wie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die kloons zijn er ook altijd precies als jij er bent... waar blijft Anthony eigenlijk?
quote:
Ik heb de laatste tijd te weinig geoefend..quote:
ik heb maar 1 of 2 kloons bleeeeedjequote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ick, schoone dame -lachend heerschapje-
Ah. Wederom een situatie waar men naar mij gaat referen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb maar 1 of 2 kloons bleeeeedje
en eentje ken je al![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef aap_uit_de_mouw het volgende:
[..]
Ah. Wederom een situatie waar men naar mij gaat referen?
zie je die plaatjes van de kereltjes (we noemen ze smileys) onder het vak staan waar je je tekst typt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghij moet mij toch eensch vertellen hoe U zo'n wonderlijk kereltje maakt.
-bloozend mannetje-
Neen. Wel erbooven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
zie je die plaatjes van de kereltjes (we noemen ze smileys) onder het vak staan waar je je tekst typt?
Je hebt zojuist de Post Icon uitgevondenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:21 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Wel verhip!
Een lachend heerschap voor mijn schrijfsel!
Jubel ende jolijt
hmhm. snap er weinig meer vanquote:
Nou kijk, ze staan er ook onder.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:21 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Wel verhip!
Een lachend heerschap voor mijn schrijfsel!
Jubel ende jolijt
quote:
De Post Icon heer MPG?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de Post Icon uitgevonden
Jazeker. De Post Icon is een plaatje voor uw schrijfsel. En voor zover ik weet is dat nog niet gepatenteerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
De Post Icon heer MPG?
kan ick daar patent op aanvragen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |