Moet je natuurlijk wel even je adres geven.quote:
ik heb er 0 gehad...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 liggen
kreeg er 5 dit jaar
je hebt mijn adres toch alquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel even je adres geven.
naja als je ooit een schaap krijgt weet je zeker dat die van mij komtquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel even je adres geven.
ik was lekker eerstquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja of anders maar naar mij![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg bijna medelijden met jequote:
ja maar ik wil van jou ook wel een verrassing hebben?quote:
Ik kreeg er 1 van me baas maar lust het nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 liggen
kreeg er 5 dit jaar
Als ik er 2 krijg mag jij er ook 1quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja of anders maar naar mij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar ik wil van jou ook wel een verrassing hebben?
Ik weet niet waar ik me uit zou moeten lullenquote:
hier heb ik er 40 gekregen... allemaal kleintjes in een zakjequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kreeg er 1 van me baas maar lust het niet
debbie krijgt opeens allemaal adresjes in haar PMquote:
bijna ?quote:
Mensen zien alleen de euro's niet de risico's.. Mensen kijken vaak nu eenmaal niet verder..quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja blijkbaar is TS zich niet bewust van de risico's.. vandaar ook mijn advies om zich te laten voorlichten voordat ze ja zegt
Maar vertel maar wat je weet over studies dan
Uiteraard teken je een Informed Consentlogisch
Maar dan nog heb je Adverse events
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik me uit zou moeten lullenWant in het vorige topic heb ik al aangegeven dat ik er eentje heb..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:02 schreef tripack het volgende:
[..]
debbie krijgt opeens allemaal adresjes in haar PM
voor een man is het nog niet zo erg hoor mooz... wees blij dat je geen vrouw ben...quote:
Je kan niet alles lekker vinden hequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier heb ik er 40 gekregen... allemaal kleintjes in een zakje
DAT was mega lekkere sjoko
Tja... je moet natuurlijk wel van chocolade houden ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |