dat was het leukste van die filmquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Alleen die kerel die zich nergens kon gedragen was wel grappig. Deed mij ook meteen inzien dat ik helemaal niet zo'n lompe boer ben![]()

quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Barra leest altijd het hele topic voor aan zichzelf voor, en daarna gaat ie zich afvragen wat ie nou precies hoorde

Sterf!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh WLHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()

met een gezwel aan je kont gat....boem boem boemquote:

Lekker!quote:

hee lekkerding welkom nice pic hoe oud ben je ? .....quote:

Hihiquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:47 schreef Runx het volgende:
[..]
hee lekkerding welkom nice pic hoe oud ben je ? .....
ohh fak is moozzie ik dacht weer een chicky in GRTDOJW
wel nice ava![]()

daar gaat het uiteindelijk omquote:

ik , maar alleen op mediumquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Wie speelt er ook alweer Guitar Hero?
Dragonforce komt 29 januari in Amsterdam spelen, ik kan het eigenlijk niet maken om weg te blijven

verschrikkelijk gayquote:

quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Dragonforce komt 29 januari in Amsterdam spelen, ik kan het eigenlijk niet maken om weg te blijven

hoe werkt dat zonder gitaar ?quote:

ik op de pcquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:

quote:

quote:

En dat moet ik erg vinden omdat?quote:

niet het is gewoon een mening!quote:

Ik ben ook niet boosquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet het is gewoon een mening!![]()
niet boos doen tal

3,5 voor mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Helaas, lunch voorbijMaar nog maar minder dan drie uur te gaan en dan kan ik naar huis!

ruilen ? ik moet nog 4 1/2quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Helaas, lunch voorbijMaar nog maar minder dan drie uur te gaan en dan kan ik naar huis!

ik nog 4 dus niet zeurenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef kipmetbiefstuk het volgende:

met een handvat aan je DSquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe werkt dat zonder gitaar ?

haha sorry hoor, ik moet echt keihard lachen hierquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
met een handvat aan je DS
[ afbeelding ]

whehequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
met een handvat aan je DS
[ afbeelding ]

Me 2quote:

quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha sorry hoor, ik moet echt keihard lachen hier

Vergeet niet naar het merk te kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook, haal je mij op met je leasebak ?

Speelt best goed hoor, 1e keer spelen had ik meteen een nummer op expert uitgespeeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha sorry hoor, ik moet echt keihard lachen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |