Die zie je ook nooit meerquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat 'ie ook niet op http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/playlist?start_dag=07&start_maand=1&start_jaar=2009&start_uur=12&eind_dag=07&eind_maand=1&eind_jaar=2009&eind_uur=14 ?
3FM helpt ons iig eeuwig herinneren aan die baggerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
In de catagorie: Kennen we deze nog nog nog og og!!!!!!!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
3FM helpt ons iig eeuwig herinneren aan die bagger.
Ja, nou hmm..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef borisz het volgende:
Cosmick presents the new year edition Critical Mass Part I
[..]
Nou ja, toch nog wel vaak. In dit geval kom ik net van 2 af, waar ze het ook al nodig vonden AOB te draaien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nouja, ze komen toch echt heeeel af en toe voorbij. Er zijn platen die vaker gedraaid worden
.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, nou hmm..
Weer een paar uur 3FM opstaan vandaag. Voor het eerst dit jaar.
Nog steeds dezelfde playlists?
Vertel, welke stream is het?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
hehe... Heb na weken zoeken eindellijk een 3FM stream gevonden die hier niet geblokkeerd word op werk! Tot grote ergernis van mijn collega's (die zitten meer op het "niveau van 538")...
Ik vind het een verschrikkelijk..... goede plaat. Maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Sirolf het volgende:
Use Somebody, toch wel een erg mooie plaat.
Ik vind het nog best een leuke plaat en vooral nu ik steeds "even geleden" aan het begin hoor...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Sirolf het volgende:
Ben Sex On Fire nu toch best wel zat...
Nee, ik vraag me gewoon af welke het is geworden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
En mij dan zeker snel verklikkenhaha...
Deze is het:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me gewoon af welke het is geworden.
Ik dacht namelijk alle streams wel te kennen (3 shoutcast + 2 windows media)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef drummerdude het volgende:
Voor de foto's vanuit Steenwijk, zie link
Ah, de shoutcast-versie dus (met een omweg).quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Deze is het:
http://nl.delicast.com/radio/Radio_3FM
Volgens mij Jason M Alfabeat halen. Dat is dan helemaal niet zo fascinerend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
ff kotsen.
Als jij moest kiezen tussen Ace of Base of Jordy van Loon, dan kies jij zeker voor Jordy ??quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef cosmick het volgende:
3FM helpt ons iig eeuwig herinneren aan die bagger.
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als jij moest kiezen tussen Ace of Base of Jordy van Loon, dan kies jij zeker voor Jordy ??
Roel, die meid heeft gewoon géén vormen... nee, zo smal hoef ik niet te worden. En zo'n smal meisje hoef ik ook niet persé...quote:
Jetlags zijn vreselijk had ik ook na 2 week New Yorkquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er ook weer![]()
Jetlags bestaan echt
Piles!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
Jetlags bestaan echt
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
Jetlags bestaan echt
Ik vind 't nogal lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Roel, die meid heeft gewoon géén vormen... nee, zo smal hoef ik niet te worden. En zo'n smal meisje hoef ik ook niet persé...
ben het helemaal met je eens vooral Sander die weer lekker negatief doet over Twitterquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef drummerdude het volgende:
Ik vind Coen en Sander Show echt niks aan, misschien zeg ik iets raars maar echt, van die vage, puberale humor
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef drummerdude het volgende:
Ik vind Coen en Sander Show echt niks aan, misschien zeg ik iets raars maar echt, van die vage, puberale humor
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
Jetlags bestaan echt
Nou, mochten we ooit in de positie zitten dat één van ons twee dr in bed kan krijgen, sta ik dr af aan jou, oké?quote:
Deal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, mochten we ooit in de positie zitten dat één van ons twee dr in bed kan krijgen, sta ik dr af aan jou, oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |