hoe dat zo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik mag hopen dat een dag als vandaag niet veel vaker meer gaat voor komen dit jaar
ze zei: "dat is een goede vraag!"quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik mag hopen dat een dag als vandaag niet veel vaker meer gaat voor komen dit jaar
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zei: "dat is een goede vraag!"
ik: "ik stel altijd goede vragen"
zij:!
Weer zo'n ruksite die niet begrijpt dat Firefox toch ECHT een betere browser isquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik zat niet op fok, maar was wat leuke filmpjes aant kijken..
Ik MOEST deze even met jullie delen, briljant
http://www.panorama.nl/fi(...)tbox/bekijk4751.html
Druk gehad op werk, gezeik met BCC dus, kom k thuis, begint mn ma te zeiken... Wilde vanavond even snel opzoek naar nieuwe broek, nieuw shirtje en nieuwe schoenen, maar kon niks anders vinden dan een broek... Nieuwe schoenen zoek ik nu al 3 maanden(!). Nieuwe bedrijfskleding gekregen op werk, dus mag vanaf morgen alleen nog in een zwarte broek of een spijkerbroek werken... En toen was ik ein-de-lijk thuis... begon mn moeder te zeiken!quote:
later kreeg ik een dropje, dus tis wel goedquote:
lekker danquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Druk gehad op werk, gezeik met BCC dus, kom k thuis, begint mn ma te zeiken... Wilde vanavond even snel opzoek naar nieuwe broek, nieuw shirtje en nieuwe schoenen, maar kon niks anders vinden dan een broek... Nieuwe schoenen zoek ik nu al 3 maanden(!). Nieuwe bedrijfskleding gekregen op werk, dus mag vanaf morgen alleen nog in een zwarte broek of een spijkerbroek werken... En toen was ik ein-de-lijk thuis... begon mn moeder te zeiken!
AAAAAARRRGGGGGHHHH
Hehequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
later kreeg ik een dropje, dus tis wel goed
Biological psychology.quote:
en mijn collega brengt me koffiequote:
klinkt wel interessant eigenlijk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Biological psychology.
Nouja eigenlijk is het vak niet ruk, maar die docente is gewoon ruk. Die maakt die tentamens elke keer veel te moeilijk (daar heeft ze vorig jaar al voor op dr flikker gekregen van de hogere machten![]()
)
Ik wil ook zo'n collegaquote:
Het vak of de tentamensquote:[..]
klinkt wel interessant eigenlijk!
Is het ookquote:
schreeuw KAVA!!!! naar een poolquote:
het vakquote:[..]
Het vak of de tentamens?
aan mijn buik zitten /madquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Is het ookalleen krijg ik maar niet in mn hoofd waar al die kwabben nou zitten en wat ze nou allemaal doen
Dan gaat ie zelf koffiepauze houdenquote:
Same here.quote:[..]
het vak
tentamens heb ik zelf zat
Mja dat ken ikquote:
KAVA VOOR MIJ!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaat ie zelf koffiepauze houden.
[..]
Same here.
neeee fha, we hebben allebei een strak afgetraind lichaamquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat ken ikmaar die bedoelen ze dan weer niet
KAWA DLA MNIE, PROSZE BARDZO!quote:
jij dan denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KAWA DLA MNIE, PROSZE BARDZO!
Maar eens kijken wie er eerder koffie heeft
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
neeee fha, we hebben allebei een strak afgetraind lichaam
eeeeeecht waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Na Zdrowie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:30 schreef Muck het volgende:
[..]
jij dan denk ik
mijn pools reikt niet verder dan kava, pivo en nasdrawi (of hoe je dat ook mag schrijven)
oh jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na Zdrowie.
En het Pools kent heul de letter V niet trouwens
Na zdravi is Tsjechisch, misschien ben je daarmee in de war?
En wodkaquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja
en kawa en piwo dan
foneties, jeweets![]()
Had dat dan gezegd, je had zo mee kunnen eten.quote:
Hier ookquote:
lief!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had dat dan gezegd, je had zo mee kunnen eten.
Fhaquote:
Jups.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Fha
da's lang geleden dat we gezoend hebben
Fha zoent met MIJ tegenwoordigquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:06 schreef Het_hupt het volgende:
Fha
da's lang geleden dat we gezoend hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fha zoent met MIJ tegenwoordigIk wou net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet LL en PeZu vergeten heh
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Wel goed hoor, en daar?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fha zoent met MIJ tegenwoordigze blijft ook hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
hey joh!quote:
Ik LL vergeten? Ja, vastquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenniet LL en PeZu vergeten heh
Dan zijn we ziekquote:
Goed zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |