Ja goed hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah met mij gaat het goed
En met jou ouwe

Ik ben op dieet.. Dus ik laat voorlopig de chocolade enzo even links liggen..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Heb je mij niet mee
* LL kijkt naar Lion en Twix op bureau en opent nog eens de menukaart
Genoeg lekkers hier

Sgelequote:

Go for itquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben op dieet.. Dus ik laat voorlopig de chocolade enzo even links liggen..

hopen dat er niks rechts ligtquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]

quote:

Mja ze noemen ze me dus ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sgele
zo noemde ik trouwens vroeger een vriend van mij... waren meerderen met zijn voornaam dus hij was schele, andere was rooie en derde was Pinneke (omdat ie een heeeeeeel dom ongeluk heeft gehad waardoor ie een pin in zn bovenbeen moest)

Meer met je badeentje spelen val je van afquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]

ieder heeft zo zn kenmerken hequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ze noemen ze me dus ookMeerdere mensen met mijn voornaam bij m'n oude werk
Dan maar 'sgele'. Net zo handig

Meer van keiharde sexquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Meer met je badeentje spelen val je van af

nee... ze proberen me hier gek te krijgen door ineens veel werk op mn bord te schuiven...quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]hoe flauw..
Werken doet je geen goed he

hihi ze zei sex hihiquote:

Ik wissel af.. Mn eendje.. Mn handen.. Mn man.. Zo krijg ik beweging genoegquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Meer met je badeentje spelen val je van af
Die mensen zijn raar hequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... ze proberen me hier gek te krijgen door ineens veel werk op mn bord te schuiven...
dus ik ga nu maar eten

picquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg net wel een compliment over mijn brooddoosJe weet wel je lunchtrommeltje..
Ik vind hem echt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |