quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
jahoor mooz die kan er wat van
nooit gedacht dat ik nog sepo zou zijn...
komt goed hoor meidquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
OMG
morgen sta ik ook weer in het lijstje hoor (als het er ooit nog komt)
????quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
OMG
tja de vraag is op welke plek...quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
OMG
Ben blij dat je ook wakker bentquote:
Straks denken ze nog dat ik geen leven hebquote:
Liefst niet te hoogquote:
Op tafel?quote:
koekje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat ik geen leven heb![]()
[..]
Liefst niet te hoog
[..]
Op tafel?
En hoe lang ben je zo'n oud fokker geweest danquote:
ik ben nogal kieskeurigquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben blij dat je ook wakker bent
Hoe is het eigenlijk met solliciteren barra?
Je hebt nog wel even de tijdquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben nogal kieskeurigmaar het vordert gestaag
doe maarquote:
als je zo handig eten ken maken mag je van mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat ik geen leven heb![]()
[..]
Liefst niet te hoog
[..]
Op tafel?
Maak je eigen eten luilakquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je zo handig eten ken maken mag je van mij
Je heb idd de tijd om te kiezen... pfff tot april betaald verlof... ik ben er nog steeds niet over uit... maar wat doe je dan nu zoal heel de dag?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe maar
als alternatief uiteraard
geen 1ste keus... nou laat dan maar... dan eet ik die Knoppers zelf wel op..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe maar
als alternatief uiteraard
jij ook aan het solliciteren?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen 1ste keus... nou laat dan maar... dan eet ik die Knoppers zelf wel op..
Moeten nietquote:
Me threequote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Heb je mij niet mee
* LL kijkt naar Lion en Twix op bureau en opent nog eens de menukaart
Genoeg lekkers hier
Hey Moozquote:
alweer ontdooid sgele?quote:
Oh ja.. fruitquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]eetse dan...
ik eet dan zelf wel mn bammetjes, knoppers, mandarijnen en appel op
sgelequote:
Ja ben nu een beetje opgewarmdquote:
Tripack!quote:
Barra!quote:
Ja goed hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah met mij gaat het goed
En met jou ouwe
Ik ben op dieet.. Dus ik laat voorlopig de chocolade enzo even links liggen..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Heb je mij niet mee
* LL kijkt naar Lion en Twix op bureau en opent nog eens de menukaart
Genoeg lekkers hier
Sgelequote:
Go for itquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben op dieet.. Dus ik laat voorlopig de chocolade enzo even links liggen..
hopen dat er niks rechts ligtquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:
Mja ze noemen ze me dus ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sgele
zo noemde ik trouwens vroeger een vriend van mij... waren meerderen met zijn voornaam dus hij was schele, andere was rooie en derde was Pinneke (omdat ie een heeeeeeel dom ongeluk heeft gehad waardoor ie een pin in zn bovenbeen moest)
Meer met je badeentje spelen val je van afquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
ieder heeft zo zn kenmerken hequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ze noemen ze me dus ookMeerdere mensen met mijn voornaam bij m'n oude werk
Dan maar 'sgele'. Net zo handig
Meer van keiharde sexquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Meer met je badeentje spelen val je van af
nee... ze proberen me hier gek te krijgen door ineens veel werk op mn bord te schuiven...quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]hoe flauw..
Werken doet je geen goed he
hihi ze zei sex hihiquote:
Ik wissel af.. Mn eendje.. Mn handen.. Mn man.. Zo krijg ik beweging genoegquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Meer met je badeentje spelen val je van af
Die mensen zijn raar hequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... ze proberen me hier gek te krijgen door ineens veel werk op mn bord te schuiven...
dus ik ga nu maar eten
picquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg net wel een compliment over mijn brooddoosJe weet wel je lunchtrommeltje..
Ik vind hem echt leuk
Wat vond je leuk,quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg net wel een compliment over mijn brooddoosJe weet wel je lunchtrommeltje..
Ik vind hem echt leuk
foto?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef Tally het volgende:
Ik vind hem echt leuk
Mijn brooddoosquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat vond je leuk,
- Lunchtrommeltje
- Brooddoos
- Compliment?
Kun jij tekst horenquote:
Je zal het wel gelezen hebben denkquote:
Wanneer ga je weer weg?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Runx het volgende:
goedemiddagik vlieg ook even voorbij
heb even tijd om te posten, dus als jullie mij iets willen vragen kun je dat NU doen
Dat dusquote:
Best friends girl kwam van mij afquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Bedtime Stories is trouwens een leuke film.
Weet niet meer wie hem aanraadde, maar hij was leuk
My best friend's girl was trouwens wat minder
was ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Bedtime Stories is trouwens een leuke film.
Weet niet meer wie hem aanraadde, maar hij was leuk
My best friend's girl was trouwens wat minder
Barra leest altijd het hele topic voor aan zichzelf voor, en daarna gaat ie zich afvragen wat ie nou precies hoordequote:
Ben ik mee bezig!quote:
Alleen die kerel die zich nergens kon gedragen was wel grappig. Deed mij ook meteen inzien dat ik helemaal niet zo'n lompe boer benquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Best friends girl kwam van mij af![]()
Ik vond Dane Cook wel cool eigenlijk
quote:
quote:
dat was het leukste van die filmquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Alleen die kerel die zich nergens kon gedragen was wel grappig. Deed mij ook meteen inzien dat ik helemaal niet zo'n lompe boer ben![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Barra leest altijd het hele topic voor aan zichzelf voor, en daarna gaat ie zich afvragen wat ie nou precies hoorde
Sterf!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh WLHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
met een gezwel aan je kont gat....boem boem boemquote:
Lekker!quote:
hee lekkerding welkom nice pic hoe oud ben je ? .....quote:
Hihiquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:47 schreef Runx het volgende:
[..]
hee lekkerding welkom nice pic hoe oud ben je ? .....
ohh fak is moozzie ik dacht weer een chicky in GRTDOJW
wel nice ava![]()
daar gaat het uiteindelijk omquote:
ik , maar alleen op mediumquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Wie speelt er ook alweer Guitar Hero?
Dragonforce komt 29 januari in Amsterdam spelen, ik kan het eigenlijk niet maken om weg te blijven
verschrikkelijk gayquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Dragonforce komt 29 januari in Amsterdam spelen, ik kan het eigenlijk niet maken om weg te blijven
hoe werkt dat zonder gitaar ?quote:
ik op de pcquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
quote:
quote:
En dat moet ik erg vinden omdat?quote:
niet het is gewoon een mening!quote:
Ik ben ook niet boosquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet het is gewoon een mening!![]()
niet boos doen tal
3,5 voor mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Helaas, lunch voorbijMaar nog maar minder dan drie uur te gaan en dan kan ik naar huis!
ruilen ? ik moet nog 4 1/2quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Helaas, lunch voorbijMaar nog maar minder dan drie uur te gaan en dan kan ik naar huis!
ik nog 4 dus niet zeurenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
met een handvat aan je DSquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe werkt dat zonder gitaar ?
haha sorry hoor, ik moet echt keihard lachen hierquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
met een handvat aan je DS
[ afbeelding ]
whehequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
met een handvat aan je DS
[ afbeelding ]
Me 2quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha sorry hoor, ik moet echt keihard lachen hier
Vergeet niet naar het merk te kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook, haal je mij op met je leasebak ?
Speelt best goed hoor, 1e keer spelen had ik meteen een nummer op expert uitgespeeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha sorry hoor, ik moet echt keihard lachen hier
Welke leasebakquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook, haal je mij op met je leasebak ?
1337 hax0rquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Speelt best goed hoor, 1e keer spelen had ik meteen een nummer op expert uitgespeeld
en dat zeg je tegen mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vergeet niet naar het merk te kijken
Mmmkejquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Speelt best goed hoor, 1e keer spelen had ik meteen een nummer op expert uitgespeeld
Denk ut niequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja kut
misschien kan je aan het logo voelen
krijg je dat niet ? ik bedoel je moet reclame maken een vooral omdat je een chick bent kijkt iedereen na jou als je rijd, dus kijken ze ook naar de auto, en dat is goede reclamequote:
Staat dat op fast forward of gaat het echt fucking snelquote:
Dat gaat echt zo snelquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Staat dat op fast forward of gaat het echt fucking snel
Uiteraard maar dat kan hij niet voelenquote:
ja ik ken dragonforce welquote:
goed plan, en heel per ongeluk voel ik ook aan wat andersquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja kut
misschien kan je aan het logo voelen
is dat niet Frets on Fire ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmmkej
Een gozertje hier speelt het op de pc en houd zijn toetsenbord van vast als een gitaar
De teringquote:
Dat kan ie ookal nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat kan hij niet voelen
Je blijft van de uitlaat afquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:09 schreef Runx het volgende:
[..]
goed plan, en heel per ongeluk voel ik ook aan wat anders
Ik denk ik ook maarquote:
Ik heb geen idee, ik zal het um eens vragen, het lijkt op (maar dan lelijker) op dat filmpjequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat niet Frets on Fire ?
dat gaat ook niet. het wordt makkelijker gemaakt, zodat je bepaalde toetsen gewoon kan blijven vasthoudenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De tering
Zo snel kan je die knopjes toch niet in je opnemen
Hoe weet je nou hoevaak je moet drukken als er 8/10 van die dingen in 1 lijn staan
Respect
..of niet hoeft aan te slaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat gaat ook niet. het wordt makkelijker gemaakt, zodat je bepaalde toetsen gewoon kan blijven vasthouden
Ohw okeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat gaat ook niet. het wordt makkelijker gemaakt, zodat je bepaalde toetsen gewoon kan blijven vasthouden
bedankt voor je morele ondersteuningquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry, kon het niet latenhaha...
nee totaal niet. je hebt maar 1 snaar. en 5 toetsn. thats itquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw okeej
Is het een beetje te vergelijken met echt gitaar spelen?
Nee!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw okeej
Is het een beetje te vergelijken met echt gitaar spelen?
Ach joh, bekijk het van de andere kant: ik zit mijzelf al langer te vervelen vandaag dan jij...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedankt voor je morele ondersteuning
Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee totaal niet. je hebt maar 1 snaar. en 5 toetsn. thats it
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee totaal niet. je hebt maar 1 snaar. en 5 toetsn. thats it
Mkeej, beetje fail dusquote:
waarom fail. het is harstikke leuk.quote:
quote:
Honkbal op de Wii wel hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom fail. het is harstikke leuk.
een spel lijkt toch nooit op de werkelijkheid ?
ja daar zit dan wel weer wat in jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ach joh, bekijk het van de andere kant: ik zit mijzelf al langer te vervelen vandaag dan jij...
quote:
wat is dan jouw functie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ach joh, bekijk het van de andere kant: ik zit mijzelf al langer te vervelen vandaag dan jij...
Nopequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Tally het volgende:
Kan ik niet gewoon mn gitaar op de Wii aansluiten dan
het kan wel. alleen hij werkt nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Tally het volgende:
moet dat niet dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
De Wii gooit met echte ballen? je moet echt zo ver rennen om een honk te halen?respect dan
Jij hebt een groot huis danquote:
Mja zou ik ook leuker vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope
oeh dat was een idee.. met de Fender GH spelen
Bijdehandquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het kan wel. alleen hij werkt niet
Neej maar bij Rockband kun je wel een professioneel digitaal drumstel aansluitenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Tally het volgende:
Fenderquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope
oeh dat was een idee.. met de Fender GH spelen
Welkom terug, ik hoop dat het gesmaakt heeftquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej maar bij Rockband kun je wel een professioneel digitaal drumstel aansluiten
tevens trug van lunch![]()
* MaleDuck kijkt naar de ring om zn rechter ringvinger...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt een groot huis dan
neuck euhm trouwen?
daar heb je gelijk in maar dit lijkt me wel een spel wat ze zo echt mogenlijk kunnen laten lijken. Mits het interessant is voor het grote publiek natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom fail. het is harstikke leuk.
een spel lijkt toch nooit op de werkelijkheid ?
jij wil me stratocaster wel gratis hebben denk ikquote:
Rockband is een ander spel of dat uitgebreide spel van GH?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej maar bij Rockband kun je wel een professioneel digitaal drumstel aansluiten
mkeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet minder leuk om te spelen
jah, 2 keer de helft...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef Kriebbel het volgende:
* Kriebbel meldt zich in dit topic, wat kan een dag lang duren
Dat heet ritmegevoel, het spel werkt namelijk met muziek hequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De tering
Zo snel kan je die knopjes toch niet in je opnemen
Hoe weet je nou hoevaak je moet drukken als er 8/10 van die dingen in 1 lijn staan
Respect
Ty...mja gaat...burger kingquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Welkom terug, ik hoop dat het gesmaakt heeft
rechts?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck kijkt naar de ring om zn rechter ringvinger...
sorry ook trouwen gaat niet lukken...
koekje dan?
Wbquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gratis is meestal moeilijk af te slaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij wil me stratocaster wel gratis hebben denk ik
Rockband is de makkelijke variant van Guitar Heroquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Rockband is een ander spel of dat uitgebreide spel van GH?
Och, BK is iig nog beter dan Macquote:
En ik maar denken dat die ring links moetquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck kijkt naar de ring om zn rechter ringvinger...
sorry ook trouwen gaat niet lukken...
koekje dan?
tyquote:
Ja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet ritmegevoel, het spel werkt namelijk met muziek he
Nou danquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gratis is meestal moeilijk af te slaan
ook niet als ik je heul lief aankijk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou dan![]()
Maar je krijgt um toch niet
Ik heb 3 trouwringenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die ring links moet
dacht al dat IK (en de rest van mn familie) fout zat..quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die ring links moet
Nee moet eerst jouw kots eraf poetsen en daarom krijg je um niet meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ook niet als ik je heul lief aankijk?
Wat een sletquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb 3 trouwringen
En hij moet niet links of rechts.. Waar hij gewoon het makkelijkste/lekkerste zit..
Maar in het stadhuis zeggen ze: Geef elkaar de rechterhand
dat kan ik dan ook gaan checken hoor... lijkt me stug... ik weet er namelijk nog alles van...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
rechts?
kut.. kan ik gaan checken of ik niet stiekum in een dronken bui getrouwd ben
Hey maleduckquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
hey moozie... durf je wel... een beetje gluren in mn fobo...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee moet eerst jouw kots eraf poetsen en daarom krijg je um niet meer
Rechts = vriendschapsringquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat een slet
Ohw kut
Okeej wist ik niet
Dacht altijd dat ie links moest
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
http://www.metalart.nl/trouwen/etiquette
Maleduck, ben jij protestants?quote:e trouwring zou van oorsprong aan de linker ringvinger gedragen worden, omdat de ring zo direct verbonden zou zijn met een bloedader naar het hart. Daarnaast kan de geloofsovertuiging bepalen wat de plaats is van de trouwring. Voor rooms-katholieken is de plaats van de trouwring aan de linker ringvinger. Voor de protestanten is dit juist aan de rechter ringvinger.
lees ff mn linkje.. het is al verschillend als je protestant of RK bentquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rechts = vriendschapsring
Links = verlovingsring
Rechts = trouwring...
Dat hebben ze mij altijd verteld...
Dat heeft idd met geloof te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rechts = vriendschapsring
Links = verlovingsring
Rechts = trouwring...
Dat hebben ze mij altijd verteld...
And i love it!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat een slet
Ohw kut
Okeej wist ik niet
Dacht altijd dat ie links moest
Ja ik pas in dat hokje!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
Maleduck, ben jij protestants?
Dus jij hebt een ringvinger te weinigquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heeft idd met geloof te maken
[..]
And i love it!
Rechts zit die van mijn man.. Links zitten de ringen die ik kreeg van mijn Opa (toen hij overleed vorig jaar) en een ring van mijn tante die weer geweest is van een overleden tante..
ohw okequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heeft idd met geloof te maken
[..]
And i love it!
Rechts zit die van mijn man.. Links zitten de ringen die ik kreeg van mijn Opa (toen hij overleed vorig jaar) en een ring van mijn tante die weer geweest is van een overleden tante..
Dan hebben we hem beiden om de juiste vinger en ben IK iig niet per ongeluk getrouwdquote:
Ik ben blij dat ik een gouden trouwring hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lees ff mn linkje.. het is al verschillend als je protestant of RK bent
Daarom kijk je dus niet naar de damesquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij hebt een ringvinger te weinig
en dan zijn we ook zeker niet met elkaar getrouwd...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan hebben we hem beiden om de juiste vinger en ben IK iig niet per ongeluk getrouwd
positie 1?quote:
Wie is wel per ongeluk getrouwd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan hebben we hem beiden om de juiste vinger en ben IK iig niet per ongeluk getrouwd
hmmm ik op de 16e plaats... met 155 posts... valt niet tegen...quote:
Let maar op de cijfers van vandaag, die zullen er wrs niet ver naast liggen (als ik vanavond nog fok)quote:
Misschien maar goed ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij hebt een ringvinger te weinig
Geen sorry hoorquote:
ergens is het wel jammer danquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dan zijn we ook zeker niet met elkaar getrouwd...![]()
Als je vanavond niemand fokt bedoel jequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Let maar op de cijfers van vandaag, die zullen er wrs niet ver naast liggen (als ik vanavond nog fok)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je vanavond niemand fokt bedoel je
Toch 12 mensen van GRTDOJW in de top-100quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van dinsdag 6 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 406 Ladylike
007. 213 -Madskillz28TH
015. 159 Bellerophon
016. 155 MaleDuck
024. 134 Sgele
025. 131 Friday12
028. 123 WhiteLightning
033. 117 Runx
048. 101 Da_p00pb0x
083. 078 Klonk
087. 077 BarraCupraCuda
090. 076 Tally
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
dat is toch het zelfde?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je vanavond niemand fokt bedoel je
Ze zijn mij vergetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toch 12 mensen van GRTDOJW in de top-100
Weetje wat ik draag mijn ring wel even een kwartier linksquote:
Doet mij denken aan Bruce Almightyquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weetje wat ik draag mijn ring wel even een kwartier links
quote:
Oh ja...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
ssst dat zouden we niet zeggen ...
Mooi weer buiten he...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja...
Niets aan de hand mensen, doorlezen
mooi weer toch...quote:
ik vond rockband leuker dan guitar heroquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Rockband is de makkelijke variant van Guitar Hero
Gwoon nr 90quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toch 12 mensen van GRTDOJW in de top-100
Ben je dan al klaar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weetje wat ik draag mijn ring wel even een kwartier links
GH is toch alleen gitaar en RB is toch ook met drums en andere instrumenten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond rockband leuker dan guitar hero
* WhiteLightning rent snel weg
Ik ben goedquote:
quote:
gh3 heeft ook bassquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GH is toch alleen gitaar en RB is toch ook met drums en andere instrumenten?
Dan lijkt me RB ook leuker
klaar? waarmee?quote:
I more or less agreequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat weet ik toch...quote:
Aardappels schillen voor het avondeten natuurlijkquote:
schiet niet op , zoiets moet de hele nacht durenquote:
pfff ik ken ze allebei niet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Jah, dat moet ik nog doen... was het gister toch makkelijker om met mn meissie uit eten te gaan...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aardappels schillen voor het avondeten natuurlijk
jij neukt alleen 's nachts?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
schiet niet op , zoiets moet de hele nacht duren
pfff dan schil je een berg aardappelen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
schiet niet op , zoiets moet de hele nacht duren
ik dacht dat je het over aardappels schillen had ?quote:
Ik laat mn schoonma koken, nog makkelijkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jah, dat moet ik nog doen... was het gister toch makkelijker om met mn meissie uit eten te gaan...
Dudequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pfff ik ken ze allebei niet...
* MaleDuck swaffelt/zwemt/vliegt weg...
werk je zo op haar zenuwen ja ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik laat mn schoonma koken, nog makkelijker
Guitar Hero: World Tour heeft Gitaar, basgitaar, drumstel en microfoonquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GH is toch alleen gitaar en RB is toch ook met drums en andere instrumenten?
Dan lijkt me RB ook leuker
ja das idd makkelijker.. maar die woont 50 km verderop...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik laat mn schoonma koken, nog makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |