EN ernaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou in dat geval gaan voor ervoor EN erna![]()
.
hi babequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:helemaal dik op weg om een reismaatje te vinden
had 2 dagen geleden een soort van advertentie geplaatstapart om zo mensen te leren kennen
maar heb al 4 reacties, waarvan er 2 a 3 zijn die potentie hebben...
( de 4e die begon met: 'hi babe'
ik heb zoveel zin om lekker te gaan reizen zeg
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
[..]
ik zit te bedenken of ik voor mijn tentamen ga eten of er na. best ingewikkeld
hi babequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
helemaal dik op weg om een reismaatje te vinden
had 2 dagen geleden een soort van advertentie geplaatstapart om zo mensen te leren kennen
maar heb al 4 reacties, waarvan er 2 a 3 zijn die potentie hebben...
( de 4e die begon met: 'hi babe'
ik heb zoveel zin om lekker te gaan reizen zeg
dat is misschien ook zo gek nog nietquote:
Get a roomquote:
Babequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef Californium het volgende:
ik hoop het ook.... het idee voor mij was ook tot kerst inwerken enzo en daarna toch even wat van het land zienmaar goed... Nu ik niet meer overweg kan met me huisgenootje, moet ik dat toch op een andere manier voor elkaar krijgen he
![]()
of met haar moeder?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Babe.
Nog ontwikkelingen mety huisgenootje dan?.
neequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Babe.
Nog ontwikkelingen mety huisgenootje dan?.
des te meer ruimte voor jou in de rest van het huis toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef Californium het volgende:
[..]
neebehalve dat ze echt alles in haar kamer bewaard en een chagerijn is
ja maar ik snap het gewoon niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
des te meer ruimte voor jou in de rest van het huis toch?
weet je zeker dat ze niet stiekem een hamster is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar ik snap het gewoon niet!etenswaren enzo en alles wat niet in de koelkast gaat zo'n beetje... waarom? waarom zou je dat doen? alsof ik eraan zou komen
![]()
Ik vnd het prima...maar ik zie gewoon het nut er niet van in
Ze ziet er wel een beetje zo uit ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze niet stiekem een hamster is?
mja, ze is gewoon raar danquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar ik snap het gewoon niet!etenswaren enzo en alles wat niet in de koelkast gaat zo'n beetje... waarom? waarom zou je dat doen? alsof ik eraan zou komen
![]()
Ik vnd het prima...maar ik zie gewoon het nut er niet van in
wehehehequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze ziet er wel een beetje zo uit ik zou het niet weten![]()
Kan nietquote:
Daarna maar lekker slapen danquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan nietmoet over half uur ofzo weg
en als ik nu ga slapen ben ik dan echt nog niet wakker genoeg om me straks te concentreren
Jaquote:
Was je vannacht sla aan het p0wnen buiten of zo?quote:
Hoiquote:
Ik heb vanmorgen met de BCC gebelt, maar de telefoniste snapte het probleem niet... het was immers (ja, dit zijn haar woorden) 'maar' een vreemde die mijn halve prive leven nu thuis heeft liggen. Bovendien zou die trut me terug bellen voor 5 uur, en ook dat is niet gebeurd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Nog een klacht ingediend of aangifte gedaan?
Hoop t ook, maar verwacht er eigenlijk niet te veel meer van...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
wat een muts die telefoniste dan
Hopen dat de rechtsbijstand iets kan, maar.......
Dat is slim bekeken. Ik moet ook nog eens iets bedenken om belangrijke data bij mijn ouders te bewaren. Goede reminder zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En meteen zojuist maar even mijn 62ste en 63ste backup-DVD gebrand van mijn foto-archief![]()
Die bewaar ik in een grote wallet bij een maat van me aan de andere kant van de stad
Let je er wel op dat gebrande dvd's na een jaar of 5 slechter van kwaliteit kunnen wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ECHT belangrijke data sleep ik altijd gewoon overal mee (scans van paspoort, rijbewijs, koopakte huis, dat soort zaken, gewoon op een USB-stick) maar mijn foto-archief is inmiddels rond de 245 GB, en voor offsite backup is het gewoon handiger om iedere 2 maanden ff wat DVD's af te geven dan om steeds met een externe harddisk op en neer te slepen
Goed punt, zal eens kijken. Toen ik in 2002 hiermee begon deed ik het eerst op CD's, en pas later heb ik de hele boel overgedaan op DVD. Nummers 6 en 7 zijn van eind oktober 2005, denk dat ik toen ongeveer begonnen ben met alles op DVD te gooien in plaats van CD's. Als BluRay eindelijk eens beschikbaar en betaalbaar wordt begin ik gewoon weer opnieuw trouwens. Overigens heb ik alles zeker tot en met 2007 ook nog op minstens 3 verschillende harde schijven staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let je er wel op dat gebrande dvd's na een jaar of 5 slechter van kwaliteit kunnen worden
Why?quote:
hoe dat zo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik mag hopen dat een dag als vandaag niet veel vaker meer gaat voor komen dit jaar
ze zei: "dat is een goede vraag!"quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik mag hopen dat een dag als vandaag niet veel vaker meer gaat voor komen dit jaar
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zei: "dat is een goede vraag!"
ik: "ik stel altijd goede vragen"
zij:!
Weer zo'n ruksite die niet begrijpt dat Firefox toch ECHT een betere browser isquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik zat niet op fok, maar was wat leuke filmpjes aant kijken..
Ik MOEST deze even met jullie delen, briljant
http://www.panorama.nl/fi(...)tbox/bekijk4751.html
Druk gehad op werk, gezeik met BCC dus, kom k thuis, begint mn ma te zeiken... Wilde vanavond even snel opzoek naar nieuwe broek, nieuw shirtje en nieuwe schoenen, maar kon niks anders vinden dan een broek... Nieuwe schoenen zoek ik nu al 3 maanden(!). Nieuwe bedrijfskleding gekregen op werk, dus mag vanaf morgen alleen nog in een zwarte broek of een spijkerbroek werken... En toen was ik ein-de-lijk thuis... begon mn moeder te zeiken!quote:
later kreeg ik een dropje, dus tis wel goedquote:
lekker danquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Druk gehad op werk, gezeik met BCC dus, kom k thuis, begint mn ma te zeiken... Wilde vanavond even snel opzoek naar nieuwe broek, nieuw shirtje en nieuwe schoenen, maar kon niks anders vinden dan een broek... Nieuwe schoenen zoek ik nu al 3 maanden(!). Nieuwe bedrijfskleding gekregen op werk, dus mag vanaf morgen alleen nog in een zwarte broek of een spijkerbroek werken... En toen was ik ein-de-lijk thuis... begon mn moeder te zeiken!
AAAAAARRRGGGGGHHHH
Hehequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
later kreeg ik een dropje, dus tis wel goed
Biological psychology.quote:
en mijn collega brengt me koffiequote:
klinkt wel interessant eigenlijk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Biological psychology.
Nouja eigenlijk is het vak niet ruk, maar die docente is gewoon ruk. Die maakt die tentamens elke keer veel te moeilijk (daar heeft ze vorig jaar al voor op dr flikker gekregen van de hogere machten![]()
)
Ik wil ook zo'n collegaquote:
Het vak of de tentamensquote:[..]
klinkt wel interessant eigenlijk!
Is het ookquote:
schreeuw KAVA!!!! naar een poolquote:
het vakquote:[..]
Het vak of de tentamens?
aan mijn buik zitten /madquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Is het ookalleen krijg ik maar niet in mn hoofd waar al die kwabben nou zitten en wat ze nou allemaal doen
Dan gaat ie zelf koffiepauze houdenquote:
Same here.quote:[..]
het vak
tentamens heb ik zelf zat
Mja dat ken ikquote:
KAVA VOOR MIJ!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaat ie zelf koffiepauze houden.
[..]
Same here.
neeee fha, we hebben allebei een strak afgetraind lichaamquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat ken ikmaar die bedoelen ze dan weer niet
KAWA DLA MNIE, PROSZE BARDZO!quote:
jij dan denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KAWA DLA MNIE, PROSZE BARDZO!
Maar eens kijken wie er eerder koffie heeft
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
neeee fha, we hebben allebei een strak afgetraind lichaam
eeeeeecht waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Na Zdrowie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:30 schreef Muck het volgende:
[..]
jij dan denk ik
mijn pools reikt niet verder dan kava, pivo en nasdrawi (of hoe je dat ook mag schrijven)
oh jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na Zdrowie.
En het Pools kent heul de letter V niet trouwens
Na zdravi is Tsjechisch, misschien ben je daarmee in de war?
En wodkaquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja
en kawa en piwo dan
foneties, jeweets![]()
Had dat dan gezegd, je had zo mee kunnen eten.quote:
Hier ookquote:
lief!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had dat dan gezegd, je had zo mee kunnen eten.
Fhaquote:
Jups.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Fha
da's lang geleden dat we gezoend hebben
Fha zoent met MIJ tegenwoordigquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:06 schreef Het_hupt het volgende:
Fha
da's lang geleden dat we gezoend hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fha zoent met MIJ tegenwoordigIk wou net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet LL en PeZu vergeten heh
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel goed hoor, en daar?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fha zoent met MIJ tegenwoordigze blijft ook hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
hey joh!quote:
Ik LL vergeten? Ja, vastquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenniet LL en PeZu vergeten heh
Dan zijn we ziekquote:
Goed zoquote:
quote:
die je in een kleine 2 miljoen fokke en sukke paints hebt verwerkt bedoel je ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
huppelt dat blonde modje hier ook nog rond?
jahquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
die je in een kleine 2 miljoen fokke en sukke paints hebt verwerkt bedoel je ?
moet je me toch eens vertellen waar die voorliefde vandaan komtquote:
nou, ik vind die eend kip en kanariepiet wel erg geinigquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je me toch eens vertellen waar die voorliefde vandaan komt
ik bedoel je voorliefde voor BXquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nou, ik vind die eend kip en kanariepiet wel erg geinig
de onbereikbare liefde mss wel, wie weet?quote:
je kunt er ook gewoon een geile pm sturenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de onbereikbare liefde mss wel, wie weet?
en dan tegen de ongenadige rechter hoek oplopen zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt er ook gewoon een geile pm sturen
daarom geef ik haar ook altijd gelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en dan tegen de ongenadige rechter hoek oplopen zeker?
hear ya broquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
daarom geef ik haar ook altijd gelijk
ik heb al 16 jaar iets moois in handen, Klonkettequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hear ya bro
alhoewel als je die hoek kunt ontwijken, heb je wel wat in je handen
oohh, als je mee lurkt BX
ik BX nog nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb al 16 jaar iets moois in handen, Klonkette
dan is ze volgens mij het linkstequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik BX nog niet
ff een onverwacht moment afwachten
ik 14quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb al 16 jaar iets moois in handen, Klonkette
dacht ik ook, nu nog ff op dat blonde serveerstertje wachtenquote:
en dat zou mij nog niets verbazen ookquote:
Nee hoor.quote:
heb je koekjes meegebracht?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dacht ik ook, nu nog ff op dat blonde serveerstertje wachten
sorryquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
daarom werkt ze de laatste tijd telkens over
quote:
noem je mijn vriend nou een aap?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, nu komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw
quote:
spreekwoordelijk, ik ben er nu uit namelijk:quote:
nou, eerder een sherlockbui van mij de hele dagquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ojee... nog steeds een klonenplaag hier?
Wie riep mij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, nu komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw
Wat is Sherlock zonder Watson en wat hintjes links en rechts, en voor degene die niet achter de schermen kunnen lezen, ik had daar een ´boehoehoee, ik ontdek nooit klonen topic´ gemaakt en de rest kun je er zelf bij verzinnen met al dat blauw wat hier rondhangtquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef DR34M3R het volgende:
En... heb je Watson nodig gehad, of was het goed te doen in je eentje, Sherlock?
Ja. Sinds wanneer is hupt blauwquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat is Sherlock zonder Watson en wat hintjes links en rechts, en voor degene die niet achter de schermen kunnen lezen, ik had daar een ´boehoehoee, ik ontdek nooit klonen topic´ gemaakt en de rest kun je er zelf bij verzinnen met al dat blauw wat hier rondhangt
LOLquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat is Sherlock zonder Watson en wat hintjes links en rechts, en voor degene die niet achter de schermen kunnen lezen, ik had daar een ´boehoehoee, ik ontdek nooit klonen topic´ gemaakt en de rest kun je er zelf bij verzinnen met al dat blauw wat hier rondhangt
zijn van die nerds die meerdere browsers gebruikenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
Wat ik wel knap vind trouwens... dat je met al die klonen er steeds opnieuw erg in hebt om het juiste account te gebruiken bij een post
Pheno is volgens mij aardig antikloontjesquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Heeft Pheno daar ook aan meegedaan toevallig? Ik had een vreemde lurker in mijn fobo.. Da_Pinguinman
Ik gebruik enkelt en alleen firefoxquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
zijn van die nerds die meerdere browsers gebruiken
dat doe je dan in ieder geval goedquote:
Welnee, klik onder aan een topic maar eens op "reageer", dan kun je daar een knopje vinden om onder een andere usernaam te postenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef DR34M3R het volgende:
Dan moet je nog maar net de goede browser aanklikken
Whyquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat doe je dan in ieder geval goed![]()
ik las laatst ergens een verhaal van iemand die Ubuntu gebruikt en surft via IE met Wine
pffff... weet ik toch! Maar dat is net mijn punt.. je moet er maar erg in hebben..quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, klik onder aan een topic maar eens op "reageer", dan kun je daar een knopje vinden om onder een andere usernaam te posten.
Wat een wonderlijcke vernuftigheeden. (verbaesd ghezichtjen)quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, klik onder aan een topic maar eens op "reageer", dan kun je daar een knopje vinden om onder een andere usernaam te posten.
vrouw van Anthony ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Wat een wonderlijcke vernuftigheeden. (verbaesd ghezichtjen)
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef Klonk het volgende:
en nu ga ik slapen, snel naar bedje toe voordat de katten mijn bedhelft in beslag nemen...
tot morgen
Oh, 5 nu. Ik was even in de warquote:
Ik?quote:
Of voordat ik je plaats in neemquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef Klonk het volgende:
en nu ga ik slapen, snel naar bedje toe voordat de katten mijn bedhelft in beslag nemen...
tot morgen
Maar die kloons zijn er ook altijd precies als jij er bent... waar blijft Anthony eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik?
Waarom dat nou weer?
Als er klonen zijn, krijg ik altijd de schuld.
Jamaar, ik ben er ook bijna de hele dagquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die kloons zijn er ook altijd precies als jij er bent... waar blijft Anthony eigenlijk?
*Knuf*quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, ik ben er ook bijna de hele dag.
Gitaarmeisjequote:
wie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die kloons zijn er ook altijd precies als jij er bent... waar blijft Anthony eigenlijk?
quote:
Ik heb de laatste tijd te weinig geoefend..quote:
ik heb maar 1 of 2 kloons bleeeeedjequote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ick, schoone dame -lachend heerschapje-
Ah. Wederom een situatie waar men naar mij gaat referen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb maar 1 of 2 kloons bleeeeedje
en eentje ken je al![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef aap_uit_de_mouw het volgende:
[..]
Ah. Wederom een situatie waar men naar mij gaat referen?
zie je die plaatjes van de kereltjes (we noemen ze smileys) onder het vak staan waar je je tekst typt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghij moet mij toch eensch vertellen hoe U zo'n wonderlijk kereltje maakt.
-bloozend mannetje-
Neen. Wel erbooven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
zie je die plaatjes van de kereltjes (we noemen ze smileys) onder het vak staan waar je je tekst typt?
Je hebt zojuist de Post Icon uitgevondenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:21 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Wel verhip!
Een lachend heerschap voor mijn schrijfsel!
Jubel ende jolijt
hmhm. snap er weinig meer vanquote:
Nou kijk, ze staan er ook onder.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:21 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Wel verhip!
Een lachend heerschap voor mijn schrijfsel!
Jubel ende jolijt
quote:
De Post Icon heer MPG?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de Post Icon uitgevonden
Jazeker. De Post Icon is een plaatje voor uw schrijfsel. En voor zover ik weet is dat nog niet gepatenteerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
De Post Icon heer MPG?
kan ick daar patent op aanvragen nu?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou kijk, ze staan er ook onder.
probeer anders eens : ) of ; ) te typen, maar dan natuurlijk zonder de spaties ertussen
Zelfs mét PIquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Verhip! Het lijckt geluckt te zijn!
Dank U vriendelijk vrouwe Muck!
Die is zojuist uitgevonden door Antoni van Leeuwenhoekquote:
Is ie eindelijk op?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:25 schreef Fha het volgende:
[..]Wil je ook? Het is geen citroen alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Mijn hemel. Dat is toch zeer spijtig te noemen. Ik ga gauw op zoeck naar een nieuwe ende passende afbeelding.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef DaMart het volgende:
Waarde heer van Leeuwenhoek, ik wil u er gaarne op wijzen dat de foto onder uw edele naam verdwenen is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... dit wordt te moeilijk voor me.
Bed!omg? zeer gewaardeerde vrouwe met cijfers in haar naam (is dat ietsch van deze tijd?) wat zegt U in 's hemelsnaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ick volgh uuwen zoecktocht, lieve.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:32 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Mijn hemel. Dat is toch zeer spijtig te noemen. Ik ga gauw op zoeck naar een nieuwe ende passende afbeelding.
Bed!Dhr. Van Leeuwenhoek is zich ter dege bewust van de gebruikte afkortingen. Zijn eerste bezoek aan deze reeks was reeds in 2007.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ie eindelijk op?
Welke smaak heb je nu?Kaneel, bosvruchten, meloen, mango, earl grey, ceylon, aardbei, kokos, limoen, groene thee.. ik geloof dat dat het wel een beetje wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bed!Met alleen een bed zul je het vast koud hebben, arm schaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bed!Truste droomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Bed!Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bed!TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Barbara, lieve, kijk eensch wat ik kan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:34 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ick volgh uuwen zoecktocht, lieve.
Kaneel aubquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Kaneel, bosvruchten, meloen, mango, earl grey, ceylon, aardbei, kokos, limoen, groene thee.. ik geloof dat dat het wel een beetje was
Het is goed met je.. niet iedere dag een sandwich hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef dekentje het volgende:
[..]
Met alleen een bed zul je het vast koud hebben, arm schaap.
* Fha geeft astuquote:
Lieve! Ghij kunt heerschapjens bij Uwen schrijfsels plaetsen!?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:37 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Barbara, lieve, kijk eensch wat ik kan!
Ik denk dat je gewoon thee moet drinkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Doe mij maar een wodka ofzo, misschien dat ik het daarna weer snap hier
Helpt dat ja?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon thee moet drinken
Jazecker! Wis ende Waarachtig, het is geluckt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Lieve! Ghij kunt heerschapjens bij Uwen schrijfsels plaetsen!?!
Heb hier wel lekkere thee staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon thee moet drinken
Je foto is een groot wit vlakquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:47 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Mijn zeer, zéér gewaardeerde damesch ende heerschappen, wat vindt U van mijn nieuwe foto?
Het viel niet mee om zo lang schtil te zitten, maar ik denk dat de schilder een zeer fraai eindresultaat geleverd heeft.
die is echt keilekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier wel lekkere thee staan
Minty Morocco
Absoluutquote:
die heb ik nog niet op...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die en die water uit de elementen
ohw ohwquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
die heb ik nog niet op...
hoe smaakt die dan?
Water is gheen element, Heer marcb1974.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die en die water uit de elementen
Wel verhip! De oplichtersch!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je foto is een groot wit vlak.
Je bent toch niet bij Dhr. Mondriaan langsgeweest voor een portret he?
okee, wat staat er op het pakje dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:52 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw ohwmoeilijk om een thee smaak over te typen
Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe marc het zou doenquote:
dan wachten we dat even afquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe marc het zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |