Weet ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:30 schreef Fascination het volgende:
Ik fantaseer vaak over IQM maar hij wil me niet.
Op het goede moment wakker, hij slaapt zeker nog half.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Je pwnde D_A, die graag de lapo wilde!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:30 schreef Lakitu het volgende:
1,65.Je bent waarschijnlijk nog net iets korter dan m'n penis.
quote:
Nietes nietes nietes!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:30 schreef Lakitu het volgende:
1,65.Je bent waarschijnlijk nog net iets korter dan m'n penis.
Hoe weet je dat nou? Je hebt m'n penis nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nietes nietes nietes!*stampvoet*
Emo chick.quote:
Bondage de raisins.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klein beetje pijn met rozijnen.
Dat sowieso.quote:
Het straalt van je postgedrag af.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je hebt m'n penis nog niet eens gezien.
Maar je avatar weer het tegenovergesteldequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Straalt mijn postgedrag wel een grote piemel uit?
Eerder het beeld van iemand die wil dat mensen denken dat 'ie een grote piemel heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Straalt mijn postgedrag wel een grote piemel uit?
Vuile racist ben je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar je avatar weer het tegenovergestelde
Dat is goed genoeg, mijn vriendin weet beter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Eerder het beeld van iemand die wil dat mensen denken dat 'ie een grote piemel heeft.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het straalt van je postgedrag af.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is al 4 weken dood man.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is goed genoeg, mijn vriendin weet beter.
Ik hou gewoon niet van dikkerdsquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vuile racist ben je.Ik kots op je. Ik kots op je soort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Een goede mod is vrouw, dus een mannelijke mod kan niet veel zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Straalt mijn postgedrag wel een grote piemel uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van dikkerdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, je houdt van dikkerds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Hoi.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Je pwnde D_A, die graag de lapo wilde!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een goede mod is vrouw, dus een mannelijke mod kan niet veel zijn.Eens. Al hebben vrouwen weleens last van emoties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Die kan je zo lekker knuffelen en rollenquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Niet waar!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eens. Al hebben vrouwen weleens last van emoties.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ja. Ik had beloofd dat er op elke pagina minstens 1 keer JB zou moeten staan:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Zien er ook 1,65m uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:42 schreef Lakitu het volgende:
Oh, ja. Ik had beloofd dat er op elke pagina minstens 1 keer JB zou moeten staan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een goede mod is vrouw, dus een mannelijke mod kan niet veel zijn.Een een goede vrouw is mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
This is your night![]()
Radio 538
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Cushion for the pushin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die kan je zo lekker knuffelen en rollenOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Sorry.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
msn smileys op FOK!
andersom kan wel, maar dit...![]()
![]()
Ja, maar die zijn nog in de groei.quote:
Oooh yeaaa, so in love with joeeeeeeeee
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Weet ik toch.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Okay, ik geef het toe, ik moest er wel om lachen![]()
Lachen om emoticons.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Okay, ik geef het toe, ik moest er wel om lachen![]()
Arrow Classic Rock.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef Biogarde het volgende:
This is your night![]()
Radio 538 [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Arrow Classic Rock. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laffe huichelaar![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op 538 is nu Blof met een streepje door de o.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Dadelijk poep je je ingewanden eruit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moet schijten terwijl ik niks gegeten heb![]()
![]()
Dat vind ik zo'n faalradiozender, he.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Tja, sommige mensen herkennen geen goede muziek. Kun je ook niks aan doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n faalradiozender, he.![]()
![]()
Je bent gewoon verliefd op BeeTeetje, man!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, in zo'n periode zit ik wel!
![]()
![]()
Arie joh die staat strak
In mijn acrobatenpak
Elk weekend gaan ze samen, heftig uit hun dak
En Arie loopt te bleren, tyfus he wat sta ik strak
Wie staat er zo te trippen, ja dat is Bastiaan
Dat zie je aan z'n pupillen, ze gaan steeds blijven staan
En dat is echt niet van de slagroomtaartjes hoor![]()
Ik luister alleen maar goede muziek, schat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen herkennen geen goede muziek. Kun je ook niks aan doen.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Neenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent gewoon verliefd op BeeTeetje, man!![]()
![]()
Radio 538? Die draaien geen muziek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar goede muziek, schat.![]()
![]()
Radio 538 zuigt hondenaars. Goeie muziek is vrijwel niet op de radio te vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Radio 538? Die draaien geen muziek.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Dan ben ik benieuwd wat jij goede muziek vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Radio 538 zuigt hondenaars. Goeie muziek is vrijwel niet op de radio te vinden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat jij goede muziek vindt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat jij goede muziek vindt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je niet van me gewendt of wel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef Krentenbol. het volgende:
D_A doet serieus tegen me op fobo.
[..]![]()
![]()
quote:Op 07-01-2009 09:21 schreef [url=http://fotoboek.fok.nl/Scorp[AM]]Scorp[AM][/url]
ik sta in dubio
ik hou niet zo van krentenbollen, maar jou vind ik wel lekker!![]()
![]()
Ik weet niks terug te zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben je niet van me gewendt of wel?![]()
![]()
quote:Whehe.quote:How old is this girl? ( Average age guessed: 15 ) - Total guesses: 55Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
verkapte foboview postquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef Krentenbol. het volgende:
D_A doet serieus tegen me op fobo.
[..]
Ok stelletje hokboeren![]()
Voorbeeldje:quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat jij goede muziek vindt.
Meisje overleeft vijf dagen in put
En als ik 3 kilo afval in een paar dagen tijd is dat geen wereldnieuws.![]()
Zit je er een beetje over in de put dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
Meisje overleeft vijf dagen in put
En als ik 3 kilo afval in een paar dagen tijd is dat geen wereldnieuws.![]()
![]()
Zou je denken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zit je er een beetje over in de put dan?![]()
![]()
Ik las D_Aquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hallo!
Iemand mijn vriendin gezien? S_A?![]()
![]()
Ik zat net te F5en, kwamen er geen post bij
ik dacht is de Sc dood?![]()
Was de pagina gewoon vol!![]()
![]()
![]()
Heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef padlarf het volgende:
Ik zat net te F5en, kwamen er geen post bij
ik dacht is de Sc dood?![]()
Was de pagina gewoon vol!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vind je nou van m'n muzieksmaak?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat vind je nou van m'n muzieksmaak?
Nijs!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Zal zo een luisteren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat vind je nou van m'n muzieksmaak?![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik onthou mij maar van commentaar.
Wat was dit dan?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Sowieso het meeste van Nas is geniaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Het spijt me dat m'n muzieksmaak niet gay genoeg voor je is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik onthou mij maar van commentaar.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat vind je nou van m'n muzieksmaak?![]()
![]()
een mededeling dat ik me van commentaar onthou. Ik zeg niets inhoudelijks over debagger in kwestie, dus was het geen commentaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het spijt me dat m'n muzieksmaak niet gay genoeg voor je is.
Laffe huichelaar![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
een mededeling dat ik me van commentaar onthou. Ik zeg niets inhoudelijks over debagger in kwestie, dus was het geen commentaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ok, dat het ff duidelijk is....No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Ah. Duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nog liever dat dan het geluid dat door moet gaan voor muziek van Lakitu.![]()
![]()
Je hebt het kennelijk niet geluisterd. Treffend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nog liever dat dan het geluid dat door moet gaan voor muziek van Lakitu.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Volgens mij heb ik net meer schijt eruit geknepen dan dat ik ooit heb binnen kunnen krijgen gisteren![]()
![]()
Zeker 7seconden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt het kennelijk niet geluisterd. Treffend.![]()
bah.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens mij heb ik net meer schijt eruit geknepen dan dat ik ooit heb binnen kunnen krijgen gisteren
Laffe huichelaar![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt het kennelijk niet geluisterd. Treffend.
Heb je liever deze versie of die met Brain???No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Hoe kun je dan zeggen dat het kutmuziek is, doos?quote:Je hebt de tekst niet eens gehoord.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens mij heb ik net meer schijt eruit geknepen dan dat ik ooit heb binnen kunnen krijgen gisteren
Zo kom jij dus aan die 3 kilo minder!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat het kutmuziek is, doos?Je hebt de tekst niet eens gehoord.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het een halve minuut uitgehouden. het wordt er niet beter op.
Laffe huichelaar![]()
Originele versie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb je liever deze versie of die met Brain???Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Tekst.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat het kutmuziek is, doos?Je hebt de tekst niet eens gehoord.
Ik heb vooruit geskipt omdat ik dacht dat het begin een grapje was, maar het bleef een lachtertje.
![]()
![]()
My guess; je verstaat er gewoon geen fuck van.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
quote:
Ah ok, ken eigenlijk alleen die ander, maar ben al zeker 7 jaar uit de scene!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
My guess, alles wat zo klinkt, moet vernietigd worden, als zingen ze over roze koeien die regenbogen poepen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
My guess; je verstaat er gewoon geen fuck van.
Laffe huichelaar![]()
Zat jij in the scene?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ah ok, ken eigenlijk alleen die ander, maar ben al zeker 7 jaar uit de scene!
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
My guess, alles wat zo klinkt, moet vernietigd worden, als zingen ze over roze koeien die regenbogen poepen.
En wat voor muziek hou jij dan van, gaan we dat even de grond in boren zonder er goed naar te luisteren, ok????No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Ik zal eens wat opzoeken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En wat voor muziek hou jij dan van, gaan we dat even de grond in boren zonder er goed naar te luisteren, ok????
Laffe huichelaar![]()
hallo
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
omdat hij tof isquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Hello! Waarom heb je nog een kerstboom als avatar?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
LUISTER:quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tekst.Ik heb vooruit geskipt omdat ik dacht dat het begin een grapje was, maar het bleef een lachtertje.
Ja haal de kerstversiering eruit en je hebt gewoon een dennenboom.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Hello! Waarom heb je nog een kerstboom als avatar?![]()
![]()
krentenbolquote:
quote:
Ja, maar wij bestonden natuurlijk al een tijd en vroeger waren de groupies nog lekker en geil maar na 2000 waren het nog steeds dezelfde groupies als in de jaren 80....No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Verlicht ons even: welke muziek luister jij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
My guess, alles wat zo klinkt, moet vernietigd worden, als zingen ze over roze koeien die regenbogen poepen.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben ook uit de jaren 80!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja, maar wij bestonden natuurlijk al een tijd en vroeger waren de groupies nog lekker en geil maar na 2000 waren het nog steeds dezelfde groupies als in de jaren 80....![]()
![]()
Alsjeblieft?quote:Ik wil even bewijzen dat hiphop niet de troep is die je in de top 40 tegenkomt.
Ik scheer me.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan zal je wel beschimmeld zijn ondertussen of niet?![]()
![]()
Ik ken hiphop, maar als iets niet in de top40 komt wil het nog niet zeggen dat het geen troep is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsjeblieft?Ik wil even bewijzen dat hiphop niet de troep is die je in de top 40 tegenkomt.
Rap & Hiphop is gewoon blaten op een beat, niks muzikaals aan.![]()
![]()
fan van de scene? Misschien heb ik je wel een keer lopen douwen!quote:
Oh wacht...uit de jaren 80...hmmmm....dan heb ik misschien je moeder wel gedouwd!
Heet ze mueslibol en heeft ze een noot op der bil?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
fan van de scene? Misschien heb ik je wel een keer lopen douwen!
Oh wacht...uit de jaren 80...hmmmm....dan heb ik misschien je moeder wel gedouwd!
Heet ze mueslibol en heeft ze een noot op der bil?![]()
![]()
![]()
ik ben ook uit de jaren 80
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En wat voor muziek hou jij dan van, gaan we dat even de grond in boren zonder er goed naar te luisteren, ok????
Om er maar een paar te noemen.Laffe huichelaar![]()
Gadverdamme. Alles wat zo klinkt, moet vernietigd worden, als zingen ze over roze koeien die regenbogen poepen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Elke vorm van muziek is blaten op een beat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ken hiphop, maar als iets niet in de top40 komt wil het nog niet zeggen dat het geen troep is.
Rap & Hiphop is gewoon blaten op een beat, niks muzikaals aan.
In muziek zít een beat, een beat ís geen muziek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Elke vorm van muziek is blaten op een beat.![]()
![]()
quote:
Clocks vind ik zwaar overrated maar billy moet ik je gelijk in geven...dat is goeie muziek...
RS en John Lenneon zijn wel heel makkelijkke inkoppertjes, als je die goed vind staat zo'n 70% van de wereld achter je...
Wat vind je goed aan tegenwoordige muziek, bv pete murray?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
En de muziek die ik luister dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In muziek zít een beat, een beat ís geen muziek.![]()
quote:
Mooi, mijn eerste stapjes in het regelen van Krentenbol zijn gelukt...laat Smart-Ass het maar niet horen, die maakt me af!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Ik heb het eigenlijk al wel gehad met deze discussie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In muziek zít een beat, een beat ís geen muziek.No hard feelings, dus tieten voor iedereen:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En de muziek die ik luister dan?
Josties die triangelen is geen muziek, ananas, hoevaak moeten we het nog uitleggen???No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Die eerste is epic boob-meisje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk al wel gehad met deze discussie.No hard feelings, dus tieten voor iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
:BOH GOED PUNTquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk al wel gehad met deze discussie.No hard feelings, dus tieten voor iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jailbaitonly nu pleitteagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
Ik hou van van alles. Van The Beatles tot Boudewijn de Groot, van Simon and Garfunkel tot Spinvis, van N*E*R*D tot Jason Mraz, van Jack Johnson tot Justice, van Fixkes tot Aqualung...
Singer-songwriter, golden oldies, pop, rock, soft rock, electronic, indie...
Zo lang er maar een beetje een deugdelijke tekst in zit en het ook nog verstaanbaar is (dus geen death metal).
![]()
morgeagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
venga boys waren ook goedagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
Maar tegenwoordig is er zo weinig goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Clocks vind ik zwaar overrated maar billy moet ik je gelijk in geven...dat is goeie muziek...
RS en John Lenneon zijn wel heel makkelijkke inkoppertjes, als je die goed vind staat zo'n 70% van de wereld achter je...
Wat vind je goed aan tegenwoordige muziek, bv pete murray?
The killers zijn wel leuk. Kaiser chiefs zwaaroverschat. Mika vond ik ook erg leuk, maar die kandat niveau met een nieuwe cd denkelijk niet volhouden.
Als je minder makkelijke inkoppers wilt:
Deze vind ik erg mooi. Om de tekst, die ik wel versta lakitu
Een slechte versie, maar ik kan niets beters vinden
En dan vooral die intro.
Peter murray vind ik trouwens wel redelijk, maar ook niet om over naar huis te schrijven.Laffe huichelaar![]()
Ik dacht dat het een metafoor was.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die eerste heeft mooie deuren in huis.En toen keek ik weer naar het plaatje, en inderdaad.
![]()
![]()
Wedden van niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:37 schreef IQM het volgende:
Ik hou van van alles. Van The Beatles tot Boudewijn de Groot, van Simon and Garfunkel tot Spinvis, van N*E*R*D tot Jason Mraz, van Jack Johnson tot Justice, van Fixkes tot Aqualung...
Singer-songwriter, golden oldies, pop, rock, soft rock, electronic, indie...
Zo lang er maar een beetje een deugdelijke tekst in zit en het ook nog verstaanbaar is (dus geen death metal).
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een metafoor was.En toen keek ik weer naar het plaatje, en inderdaad.
![]()
![]()
Zie de fipo van deze pagina.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Vertel?
Nou ja, niet letterlijk alles, maar ik ben ook niet gebonden tot een of twee genres.![]()
Wat zijn epic boobs?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
Ze heeft een fugly vriend.
Niet dat zij nou zó speciaal is... maar ze heeft wel epic boobies.![]()
![]()
post je tieten en wij zullen beoordelen of het epic boobs zijnquote:
Hm, inderdaad. Hardstyle enzo is ook niet echt aan mij besteed. Gebrek aan (deugdelijke) tekst of een melodie waar moeite voor is gedaan.quote:![]()
![]()
Wist je dat dat nummer gewoon een cover is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Hardstyle enzo is ook niet echt aan mij besteed. Gebrek aan (deugdelijke) tekst of een melodie waar moeite voor is gedaan.
En de melodie wordt juist wel moeite voor gedaan, dat is het belangrijkste.![]()
![]()
Bij foto 19 kwam ik er achter dat het steeds hetzelfde meisje wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] EPIC BOOB-MEISJE [ afbeelding ]
Voor degenen die al die foto's nog niet kenden.
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is er zo weinig goed
The killers zijn wel leuk. Kaiser chiefs zwaaroverschat. Mika vond ik ook erg leuk, maar die kandat niveau met een nieuwe cd denkelijk niet volhouden.
Als je minder makkelijke inkoppers wilt:
Deze vind ik erg mooi. Om de tekst, die ik wel versta lakitu
Een slechte versie, maar ik kan niets beters vinden
En dan vooral die intro.
Peter murray vind ik trouwens wel redelijk, maar ook niet om over naar huis te schrijven.
Nice, dat is al beter dan de 13 in dozijn inkoppers!
Vind Pete ook geen held hoor; dat kwam zo snel ff in mij op...luister nu weer veel reggae, heb weer wat cd's uit 2008 gedownload, heb het daat al eerder over gehad maar krijg in de sc weinig bijval op mijn reggae-adoratie...
Ben ik meteen weer hippie en blower en weet ik het!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Reggae is tenminste echt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nice, dat is al beter dan de 13 in dozijn inkoppers!
Vind Pete ook geen held hoor; dat kwam zo snel ff in mij op...luister nu weer veel reggae, heb weer wat cd's uit 2008 gedownload, heb het daat al eerder over gehad maar krijg in de sc weinig bijval op mijn reggae-adoratie...
Ben ik meteen weer hippie en blower en weet ik het!![]()
![]()
Ja, dat doen ze ook nog eens. Deugdelijke mainstreamliedjes verkrachten door er een boinkeboinke onder te kwakken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wist je dat dat nummer gewoon een cover is?
En de melodie wordt juist wel moeite voor gedaan, dat is het belangrijkste.![]()
![]()
Maar dan is de tekst en de melodie gewoon van een normaal nummer dus gaat je punt niet meer opquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze ook nog eens. Deugdelijke mainstreamliedjes verkrachten door een boinkeboinke onder te kwakken.![]()
![]()
quote:
Is het echt?
Is het heus?
Is er serieus iemend die een redelijke interesse heeft in reggae in de SC???No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Oftewel buiten proportioneel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:45 schreef IQM het volgende:
[..]
epic = "Surpassing the usual or ordinary, particularly in scope or size" (whehe, size)
boob = "A woman's breast."
Epic boobs =
[ afbeelding ]
Moet toch allemaal in verhouding zijn? Vind grote borsten eigenlijk nooit mooi.![]()
![]()
Tieten boeien ook geen zak, het gezicht is belangrijker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oftewel buiten proportioneel.
Moet toch allemaal in verhouding zijn? Vind grote borsten eigenlijk nooit mooi.![]()
post dan je eigen tieten dan kunnen we tenminste beoordelenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet toch allemaal in verhouding zijn? Vind grote borsten eigenlijk nooit mooi.
![]()
maar inderdaad te grote tieten zijn
Ik moet bekennen dat ik deze na een minuut ofzo had afgekapt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dan is de tekst en de melodie gewoon van een normaal nummer dus gaat je punt niet meer op![]()
![]()
Ik luister er niet echt veel naar, op een toevallige Bob Marley na, maar net als de echte R&B (Rythm & Blues) kan ik het best waarderen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Is het echt?
Is het heus?
Is er serieus iemend die een redelijke interesse heeft in reggae in de SC???![]()
![]()
Uhuhquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet toch allemaal in verhouding zijn? Vind grote borsten eigenlijk nooit mooi.Verhouding is het belangrijkste.
![]()
![]()
headbangen op tokio hotelagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
Ik vind de Beatles of een enkele overigens totaal niet leuk. Ze hebben maar een paar leuke liedjes, verder ben ik er geen fan van.
Die ik wel leuk vind: Hey Jude, Yesterday, Imagine, en daar houdt het wel mee op. Voor mij isdat dus helemaal niet zo vanzelfsprekend. O, het zijnde Beatles, O het is Lennon, dan is het leuk.
Laffe huichelaar![]()
Tieten Borsten boeien geen zak zegt D_A, dus dan maar niet hè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef gers het volgende:
[..]
post dan je eigen tieten dan kunnen we tenminste beoordelen![]()
maar inderdaad te grote tieten zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Liefst wel in verhouding!!!
Heb in mijn bed ook weleens met "epic boobs" mogen spelen, nou ik kan je vertellen, als die op der rug lag, verdwenen ze in haar oksels....NOOIT MEER TERUGGEZIEN!!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Daarbij gaan grote borsten sneller hangen (zeker omdat dat soort wijven vaak ook nooit een beha draagt). Doe mij maar kleine pronte borstjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En wat die Ananas zegt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
Het meisje niet of haar boobs niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Liefst wel in verhouding!!!
Heb in mijn bed ook weleens met "epic boobs" mogen spelen, nou ik kan je vertellen, als die op der rug lag, verdwenen ze in haar oksels....NOOIT MEER TERUGGEZIEN!!!!![]()
![]()
Bobby-Bquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij gaan grote borsten sneller hangen (zeker omdat dat soort wijven vaak ook nooit een beha draagt). Doe mij maar kleine pronte borstjes.
En wat die Ananas zegt.
Zijn onze ruzies van weleer alweer vergeten?![]()
![]()
Dus jullie posten hier zolang ik hier kom al borsten foto's en nu doen ze er ineens niet meer toe?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij gaan grote borsten sneller hangen (zeker omdat dat soort wijven vaak ook nooit een beha draagt). Doe mij maar kleine pronte borstjes.
En wat die Ananas zegt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tieten Borsten boeien geen zak zegt D_A, dus dan maar niet hè.
HALLO!!! IK ben hier nog altijd de stam-oudste en van mij mag je ze laten zien hoor!
HAHAHA.....stam-oudste, daar moet ik wat mee doen in sig of ondertitel!
Maar eerst thuis maar ff de nieuwe gif van IQM regelen!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Epic boobs vind ik helemaal niets. Het moet wel in verhouding zijn. Een handvol is genoeg.Laffe huichelaar![]()
John Lennonquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de Beatles of een enkele overigens totaal niet leuk. Ze hebben maar een paar leuke liedjes, verder ben ik er geen fan van.
Die ik wel leuk vind: Hey Jude, Yesterday, Imagine, en daar houdt het wel mee op. Voor mij isdat dus helemaal niet zo vanzelfsprekend. O, het zijnde Beatles, O het is Lennon, dan is het leuk.
![]()
Paul McCartney
Dan valt ze wel tegenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] EPIC BOOB-MEISJE [ afbeelding ]
Voor degenen die al die foto's nog niet kenden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het meisje niet of haar boobs niet?
Die boobs!
Ze ging liggen; hop-hop, links, rechts zo die oksels in, toen moest ze maar op der handjes en knietjes van me...No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Hoho, dat zegt D_A, hè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus jullie posten hier zolang ik hier kom al borsten foto's en nu doen ze er ineens niet meer toe?
Ik zeg: "Tieten boeien ook heus wel, maar het gezicht is veel belangrijker."
Uiteindelijk gaat het toch om het totaalplaatje.![]()
![]()
Als je hier maar lang genoeg in de SC zit, komt onze ware aard naar boven!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus jullie posten hier zolang ik hier kom al borsten foto's en nu doen ze er ineens niet meer toe?
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Jullie? Hou mij er even buiten jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus jullie posten hier zolang ik hier kom al borsten foto's en nu doen ze er ineens niet meer toe?en ik zeg niet dat ze er niet toe doen. Borsten doen me niet zo heel veel, heb liever een mooi uiterlijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
De vloer boenen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die boobs!
Ze ging liggen; hop-hop, links, rechts zo die oksels in, toen moest ze maar op der handjes en knietjes van me...![]()
![]()
Ja, met sponsjes aan d'r borsten.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Stelletje softies!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als je hier maar lang genoeg in de SC zit, komt onze ware aard naar boven!![]()
![]()
quote:
Noemen jullie kinderen dat zo tegenwoordig??? Wij noemden dat "de kruiwagen"...No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Meneer Aart?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als je hier maar lang genoeg in de SC zit, komt onze ware aard naar boven!
Nee, zij bedoelde echt de vloer boenen denk ik. Kan ook best tijdens de sex, zeker als ze toch al op handjes en knietjes zit, vrouwen beweren altijd meerdere dingen tegelijk te kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Noemen jullie kinderen dat zo tegenwoordig??? Wij noemden dat "de kruiwagen"...De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind dit als ik op ware aard google.
[ afbeelding ]
Laffe huichelaar![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Stelletje softies!
[ afbeelding ]
Als we uiteindelijk maar die tieten krijgen te zien!!!
Hooray for Boobies!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.![]()
Ik ga weer uitloggen, heren en dames....TJUUS!!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik ga weer uitloggen, heren en dames....TJUUS!!!!
Laffe huichelaar![]()
Hey, mijn hondsdolle nichtje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind dit als ik op ware aard google.
[ afbeelding ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
wil effe een chocotaart maken op toilet is me mixer stuk
nu zitten er harde stukjes inagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
Dat denk ik ook, mijn beste!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef reetveter het volgende:
wedden dat Dagdag straks om de hoek springt met een lapoI never workout![]()
lapoagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
foeiquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef dagdag het volgende:
zullen nu met ze alle ons lekker niet de regels accepterenI never workout![]()
ik heb gisteren 3 mooie gemaaktagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
En aan wie gaf je zequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef reetveter het volgende:
Ik heb trouwens bloemen gehaald in mijn droom
![]()
![]()
dit verhaal gaat over lapo tijd
van yvonne mag het niet maar daaraan heb ik scheit
rond de 300 post druk ik op de reageer knop
lekker een nieuw topic open
kijken hoe het er nu gaat lopen
tieten posten is zo tof
hey kijk nou de banmeldknopagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
ghhagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
fghfghagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: