dat is weer een - en een - hehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast
Je vraagt of wij willen weten wat je wel niet hebt (wel niet, + -, dus -, dus niet) hebt. Die MOH cd, want die ligt nog in je auto
Zit op een Network Operating Center, heb nogal wat schermruimte nodig om het netwerk te kunnen overzienquote:
Double failquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
fipo
[..]
dat is weer een - en een - heh
GH 2quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zit op een Network Operating Center, heb nogal wat schermruimte nodig om het netwerk te kunnen overzien
Maar je kunt er ook heel goed Guitar Hero op spelen hoor
doe mij maar wat andersquote:
ik geloof je gelijk... heb geen idee waar je het allemaal over hebt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zit op een Network Operating Center, heb nogal wat schermruimte nodig om het netwerk te kunnen overzien
is het weer bedtijd knul ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef DTC_danny het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
fipo
[..]
zucht
waar werk je dat wil ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ook niet als ik het kom brengen...quote:
alsof ik dan het koekje aanval...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ook niet als ik het kom brengen...![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
GH3 is het beste
GH:WT is ook leuk, maar toch is 3 beter...
Dragonforce
Oops, you did it again...quote:
moest je weer door het slotje heen posten tally...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Die " staat voor 2.54 cm hoor.. Niet voor mm...
ik denk het ja...quote:
je hebt toch niet weer door het slotje heen gepost he ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |