Mja ik ook....quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
Stiekem vind ik studio-uitzendingen leuker..
Hier is er weinig van te merken van de sfeer helaasquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:24 schreef MutZ het volgende:
Groeten van Broekie, muisje-eliza en ondergetekende vanaf de nieuwjaarsreceptie. Tis top hier!
Ik had bij m'n helicopter-vlucht boven de Grand Canyon 'Elevation' van U2 gemonteerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Het begin is toch vrij veel 'actie', met veel vliegen e.d., dus ik ga eerder voor Green Day denk ik
Voor alleen vliegen is dat wel een goede ja, maar het is nog meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had bij m'n helicopter-vlucht boven de Grand Canyon 'Elevation' van U2 gemonteerd.Dus ik zou die doen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Piles het volgende:
Hey Roel, ga je ook Topverkopers! kijken?
Alweer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:33 schreef drummerdude het volgende:
Wie weet er een goede audio cutter?
Adobe Audition is het vroegere soundforgequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:33 schreef drummerdude het volgende:
Wie weet er een goede audio cutter?
Ik dacht eerder Cool Edit Pro van Syntrillium, dat dat nu Adobe Audition heetquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Adobe Audition is het vroegere soundforge, wereld programma
kan goed zijn dat je gelijk hebt hoor , maar dacht persbericht gelezen te hebben dat sounforge door de adobe group was overgenomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder Cool Edit Pro van Syntrillium, dat dat nu Adobe Audition heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |