En ik dit keer. Videomateriaal nodig?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Ja, ik weet hetVorige keer alles opgenomen
Ik zou wel willen, maar ik heb de tijd gewoon niet.....quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik dit keer. Videomateriaal nodig?
Adobe Audition meestal, maar vaak ook Premiere omdat ik de video er dan bij wil hebben. Dan zet ik het videofragment later nog om naar mp3 met MMConvertquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles, Sirolf, welk progje gebruiken jullie om van 'n deel van 'n audiostream 'n mp3'tje te maken?
Ik heb nog geen MP3 van een video gemaakt, dus kan je er niet mee helpen. Piles blijkbaar wel (zie hierbovenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles, Sirolf, welk progje gebruiken jullie om van 'n deel van 'n audiostream 'n mp3'tje te maken?
Toch doe ik dat meestalquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:55 schreef Sirolf het volgende:
Sowieso, van de 3FM webcam is het niet echt slim om te doen, want die geluidskwaliteit is dramatisch.
Als ik 'n uitzending terugluister, zonder beeld dus, kan ik met dat progje ook 'n mp3'tje maken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Adobe Audition meestal, maar vaak ook Premiere omdat ik de video er dan bij wil hebben. Dan zet ik het videofragment later nog om naar mp3 met MMConvert
Zeker jammerquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat er geen webcam in NPS Studio 6 is (daar is de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie)...
Geen beeld vanavond dus.. Jammer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat er geen webcam in NPS Studio 6 is (daar is de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie)...
ooohhhhquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Nee, er zijn maar een stuk of 3 personen van hier naartoe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:09 schreef Treezz het volgende:
is het daarom zo rustig hier omdat iedereen daar is ??
Met MMConvert kan dat niet, die kan alleen dingen converteren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als ik 'n uitzending terugluister, zonder beeld dus, kan ik met dat progje ook 'n mp3'tje maken?
Of heb ik daar dan weer 'n ander progje voor nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en nee...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:12 schreef Krambo het volgende:![]()
Even een vraagje, weet iemand of er 3fm-stream(s) zijn met meer dan 128 kbps?
Hmmmm.. Nog maar ff zoeken of er ergens op 't net nog iets gratis te vinden is..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Met MMConvert kan dat niet, die kan alleen dingen converteren.
Met Adobe Audition kan het wel natuurlijk, maar die is duur
Audacity kan ook geloof ik, dat is gratisquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hmmmm.. Nog maar ff zoeken of er ergens op 't net nog iets gratis te vinden is..
Mooi, thanksquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja en nee...
Ja, die is er (190kbps MP3) op http://shoutcast.omroep.nl:8076/listen.pls
Nee, het is niet volledig 3FM. Overdag tussen 16 en 19 is er Uruzgan.FM op te horen.
!
I knowquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kon vanochtend ook, toen draaide Michiel 'm al.
Thanks.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Audacity kan ook geloof ik, dat is gratis
Maar ik heb er zelf nooit mee gewerkt.
Kunnen wij elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
You Don't Know vind ik veel mooier dan Ayo Technology.
10x Beterquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
De tekst spreekt meer, maar ayo is lekkere meedeinerquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
GEM & Stereo zijn allebei leuk
Vooral GEM vind ik goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
GEM & Stereo zijn allebei leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |