Welke leasebakquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook, haal je mij op met je leasebak ?
1337 hax0rquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Speelt best goed hoor, 1e keer spelen had ik meteen een nummer op expert uitgespeeld
en dat zeg je tegen mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vergeet niet naar het merk te kijken
Mmmkejquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Speelt best goed hoor, 1e keer spelen had ik meteen een nummer op expert uitgespeeld
Denk ut niequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja kut
misschien kan je aan het logo voelen
krijg je dat niet ? ik bedoel je moet reclame maken een vooral omdat je een chick bent kijkt iedereen na jou als je rijd, dus kijken ze ook naar de auto, en dat is goede reclamequote:
Staat dat op fast forward of gaat het echt fucking snelquote:
Dat gaat echt zo snelquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Staat dat op fast forward of gaat het echt fucking snel
Uiteraard maar dat kan hij niet voelenquote:
ja ik ken dragonforce welquote:
goed plan, en heel per ongeluk voel ik ook aan wat andersquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja kut
misschien kan je aan het logo voelen
is dat niet Frets on Fire ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmmkej
Een gozertje hier speelt het op de pc en houd zijn toetsenbord van vast als een gitaar
De teringquote:
Dat kan ie ookal nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat kan hij niet voelen
Je blijft van de uitlaat afquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:09 schreef Runx het volgende:
[..]
goed plan, en heel per ongeluk voel ik ook aan wat anders
Ik denk ik ook maarquote:
Ik heb geen idee, ik zal het um eens vragen, het lijkt op (maar dan lelijker) op dat filmpjequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat niet Frets on Fire ?
dat gaat ook niet. het wordt makkelijker gemaakt, zodat je bepaalde toetsen gewoon kan blijven vasthoudenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De tering
Zo snel kan je die knopjes toch niet in je opnemen
Hoe weet je nou hoevaak je moet drukken als er 8/10 van die dingen in 1 lijn staan
Respect
..of niet hoeft aan te slaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat gaat ook niet. het wordt makkelijker gemaakt, zodat je bepaalde toetsen gewoon kan blijven vasthouden
Ohw okeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat gaat ook niet. het wordt makkelijker gemaakt, zodat je bepaalde toetsen gewoon kan blijven vasthouden
bedankt voor je morele ondersteuningquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry, kon het niet latenhaha...
nee totaal niet. je hebt maar 1 snaar. en 5 toetsn. thats itquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw okeej
Is het een beetje te vergelijken met echt gitaar spelen?
Nee!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw okeej
Is het een beetje te vergelijken met echt gitaar spelen?
Ach joh, bekijk het van de andere kant: ik zit mijzelf al langer te vervelen vandaag dan jij...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedankt voor je morele ondersteuning
Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee totaal niet. je hebt maar 1 snaar. en 5 toetsn. thats it
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee totaal niet. je hebt maar 1 snaar. en 5 toetsn. thats it
Mkeej, beetje fail dusquote:
waarom fail. het is harstikke leuk.quote:
quote:
Honkbal op de Wii wel hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom fail. het is harstikke leuk.
een spel lijkt toch nooit op de werkelijkheid ?
ja daar zit dan wel weer wat in jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ach joh, bekijk het van de andere kant: ik zit mijzelf al langer te vervelen vandaag dan jij...
quote:
wat is dan jouw functie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ach joh, bekijk het van de andere kant: ik zit mijzelf al langer te vervelen vandaag dan jij...
Nopequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Tally het volgende:
Kan ik niet gewoon mn gitaar op de Wii aansluiten dan
het kan wel. alleen hij werkt nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Tally het volgende:
Kan ik niet gewoon mn gitaar op de Wii aansluiten dan
moet dat niet dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
De Wii gooit met echte ballen? je moet echt zo ver rennen om een honk te halen?respect dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |