dacht al dat IK (en de rest van mn familie) fout zat..quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die ring links moet
Nee moet eerst jouw kots eraf poetsen en daarom krijg je um niet meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ook niet als ik je heul lief aankijk?
Wat een sletquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb 3 trouwringen
En hij moet niet links of rechts.. Waar hij gewoon het makkelijkste/lekkerste zit..
Maar in het stadhuis zeggen ze: Geef elkaar de rechterhand
dat kan ik dan ook gaan checken hoor... lijkt me stug... ik weet er namelijk nog alles van...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
rechts?
kut.. kan ik gaan checken of ik niet stiekum in een dronken bui getrouwd ben
Hey maleduckquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
hey moozie... durf je wel... een beetje gluren in mn fobo...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee moet eerst jouw kots eraf poetsen en daarom krijg je um niet meer
Rechts = vriendschapsringquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat een slet
Ohw kut
Okeej wist ik niet
Dacht altijd dat ie links moest
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
http://www.metalart.nl/trouwen/etiquette
Maleduck, ben jij protestants?quote:e trouwring zou van oorsprong aan de linker ringvinger gedragen worden, omdat de ring zo direct verbonden zou zijn met een bloedader naar het hart. Daarnaast kan de geloofsovertuiging bepalen wat de plaats is van de trouwring. Voor rooms-katholieken is de plaats van de trouwring aan de linker ringvinger. Voor de protestanten is dit juist aan de rechter ringvinger.
lees ff mn linkje.. het is al verschillend als je protestant of RK bentquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rechts = vriendschapsring
Links = verlovingsring
Rechts = trouwring...
Dat hebben ze mij altijd verteld...
Dat heeft idd met geloof te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rechts = vriendschapsring
Links = verlovingsring
Rechts = trouwring...
Dat hebben ze mij altijd verteld...
And i love it!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat een slet
Ohw kut
Okeej wist ik niet
Dacht altijd dat ie links moest
Ja ik pas in dat hokje!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
Maleduck, ben jij protestants?
Dus jij hebt een ringvinger te weinigquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heeft idd met geloof te maken
[..]
And i love it!
Rechts zit die van mijn man.. Links zitten de ringen die ik kreeg van mijn Opa (toen hij overleed vorig jaar) en een ring van mijn tante die weer geweest is van een overleden tante..
ohw okequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heeft idd met geloof te maken
[..]
And i love it!
Rechts zit die van mijn man.. Links zitten de ringen die ik kreeg van mijn Opa (toen hij overleed vorig jaar) en een ring van mijn tante die weer geweest is van een overleden tante..
Dan hebben we hem beiden om de juiste vinger en ben IK iig niet per ongeluk getrouwdquote:
Ik ben blij dat ik een gouden trouwring hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lees ff mn linkje.. het is al verschillend als je protestant of RK bent
Daarom kijk je dus niet naar de damesquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij hebt een ringvinger te weinig
en dan zijn we ook zeker niet met elkaar getrouwd...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan hebben we hem beiden om de juiste vinger en ben IK iig niet per ongeluk getrouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |