Ja goed hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah met mij gaat het goed
En met jou ouwe
Ik ben op dieet.. Dus ik laat voorlopig de chocolade enzo even links liggen..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Heb je mij niet mee
* LL kijkt naar Lion en Twix op bureau en opent nog eens de menukaart
Genoeg lekkers hier
Sgelequote:
Go for itquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben op dieet.. Dus ik laat voorlopig de chocolade enzo even links liggen..
hopen dat er niks rechts ligtquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:
Mja ze noemen ze me dus ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sgele
zo noemde ik trouwens vroeger een vriend van mij... waren meerderen met zijn voornaam dus hij was schele, andere was rooie en derde was Pinneke (omdat ie een heeeeeeel dom ongeluk heeft gehad waardoor ie een pin in zn bovenbeen moest)
Meer met je badeentje spelen val je van afquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
ieder heeft zo zn kenmerken hequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ze noemen ze me dus ookMeerdere mensen met mijn voornaam bij m'n oude werk
Dan maar 'sgele'. Net zo handig
Meer van keiharde sexquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Meer met je badeentje spelen val je van af
nee... ze proberen me hier gek te krijgen door ineens veel werk op mn bord te schuiven...quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]hoe flauw..
Werken doet je geen goed he
hihi ze zei sex hihiquote:
Ik wissel af.. Mn eendje.. Mn handen.. Mn man.. Zo krijg ik beweging genoegquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Meer met je badeentje spelen val je van af
Die mensen zijn raar hequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... ze proberen me hier gek te krijgen door ineens veel werk op mn bord te schuiven...
dus ik ga nu maar eten
picquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg net wel een compliment over mijn brooddoosJe weet wel je lunchtrommeltje..
Ik vind hem echt leuk
Wat vond je leuk,quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg net wel een compliment over mijn brooddoosJe weet wel je lunchtrommeltje..
Ik vind hem echt leuk
foto?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef Tally het volgende:
Ik vind hem echt leuk
Mijn brooddoosquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat vond je leuk,
- Lunchtrommeltje
- Brooddoos
- Compliment?
Kun jij tekst horenquote:
Je zal het wel gelezen hebben denkquote:
Wanneer ga je weer weg?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Runx het volgende:
goedemiddagik vlieg ook even voorbij
heb even tijd om te posten, dus als jullie mij iets willen vragen kun je dat NU doen
Dat dusquote:
Best friends girl kwam van mij afquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Bedtime Stories is trouwens een leuke film.
Weet niet meer wie hem aanraadde, maar hij was leuk
My best friend's girl was trouwens wat minder
was ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Bedtime Stories is trouwens een leuke film.
Weet niet meer wie hem aanraadde, maar hij was leuk
My best friend's girl was trouwens wat minder
Barra leest altijd het hele topic voor aan zichzelf voor, en daarna gaat ie zich afvragen wat ie nou precies hoordequote:
Ben ik mee bezig!quote:
Alleen die kerel die zich nergens kon gedragen was wel grappig. Deed mij ook meteen inzien dat ik helemaal niet zo'n lompe boer benquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Best friends girl kwam van mij af![]()
Ik vond Dane Cook wel cool eigenlijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |