Dat idee had ik ook... WH, als je t volgooit, moet je toch minstens een nieuw topic hebben klaarstaan?!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:39 schreef Sersjee het volgende:
Topic met voorbedachte rade vol gooien en dan niet openen
Leuk, veel plezier he, doe Yv de groetjes van me!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef Brennel het volgende:
Zo, boodschappen zijn binnen.
Even snel een forum-tussenstop, en dan zometeen richting m'n zusje om vanavond samen naar Tarzan te gaan
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef Broekie het volgende:
Zeg, hebben we Tjibbe al met z'n verjaardag gefeliciteerd? Een kwart eeuw is ie geworden!
Feliciteer hem op Twitter (@tleemhuis) en/of op z'n Fan Hyve.
Zeer vage actie van hem..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:39 schreef Sersjee het volgende:
Topic met voorbedachte rade vol gooien en dan niet openen
Yoooooo, done!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef Broekie het volgende:
Zeg, hebben we Tjibbe al met z'n verjaardag gefeliciteerd? Een kwart eeuw is ie geworden!
Een kwart antiek!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef Broekie het volgende:
Verschil moet er zijn: Ik over 9 jaar...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een kwart antiek!
Oh wacht... nou ga ik dat over 2 maanden ook horen
Woow!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn: Ik over 9 jaar...
Gister (eergister?) is die Mari-oh-wat-ben-ik-toch-ontzettend-gay langsgekomen om Rob van een nieuwe coupe te voorzien. kHeb t resultaat eigenlijk niet meer gezien...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef Marc63 het volgende:
Rob een voormalig blondje? Heeft ie zich toch kaal laten scheren dan?
(Heb 5 topics gemist dus ik heb ff niet alles gevolgd)
Okay, dan weet je dus net zoveel als ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gister (eergister?) is die Mari-oh-wat-ben-ik-toch-ontzettend-gay langsgekomen om Rob van een nieuwe coupe te voorzien. kHeb t resultaat eigenlijk niet meer gezien...
Nouja, het zou heel kort, maar niet kaal worden...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Okay, dan weet je dus net zoveel als ik.
quote:Het is Woensdag... HAKKUHDAG! De eerste week van 2009 moet natuurlijk doormidden. Met een Critical Mass special!
Critical Mass - Believe in the future
Critical Mass - Dancing together
Critical Mass - Burnin' love
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef borisz het volgende:
Cosmick presents the new year edition Critical Mass Part I
[..]
Staat 'ie ook niet op http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/playlist?start_dag=07&start_maand=1&start_jaar=2009&start_uur=12&eind_dag=07&eind_maand=1&eind_jaar=2009&eind_uur=14 ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Vlindur het volgende:
Verdorie. Ik hoorde bij stenders een heel mooi nummer. Maar de playlist is stuk, dus nu weet ik niet welk nummer het was.. En ik weet ook niet hoelaat het er op was
Ik ook. Fantastische plaatquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef rubbereend het volgende:
gestemd: Critical Mass - Burnin' love
Die zie je ook nooit meerquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat 'ie ook niet op http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/playlist?start_dag=07&start_maand=1&start_jaar=2009&start_uur=12&eind_dag=07&eind_maand=1&eind_jaar=2009&eind_uur=14 ?
3FM helpt ons iig eeuwig herinneren aan die baggerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
In de catagorie: Kennen we deze nog nog nog og og!!!!!!!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
3FM helpt ons iig eeuwig herinneren aan die bagger.
Ja, nou hmm..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef borisz het volgende:
Cosmick presents the new year edition Critical Mass Part I
[..]
Nou ja, toch nog wel vaak. In dit geval kom ik net van 2 af, waar ze het ook al nodig vonden AOB te draaien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nouja, ze komen toch echt heeeel af en toe voorbij. Er zijn platen die vaker gedraaid worden
.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, nou hmm..
Weer een paar uur 3FM opstaan vandaag. Voor het eerst dit jaar.
Nog steeds dezelfde playlists?
Vertel, welke stream is het?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
hehe... Heb na weken zoeken eindellijk een 3FM stream gevonden die hier niet geblokkeerd word op werk! Tot grote ergernis van mijn collega's (die zitten meer op het "niveau van 538")...
Ik vind het een verschrikkelijk..... goede plaat. Maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Sirolf het volgende:
Use Somebody, toch wel een erg mooie plaat.
Ik vind het nog best een leuke plaat en vooral nu ik steeds "even geleden" aan het begin hoor...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Sirolf het volgende:
Ben Sex On Fire nu toch best wel zat...
Nee, ik vraag me gewoon af welke het is geworden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
En mij dan zeker snel verklikkenhaha...
Deze is het:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me gewoon af welke het is geworden.
Ik dacht namelijk alle streams wel te kennen (3 shoutcast + 2 windows media)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef drummerdude het volgende:
Voor de foto's vanuit Steenwijk, zie link
Ah, de shoutcast-versie dus (met een omweg).quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Deze is het:
http://nl.delicast.com/radio/Radio_3FM
Volgens mij Jason M Alfabeat halen. Dat is dan helemaal niet zo fascinerend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
ff kotsen.
Als jij moest kiezen tussen Ace of Base of Jordy van Loon, dan kies jij zeker voor Jordy ??quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef cosmick het volgende:
3FM helpt ons iig eeuwig herinneren aan die bagger.
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als jij moest kiezen tussen Ace of Base of Jordy van Loon, dan kies jij zeker voor Jordy ??
Roel, die meid heeft gewoon géén vormen... nee, zo smal hoef ik niet te worden. En zo'n smal meisje hoef ik ook niet persé...quote:
Jetlags zijn vreselijk had ik ook na 2 week New Yorkquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er ook weer![]()
Jetlags bestaan echt
Piles!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
Jetlags bestaan echt
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
Jetlags bestaan echt
Ik vind 't nogal lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Roel, die meid heeft gewoon géén vormen... nee, zo smal hoef ik niet te worden. En zo'n smal meisje hoef ik ook niet persé...
ben het helemaal met je eens vooral Sander die weer lekker negatief doet over Twitterquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef drummerdude het volgende:
Ik vind Coen en Sander Show echt niks aan, misschien zeg ik iets raars maar echt, van die vage, puberale humor
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef drummerdude het volgende:
Ik vind Coen en Sander Show echt niks aan, misschien zeg ik iets raars maar echt, van die vage, puberale humor
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
Jetlags bestaan echt
Nou, mochten we ooit in de positie zitten dat één van ons twee dr in bed kan krijgen, sta ik dr af aan jou, oké?quote:
Deal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, mochten we ooit in de positie zitten dat één van ons twee dr in bed kan krijgen, sta ik dr af aan jou, oké?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Sander is echt kansloos in het kwadraat
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef drummerdude het volgende:
Over het songfestival gesproken, waarom gaat dat kind van Giel niet, dan winnen we nog ook
Zie het als sms'en aan een groep mensenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Nou, ik heb ook twitter, maar ik snap er niks van!
Die Theedoeken/ Arafatsjaals moeten ze verbiedenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sukkel/wijf.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sukkel/wijf.
Het vorigequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef on_air het volgende:
Was ik een verkeerd topic aan het bijlezen.
Why?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sukkel/wijf.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Die foto past wel goed bij dit nummer trouwens
lolquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef on_air het volgende:
Was ik een verkeerd topic aan het bijlezen.
Lees jij echt alles bij...?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee, 24 [USA]
Don't ask me why because I really don't know.
hihihquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sukkel/wijf.
Nee popje, maar als je denkt dat je het juiste topic hebt en de laatste vijf reacties leest en er echt geen touw aan kan vastknopen, dan moet je even bij jezelf te raden gaan. Ik lees de laatste set reactie, zodat ik hopelijk daar een reactie op kan geven, onder het mom van een nuttige tvp.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Die Theedoeken/ Arafatsjaals moeten ze verbieden
Veenstra veenSTRA STRA STRAAAquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:38 schreef karoltje het volgende:
Ik moet juist altijd hardop lachen in de auto van de C & S show![]()
Wat ik wel onwijs irritante radio vind is Veenstra die zo nodig wildvreemden moet lastigvallen over hun feestdag. En nu ook nog ns 's ochtends op de radio. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat grappig vinden?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Die Theedoeken/ Arafatsjaals moeten ze verbieden
Ik vind ze echt vreselijk. Het is nog erger als men binnen zo'n theedoek om heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:39 schreef Treezz het volgende:
[..]
![]()
tsss
die heb ik.. ben d'r trots op .. puh
kheb m ook int wild gezien ja, maar hoefde er niet meer op de foto.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:36 schreef Treezz het volgende:
[..]
hihih![]()
ik heb hem in het wild gezien in Bredahij was aan het praten met mensen..
We wilde met hem op de foto, maar we durfde het niet te vragen![]()
hij rookt
Ah, that makes sensequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee popje, maar als je denkt dat je het juiste topic hebt en de laatste vijf reacties leest en er echt geen touw aan kan vastknopen, dan moet je even bij jezelf te raden gaan. Ik lees de laatste set reactie, zodat ik hopelijk daar een reactie op kan geven, onder het mom van een nuttige tvp.
Giel is op vakantie, en dan komt MiGiel de boel overnemenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit Veenstra weer 's ochtends nu?
Of begrijp ik het verkeerd?
Deze week al?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Giel is op vakantie, en dan komt MiGiel de boel overnemen
Omdat je niet hier was?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze week al?Met EJ?
Waarom weet ik dat niet
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:46 schreef on_air het volgende:
Sannie en ik hebben dezelfde kapper. Wonen ook in dezelfde straat. We zwaaien naar elkaar. Zonder elkaar te kennen.
Oh ja. Wil je binnenkort, als je tijd hebt, ff voor me uitrekenen hoe vaak ik diequote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh ja. Wil je binnenkort, als je tijd hebt, ff voor me uitrekenen hoe vaak ik die-smiley gepost heb tijdens SR? Dan kan ik dat bedrag ook nog ff doneren aan Het Rode Kruis.
Dat vraag ik dus ook; for the love of god, why?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk nou es goed naar die foto.
Van 19 december t/m 24 december.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer was SR ook al weer?
En ik dit keer. Videomateriaal nodig?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Ja, ik weet hetVorige keer alles opgenomen
Ik zou wel willen, maar ik heb de tijd gewoon niet.....quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik dit keer. Videomateriaal nodig?
Adobe Audition meestal, maar vaak ook Premiere omdat ik de video er dan bij wil hebben. Dan zet ik het videofragment later nog om naar mp3 met MMConvertquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles, Sirolf, welk progje gebruiken jullie om van 'n deel van 'n audiostream 'n mp3'tje te maken?
Ik heb nog geen MP3 van een video gemaakt, dus kan je er niet mee helpen. Piles blijkbaar wel (zie hierbovenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles, Sirolf, welk progje gebruiken jullie om van 'n deel van 'n audiostream 'n mp3'tje te maken?
Toch doe ik dat meestalquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:55 schreef Sirolf het volgende:
Sowieso, van de 3FM webcam is het niet echt slim om te doen, want die geluidskwaliteit is dramatisch.
Als ik 'n uitzending terugluister, zonder beeld dus, kan ik met dat progje ook 'n mp3'tje maken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Adobe Audition meestal, maar vaak ook Premiere omdat ik de video er dan bij wil hebben. Dan zet ik het videofragment later nog om naar mp3 met MMConvert
Zeker jammerquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat er geen webcam in NPS Studio 6 is (daar is de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie)...
Geen beeld vanavond dus.. Jammer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat er geen webcam in NPS Studio 6 is (daar is de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie)...
ooohhhhquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Nee, er zijn maar een stuk of 3 personen van hier naartoe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:09 schreef Treezz het volgende:
is het daarom zo rustig hier omdat iedereen daar is ??
Met MMConvert kan dat niet, die kan alleen dingen converteren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als ik 'n uitzending terugluister, zonder beeld dus, kan ik met dat progje ook 'n mp3'tje maken?
Of heb ik daar dan weer 'n ander progje voor nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en nee...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:12 schreef Krambo het volgende:![]()
Even een vraagje, weet iemand of er 3fm-stream(s) zijn met meer dan 128 kbps?
Hmmmm.. Nog maar ff zoeken of er ergens op 't net nog iets gratis te vinden is..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Met MMConvert kan dat niet, die kan alleen dingen converteren.
Met Adobe Audition kan het wel natuurlijk, maar die is duur
Audacity kan ook geloof ik, dat is gratisquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hmmmm.. Nog maar ff zoeken of er ergens op 't net nog iets gratis te vinden is..
Mooi, thanksquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja en nee...
Ja, die is er (190kbps MP3) op http://shoutcast.omroep.nl:8076/listen.pls
Nee, het is niet volledig 3FM. Overdag tussen 16 en 19 is er Uruzgan.FM op te horen.
!
I knowquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kon vanochtend ook, toen draaide Michiel 'm al.
Thanks.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Audacity kan ook geloof ik, dat is gratis
Maar ik heb er zelf nooit mee gewerkt.
Kunnen wij elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
You Don't Know vind ik veel mooier dan Ayo Technology.
10x Beterquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
De tekst spreekt meer, maar ayo is lekkere meedeinerquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
GEM & Stereo zijn allebei leuk
Vooral GEM vind ik goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
GEM & Stereo zijn allebei leuk
Helemaal mee eens , Lily voor MHquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
De drank is gratis?
The Fear ! 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit
jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], jij ook al mars gemist
De Holiday rap natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Piles het volgende:
Hmm, moet ik mn vakantievideo nou beginnen met Huey Lewis and the News - Couple Days Off of Green Day - Holiday. Moeilijk, moeilijk
Welke sfeer wil je ademen ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Piles het volgende:
Hmm, moet ik mn vakantievideo nou beginnen met Huey Lewis and the News - Couple Days Off of Green Day - Holiday. Moeilijk, moeilijk
Het begin is toch vrij veel 'actie', met veel vliegen e.d., dus ik ga eerder voor Green Day denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welke sfeer wil je ademen ?
Lijkt mij inderdaad een betere keuzequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Het begin is toch vrij veel 'actie', met veel vliegen e.d., dus ik ga eerder voor Green Day denk ik
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij is het weer vooral een uitzending waar je bij geweest moet zijn hè?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Nee, er zijn maar een stuk of 3 personen van hier naartoe.
Het is gewoon meestal niet zo'n geweldige uitzending om te beluisteren als je er niet bij bent.
Mja ik ook....quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
Stiekem vind ik studio-uitzendingen leuker..
Hier is er weinig van te merken van de sfeer helaasquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:24 schreef MutZ het volgende:
Groeten van Broekie, muisje-eliza en ondergetekende vanaf de nieuwjaarsreceptie. Tis top hier!
Ik had bij m'n helicopter-vlucht boven de Grand Canyon 'Elevation' van U2 gemonteerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Het begin is toch vrij veel 'actie', met veel vliegen e.d., dus ik ga eerder voor Green Day denk ik
Voor alleen vliegen is dat wel een goede ja, maar het is nog meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had bij m'n helicopter-vlucht boven de Grand Canyon 'Elevation' van U2 gemonteerd.Dus ik zou die doen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Piles het volgende:
Hey Roel, ga je ook Topverkopers! kijken?
Alweer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:33 schreef drummerdude het volgende:
Wie weet er een goede audio cutter?
Adobe Audition is het vroegere soundforgequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:33 schreef drummerdude het volgende:
Wie weet er een goede audio cutter?
Ik dacht eerder Cool Edit Pro van Syntrillium, dat dat nu Adobe Audition heetquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Adobe Audition is het vroegere soundforge, wereld programma
kan goed zijn dat je gelijk hebt hoor , maar dacht persbericht gelezen te hebben dat sounforge door de adobe group was overgenomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder Cool Edit Pro van Syntrillium, dat dat nu Adobe Audition heet.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo... nog wat leuks gebeurd hier?
Was dat vorig jaar wel leuker?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], het op afstand geen leuke uitzending om mee te beleven.
Geen idee, toen was ik er zelf bij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar wel leuker?
Ik ben toch ook waardeloosquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Dichterbijer, met zo'n ondertitel wordt het natuurlijk nooit wat he!
Luister dan wat anders, als 't niet leuk is. Dit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], het op afstand geen leuke uitzending om mee te beleven.
Neequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij zegt t!
Maar als je je ondertitel dan verandert in "Geweldig!", bén je dan ook geweldig?
Ik ook, en toch ben ik nog steeds geweldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
NeeWant ik zeg steeds dat ik ga sporten en doe het nog steeds niet
Owwww nu weet ik wat ik hier steeds in Eindhoven ruikquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ook, en toch ben ik nog steeds geweldig
Een positieve kijk op het leven?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Owwww nu weet ik wat ik hier steeds in Eindhoven ruik
Dan zeg ik: niet gaan sportenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Een positieve kijk op het leven?
Jeetje, ze hebben echt gelijk, vollere vrouwen zíjn gelukkiger!
Gelukkig luister jij dan weer voor onsquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze hebben weer te weinig te drinken ingeslagen. Was afgelopen jaren ook al zo.
Doen ze express, anders gaat iedereen lavenloos naar huis.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze hebben weer te weinig te drinken ingeslagen. Was afgelopen jaren ook al zo.
En ik luister wel, maar heb ondertussen weer wat zitten toevoegen aan die ene fansite (de Nieuwe Muziek van MetMichiel waar dagelijks een andere plaat in staat vond ik wel leuk om bij te gaan houden, leuk om bijv. een week of 2 later nog eens te bekijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke avond om wat MP3's te checken.. Zo luister ik nu naar Elize - Automatic. Wat een leuke plaat!
Als wij er geweest waren was het helemaal erg geweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohjee, en Eliza is er, dan moet Michiel toch weten dattie meer moet inslaan?
*bergt zich alvast voor eliza*
Het eerste wat afgelopen jaar op was, was de cola en sinas volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doen ze express, anders gaat iedereen lavenloos naar huis.
Ergens bij Weert een plaatsje waar het ruim -23 was geweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Op het NOS Journaal was nog een item over een plaats in Maastricht waar het meer dan - 20 graden was geweest.
Dat is op zo'n avond natuurlijk ook wel een leuke bezigheidquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:14 schreef Sirolf het volgende:
En ik luister wel, maar heb ondertussen weer wat zitten toevoegen aan die ene fansite (de Nieuwe Muziek van MetMichiel waar dagelijks een andere plaat in staat vond ik wel leuk om bij te gaan houden, leuk om bijv. een week of 2 later nog eens te bekijken).
Podcasts van Ekdom? waar zijn die te vinden?quote:
Hoi Timoquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedenavond![]()
![]()
We zitten weer aan de goede kant van de week![]()
![]()
![]()
[..]
Ergens bij Weert een plaatsje waar het ruim -23 was geweest
http://www.avro.nl/radio/(...)_media/podcast3.aspxquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Podcasts van Ekdom? waar zijn die te vinden?
Wat een verschilquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Timo![]()
.
Min 23?! damn, dat is echt ongekend hoor. Terwijl in het Noorden de temperatuur niet eens onder de 7 graden is geweest, dacht ik.![]()
quote:Kate Bush - Wuthering Heights.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/radio/(...)_media/podcast3.aspx
Wie is "wij"?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als wij er geweest waren was het helemaal erg geweest
Die van gisteren vond ik irritant, maar om die oudere aflevering heb ik in een deuk gelegen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Wie trouwens de Rijdende Rechter gisteren heeft gemist en het graag wil (terug-) zien, dat kan!
http://player.omroep.nl/?aflid=8589906
http://player.omroep.nl/?aflID=3830491 (ook geweldig)
Ik vind deze iets treffender als ondertitelquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij zegt t!
Maar als je je ondertitel dan verandert in "Geweldig!", bén je dan ook geweldig?
Echt heyquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Heel verschil met de Serious Request-week...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |