quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Sander is echt kansloos in het kwadraat
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef drummerdude het volgende:
Over het songfestival gesproken, waarom gaat dat kind van Giel niet, dan winnen we nog ook
Zie het als sms'en aan een groep mensenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Nou, ik heb ook twitter, maar ik snap er niks van!
Die Theedoeken/ Arafatsjaals moeten ze verbiedenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sukkel/wijf.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sukkel/wijf.
Het vorigequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef on_air het volgende:
Was ik een verkeerd topic aan het bijlezen.
Why?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sukkel/wijf.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Die foto past wel goed bij dit nummer trouwens
lolquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef on_air het volgende:
Was ik een verkeerd topic aan het bijlezen.
Lees jij echt alles bij...?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee, 24 [USA]
Don't ask me why because I really don't know.
hihihquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sukkel/wijf.
Nee popje, maar als je denkt dat je het juiste topic hebt en de laatste vijf reacties leest en er echt geen touw aan kan vastknopen, dan moet je even bij jezelf te raden gaan. Ik lees de laatste set reactie, zodat ik hopelijk daar een reactie op kan geven, onder het mom van een nuttige tvp.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Die Theedoeken/ Arafatsjaals moeten ze verbieden
Veenstra veenSTRA STRA STRAAAquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:38 schreef karoltje het volgende:
Ik moet juist altijd hardop lachen in de auto van de C & S show![]()
Wat ik wel onwijs irritante radio vind is Veenstra die zo nodig wildvreemden moet lastigvallen over hun feestdag. En nu ook nog ns 's ochtends op de radio. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat grappig vinden?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Die Theedoeken/ Arafatsjaals moeten ze verbieden
Ik vind ze echt vreselijk. Het is nog erger als men binnen zo'n theedoek om heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:39 schreef Treezz het volgende:
[..]
![]()
tsss
die heb ik.. ben d'r trots op .. puh
kheb m ook int wild gezien ja, maar hoefde er niet meer op de foto.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:36 schreef Treezz het volgende:
[..]
hihih![]()
ik heb hem in het wild gezien in Bredahij was aan het praten met mensen..
We wilde met hem op de foto, maar we durfde het niet te vragen![]()
hij rookt
Ah, that makes sensequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee popje, maar als je denkt dat je het juiste topic hebt en de laatste vijf reacties leest en er echt geen touw aan kan vastknopen, dan moet je even bij jezelf te raden gaan. Ik lees de laatste set reactie, zodat ik hopelijk daar een reactie op kan geven, onder het mom van een nuttige tvp.
Giel is op vakantie, en dan komt MiGiel de boel overnemenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit Veenstra weer 's ochtends nu?
Of begrijp ik het verkeerd?
Deze week al?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Giel is op vakantie, en dan komt MiGiel de boel overnemen
Omdat je niet hier was?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze week al?Met EJ?
Waarom weet ik dat niet
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:46 schreef on_air het volgende:
Sannie en ik hebben dezelfde kapper. Wonen ook in dezelfde straat. We zwaaien naar elkaar. Zonder elkaar te kennen.
Oh ja. Wil je binnenkort, als je tijd hebt, ff voor me uitrekenen hoe vaak ik diequote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh ja. Wil je binnenkort, als je tijd hebt, ff voor me uitrekenen hoe vaak ik die-smiley gepost heb tijdens SR? Dan kan ik dat bedrag ook nog ff doneren aan Het Rode Kruis.
Dat vraag ik dus ook; for the love of god, why?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk nou es goed naar die foto.
Van 19 december t/m 24 december.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer was SR ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |