quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo... nog wat leuks gebeurd hier?
Was dat vorig jaar wel leuker?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], het op afstand geen leuke uitzending om mee te beleven.
Geen idee, toen was ik er zelf bij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar wel leuker?
Ik ben toch ook waardeloosquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Dichterbijer, met zo'n ondertitel wordt het natuurlijk nooit wat he!
Luister dan wat anders, als 't niet leuk is. Dit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], het op afstand geen leuke uitzending om mee te beleven.
Neequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij zegt t!
Maar als je je ondertitel dan verandert in "Geweldig!", bén je dan ook geweldig?
Ik ook, en toch ben ik nog steeds geweldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
NeeWant ik zeg steeds dat ik ga sporten en doe het nog steeds niet
Owwww nu weet ik wat ik hier steeds in Eindhoven ruikquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ook, en toch ben ik nog steeds geweldig
Een positieve kijk op het leven?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Owwww nu weet ik wat ik hier steeds in Eindhoven ruik
Dan zeg ik: niet gaan sportenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Een positieve kijk op het leven?
Jeetje, ze hebben echt gelijk, vollere vrouwen zíjn gelukkiger!
Gelukkig luister jij dan weer voor onsquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze hebben weer te weinig te drinken ingeslagen. Was afgelopen jaren ook al zo.
Doen ze express, anders gaat iedereen lavenloos naar huis.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze hebben weer te weinig te drinken ingeslagen. Was afgelopen jaren ook al zo.
En ik luister wel, maar heb ondertussen weer wat zitten toevoegen aan die ene fansite (de Nieuwe Muziek van MetMichiel waar dagelijks een andere plaat in staat vond ik wel leuk om bij te gaan houden, leuk om bijv. een week of 2 later nog eens te bekijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke avond om wat MP3's te checken.. Zo luister ik nu naar Elize - Automatic. Wat een leuke plaat!
Als wij er geweest waren was het helemaal erg geweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohjee, en Eliza is er, dan moet Michiel toch weten dattie meer moet inslaan?
*bergt zich alvast voor eliza*
Het eerste wat afgelopen jaar op was, was de cola en sinas volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doen ze express, anders gaat iedereen lavenloos naar huis.
Ergens bij Weert een plaatsje waar het ruim -23 was geweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Op het NOS Journaal was nog een item over een plaats in Maastricht waar het meer dan - 20 graden was geweest.
Dat is op zo'n avond natuurlijk ook wel een leuke bezigheidquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:14 schreef Sirolf het volgende:
En ik luister wel, maar heb ondertussen weer wat zitten toevoegen aan die ene fansite (de Nieuwe Muziek van MetMichiel waar dagelijks een andere plaat in staat vond ik wel leuk om bij te gaan houden, leuk om bijv. een week of 2 later nog eens te bekijken).
Podcasts van Ekdom? waar zijn die te vinden?quote:
Hoi Timoquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedenavond![]()
![]()
We zitten weer aan de goede kant van de week![]()
![]()
![]()
[..]
Ergens bij Weert een plaatsje waar het ruim -23 was geweest
http://www.avro.nl/radio/(...)_media/podcast3.aspxquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Podcasts van Ekdom? waar zijn die te vinden?
Wat een verschilquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Timo![]()
.
Min 23?! damn, dat is echt ongekend hoor. Terwijl in het Noorden de temperatuur niet eens onder de 7 graden is geweest, dacht ik.![]()
quote:Kate Bush - Wuthering Heights.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/radio/(...)_media/podcast3.aspx
Wie is "wij"?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als wij er geweest waren was het helemaal erg geweest
Die van gisteren vond ik irritant, maar om die oudere aflevering heb ik in een deuk gelegen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Wie trouwens de Rijdende Rechter gisteren heeft gemist en het graag wil (terug-) zien, dat kan!
http://player.omroep.nl/?aflid=8589906
http://player.omroep.nl/?aflID=3830491 (ook geweldig)
Ik vind deze iets treffender als ondertitelquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij zegt t!
Maar als je je ondertitel dan verandert in "Geweldig!", bén je dan ook geweldig?
Echt heyquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Heel verschil met de Serious Request-week...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |