Mja zou ik ook leuker vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope
oeh dat was een idee.. met de Fender GH spelen
Bijdehandquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het kan wel. alleen hij werkt niet
Neej maar bij Rockband kun je wel een professioneel digitaal drumstel aansluitenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Tally het volgende:
Kan ik niet gewoon mn gitaar op de Wii aansluiten dan
Fenderquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope
oeh dat was een idee.. met de Fender GH spelen
Welkom terug, ik hoop dat het gesmaakt heeftquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej maar bij Rockband kun je wel een professioneel digitaal drumstel aansluiten
tevens trug van lunch![]()
* MaleDuck kijkt naar de ring om zn rechter ringvinger...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt een groot huis dan
neuck euhm trouwen?
daar heb je gelijk in maar dit lijkt me wel een spel wat ze zo echt mogenlijk kunnen laten lijken. Mits het interessant is voor het grote publiek natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom fail. het is harstikke leuk.
een spel lijkt toch nooit op de werkelijkheid ?
jij wil me stratocaster wel gratis hebben denk ikquote:
Rockband is een ander spel of dat uitgebreide spel van GH?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej maar bij Rockband kun je wel een professioneel digitaal drumstel aansluiten
mkeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet minder leuk om te spelen
jah, 2 keer de helft...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef Kriebbel het volgende:
* Kriebbel meldt zich in dit topic, wat kan een dag lang duren
Dat heet ritmegevoel, het spel werkt namelijk met muziek hequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De tering
Zo snel kan je die knopjes toch niet in je opnemen
Hoe weet je nou hoevaak je moet drukken als er 8/10 van die dingen in 1 lijn staan
Respect
Ty...mja gaat...burger kingquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Welkom terug, ik hoop dat het gesmaakt heeft
rechts?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck kijkt naar de ring om zn rechter ringvinger...
sorry ook trouwen gaat niet lukken...
koekje dan?
Wbquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gratis is meestal moeilijk af te slaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij wil me stratocaster wel gratis hebben denk ik
Rockband is de makkelijke variant van Guitar Heroquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Rockband is een ander spel of dat uitgebreide spel van GH?
Och, BK is iig nog beter dan Macquote:
En ik maar denken dat die ring links moetquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck kijkt naar de ring om zn rechter ringvinger...
sorry ook trouwen gaat niet lukken...
koekje dan?
tyquote:
Ja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet ritmegevoel, het spel werkt namelijk met muziek he
Nou danquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gratis is meestal moeilijk af te slaan
ook niet als ik je heul lief aankijk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou dan![]()
Maar je krijgt um toch niet
Ik heb 3 trouwringenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die ring links moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |