GH is toch alleen gitaar en RB is toch ook met drums en andere instrumenten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond rockband leuker dan guitar hero
* WhiteLightning rent snel weg
Ik ben goedquote:
quote:
gh3 heeft ook bassquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GH is toch alleen gitaar en RB is toch ook met drums en andere instrumenten?
Dan lijkt me RB ook leuker
klaar? waarmee?quote:
I more or less agreequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat weet ik toch...quote:
Aardappels schillen voor het avondeten natuurlijkquote:
schiet niet op , zoiets moet de hele nacht durenquote:
pfff ik ken ze allebei niet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Jah, dat moet ik nog doen... was het gister toch makkelijker om met mn meissie uit eten te gaan...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aardappels schillen voor het avondeten natuurlijk
jij neukt alleen 's nachts?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
schiet niet op , zoiets moet de hele nacht duren
pfff dan schil je een berg aardappelen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
schiet niet op , zoiets moet de hele nacht duren
ik dacht dat je het over aardappels schillen had ?quote:
Ik laat mn schoonma koken, nog makkelijkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jah, dat moet ik nog doen... was het gister toch makkelijker om met mn meissie uit eten te gaan...
Dudequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pfff ik ken ze allebei niet...
* MaleDuck swaffelt/zwemt/vliegt weg...
werk je zo op haar zenuwen ja ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik laat mn schoonma koken, nog makkelijker
Guitar Hero: World Tour heeft Gitaar, basgitaar, drumstel en microfoonquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GH is toch alleen gitaar en RB is toch ook met drums en andere instrumenten?
Dan lijkt me RB ook leuker
ja das idd makkelijker.. maar die woont 50 km verderop...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik laat mn schoonma koken, nog makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |