dat zal het dan wel zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat je niet bent ingelogd, of omdat je online status niet zichtbaar is...
Graag gedaan!quote:
quote:
En het DaMarten 2008.quote:
moet je ook niet op je blote voeten door de sneeuw lopen...quote:
Doe ik ook heul nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je ook niet op je blote voeten door de sneeuw lopen...
Dat zie je trouwens ook als je er met je muispijl boven gaat hangenquote:
Wist ik nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zie je trouwens ook als je er met je muispijl boven gaat hangen
ik had me helemaal dik ingepakt, krijg ik het keiwarmquote:
Vannacht was het dat welquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had me helemaal dik ingepakt, krijg ik het keiwarm_!
ik heb net alle ingedienten gehaal dom een cake te gaan bakken, nu nog zin makenquote:
ik zit te bedenken of ik voor mijn tentamen ga eten of er na. best ingewikkeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net alle ingedienten gehaal dom een cake te gaan bakken, nu nog zin maken_!
Ik zou in dat geval gaan voor ervoor EN ernaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
[..]
ik zit te bedenken of ik voor mijn tentamen ga eten of er na. best ingewikkeld
ik had ook al bedacht dat ik 2 vega burgers heb dus kan prima ervoor EN ernaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou in dat geval gaan voor ervoor EN erna![]()
.
hi babequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:helemaal dik op weg om een reismaatje te vinden
had 2 dagen geleden een soort van advertentie geplaatstapart om zo mensen te leren kennen
maar heb al 4 reacties, waarvan er 2 a 3 zijn die potentie hebben...
( de 4e die begon met: 'hi babe'
ik heb zoveel zin om lekker te gaan reizen zeg
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
[..]
ik zit te bedenken of ik voor mijn tentamen ga eten of er na. best ingewikkeld
hi babequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
helemaal dik op weg om een reismaatje te vinden
had 2 dagen geleden een soort van advertentie geplaatstapart om zo mensen te leren kennen
maar heb al 4 reacties, waarvan er 2 a 3 zijn die potentie hebben...
( de 4e die begon met: 'hi babe'
ik heb zoveel zin om lekker te gaan reizen zeg
dat is misschien ook zo gek nog nietquote:
Get a roomquote:
Babequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef Californium het volgende:
ik hoop het ook.... het idee voor mij was ook tot kerst inwerken enzo en daarna toch even wat van het land zienmaar goed... Nu ik niet meer overweg kan met me huisgenootje, moet ik dat toch op een andere manier voor elkaar krijgen he
![]()
of met haar moeder?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Babe.
Nog ontwikkelingen mety huisgenootje dan?.
neequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Babe.
Nog ontwikkelingen mety huisgenootje dan?.
des te meer ruimte voor jou in de rest van het huis toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef Californium het volgende:
[..]
neebehalve dat ze echt alles in haar kamer bewaard en een chagerijn is
ja maar ik snap het gewoon niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
des te meer ruimte voor jou in de rest van het huis toch?
weet je zeker dat ze niet stiekem een hamster is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar ik snap het gewoon niet!etenswaren enzo en alles wat niet in de koelkast gaat zo'n beetje... waarom? waarom zou je dat doen? alsof ik eraan zou komen
![]()
Ik vnd het prima...maar ik zie gewoon het nut er niet van in
Ze ziet er wel een beetje zo uit ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze niet stiekem een hamster is?
mja, ze is gewoon raar danquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar ik snap het gewoon niet!etenswaren enzo en alles wat niet in de koelkast gaat zo'n beetje... waarom? waarom zou je dat doen? alsof ik eraan zou komen
![]()
Ik vnd het prima...maar ik zie gewoon het nut er niet van in
wehehehequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze ziet er wel een beetje zo uit ik zou het niet weten![]()
Kan nietquote:
Daarna maar lekker slapen danquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan nietmoet over half uur ofzo weg
en als ik nu ga slapen ben ik dan echt nog niet wakker genoeg om me straks te concentreren
Jaquote:
Was je vannacht sla aan het p0wnen buiten of zo?quote:
Hoiquote:
Ik heb vanmorgen met de BCC gebelt, maar de telefoniste snapte het probleem niet... het was immers (ja, dit zijn haar woorden) 'maar' een vreemde die mijn halve prive leven nu thuis heeft liggen. Bovendien zou die trut me terug bellen voor 5 uur, en ook dat is niet gebeurd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Nog een klacht ingediend of aangifte gedaan?
Hoop t ook, maar verwacht er eigenlijk niet te veel meer van...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
wat een muts die telefoniste dan
Hopen dat de rechtsbijstand iets kan, maar.......
Dat is slim bekeken. Ik moet ook nog eens iets bedenken om belangrijke data bij mijn ouders te bewaren. Goede reminder zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En meteen zojuist maar even mijn 62ste en 63ste backup-DVD gebrand van mijn foto-archief![]()
Die bewaar ik in een grote wallet bij een maat van me aan de andere kant van de stad
Let je er wel op dat gebrande dvd's na een jaar of 5 slechter van kwaliteit kunnen wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ECHT belangrijke data sleep ik altijd gewoon overal mee (scans van paspoort, rijbewijs, koopakte huis, dat soort zaken, gewoon op een USB-stick) maar mijn foto-archief is inmiddels rond de 245 GB, en voor offsite backup is het gewoon handiger om iedere 2 maanden ff wat DVD's af te geven dan om steeds met een externe harddisk op en neer te slepen
Goed punt, zal eens kijken. Toen ik in 2002 hiermee begon deed ik het eerst op CD's, en pas later heb ik de hele boel overgedaan op DVD. Nummers 6 en 7 zijn van eind oktober 2005, denk dat ik toen ongeveer begonnen ben met alles op DVD te gooien in plaats van CD's. Als BluRay eindelijk eens beschikbaar en betaalbaar wordt begin ik gewoon weer opnieuw trouwens. Overigens heb ik alles zeker tot en met 2007 ook nog op minstens 3 verschillende harde schijven staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let je er wel op dat gebrande dvd's na een jaar of 5 slechter van kwaliteit kunnen worden
Why?quote:
hoe dat zo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik mag hopen dat een dag als vandaag niet veel vaker meer gaat voor komen dit jaar
ze zei: "dat is een goede vraag!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |