Zat jij in the scene?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ah ok, ken eigenlijk alleen die ander, maar ben al zeker 7 jaar uit de scene!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
My guess, alles wat zo klinkt, moet vernietigd worden, als zingen ze over roze koeien die regenbogen poepen.
Ik zal eens wat opzoeken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En wat voor muziek hou jij dan van, gaan we dat even de grond in boren zonder er goed naar te luisteren, ok????
omdat hij tof isquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Hello! Waarom heb je nog een kerstboom als avatar?
LUISTER:quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tekst.Ik heb vooruit geskipt omdat ik dacht dat het begin een grapje was, maar het bleef een lachtertje.
Ja haal de kerstversiering eruit en je hebt gewoon een dennenboom.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Hello! Waarom heb je nog een kerstboom als avatar?
krentenbolquote:
quote:
Verlicht ons even: welke muziek luister jij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
My guess, alles wat zo klinkt, moet vernietigd worden, als zingen ze over roze koeien die regenbogen poepen.
Ik ben ook uit de jaren 80!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja, maar wij bestonden natuurlijk al een tijd en vroeger waren de groupies nog lekker en geil maar na 2000 waren het nog steeds dezelfde groupies als in de jaren 80....
Alsjeblieft?quote:
Ik scheer me.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan zal je wel beschimmeld zijn ondertussen of niet?
Ik ken hiphop, maar als iets niet in de top40 komt wil het nog niet zeggen dat het geen troep is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsjeblieft?Ik wil even bewijzen dat hiphop niet de troep is die je in de top 40 tegenkomt.
fan van de scene? Misschien heb ik je wel een keer lopen douwen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |