Het spijt me dat m'n muzieksmaak niet gay genoeg voor je is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik onthou mij maar van commentaar.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat vind je nou van m'n muzieksmaak?
een mededeling dat ik me van commentaar onthou. Ik zeg niets inhoudelijks over debagger in kwestie, dus was het geen commentaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het spijt me dat m'n muzieksmaak niet gay genoeg voor je is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
een mededeling dat ik me van commentaar onthou. Ik zeg niets inhoudelijks over debagger in kwestie, dus was het geen commentaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ok, dat het ff duidelijk is....No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ah. Duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nog liever dat dan het geluid dat door moet gaan voor muziek van Lakitu.
Je hebt het kennelijk niet geluisterd. Treffend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nog liever dat dan het geluid dat door moet gaan voor muziek van Lakitu.
Zeker 7seconden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt het kennelijk niet geluisterd. Treffend.
bah.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens mij heb ik net meer schijt eruit geknepen dan dat ik ooit heb binnen kunnen krijgen gisteren
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt het kennelijk niet geluisterd. Treffend.
Hoe kun je dan zeggen dat het kutmuziek is, doos?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens mij heb ik net meer schijt eruit geknepen dan dat ik ooit heb binnen kunnen krijgen gisteren
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat het kutmuziek is, doos?Je hebt de tekst niet eens gehoord.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het een halve minuut uitgehouden. het wordt er niet beter op.
Originele versie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb je liever deze versie of die met Brain???
Tekst.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat het kutmuziek is, doos?Je hebt de tekst niet eens gehoord.
My guess; je verstaat er gewoon geen fuck van.quote:
quote:
My guess, alles wat zo klinkt, moet vernietigd worden, als zingen ze over roze koeien die regenbogen poepen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
My guess; je verstaat er gewoon geen fuck van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |