dat gaat ook niet. het wordt makkelijker gemaakt, zodat je bepaalde toetsen gewoon kan blijven vasthoudenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De tering
Zo snel kan je die knopjes toch niet in je opnemen
Hoe weet je nou hoevaak je moet drukken als er 8/10 van die dingen in 1 lijn staan
Respect
..of niet hoeft aan te slaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat gaat ook niet. het wordt makkelijker gemaakt, zodat je bepaalde toetsen gewoon kan blijven vasthouden
Ohw okeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat gaat ook niet. het wordt makkelijker gemaakt, zodat je bepaalde toetsen gewoon kan blijven vasthouden
bedankt voor je morele ondersteuningquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry, kon het niet latenhaha...
nee totaal niet. je hebt maar 1 snaar. en 5 toetsn. thats itquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw okeej
Is het een beetje te vergelijken met echt gitaar spelen?
Nee!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw okeej
Is het een beetje te vergelijken met echt gitaar spelen?
Ach joh, bekijk het van de andere kant: ik zit mijzelf al langer te vervelen vandaag dan jij...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedankt voor je morele ondersteuning
Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee totaal niet. je hebt maar 1 snaar. en 5 toetsn. thats it
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee totaal niet. je hebt maar 1 snaar. en 5 toetsn. thats it
Mkeej, beetje fail dusquote:
waarom fail. het is harstikke leuk.quote:
quote:
Honkbal op de Wii wel hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom fail. het is harstikke leuk.
een spel lijkt toch nooit op de werkelijkheid ?
ja daar zit dan wel weer wat in jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ach joh, bekijk het van de andere kant: ik zit mijzelf al langer te vervelen vandaag dan jij...
quote:
wat is dan jouw functie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ach joh, bekijk het van de andere kant: ik zit mijzelf al langer te vervelen vandaag dan jij...
Nopequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Tally het volgende:
Kan ik niet gewoon mn gitaar op de Wii aansluiten dan
het kan wel. alleen hij werkt nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Tally het volgende:
Kan ik niet gewoon mn gitaar op de Wii aansluiten dan
moet dat niet dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
De Wii gooit met echte ballen? je moet echt zo ver rennen om een honk te halen?respect dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |