Helemaal mee eens , Lily voor MHquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
De drank is gratis?
The Fear ! 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit
jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], jij ook al mars gemist
De Holiday rap natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Piles het volgende:
Hmm, moet ik mn vakantievideo nou beginnen met Huey Lewis and the News - Couple Days Off of Green Day - Holiday. Moeilijk, moeilijk
Welke sfeer wil je ademen ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Piles het volgende:
Hmm, moet ik mn vakantievideo nou beginnen met Huey Lewis and the News - Couple Days Off of Green Day - Holiday. Moeilijk, moeilijk
Het begin is toch vrij veel 'actie', met veel vliegen e.d., dus ik ga eerder voor Green Day denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welke sfeer wil je ademen ?
Lijkt mij inderdaad een betere keuzequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Het begin is toch vrij veel 'actie', met veel vliegen e.d., dus ik ga eerder voor Green Day denk ik
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij is het weer vooral een uitzending waar je bij geweest moet zijn hè?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Nee, er zijn maar een stuk of 3 personen van hier naartoe.
Het is gewoon meestal niet zo'n geweldige uitzending om te beluisteren als je er niet bij bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |