Ik moest lachen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
fan van de scene? Misschien heb ik je wel een keer lopen douwen!
Oh wacht...uit de jaren 80...hmmmm....dan heb ik misschien je moeder wel gedouwd!
Heet ze mueslibol en heeft ze een noot op der bil?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En wat voor muziek hou jij dan van, gaan we dat even de grond in boren zonder er goed naar te luisteren, ok????
Gadverdamme. Alles wat zo klinkt, moet vernietigd worden, als zingen ze over roze koeien die regenbogen poepen.quote:
Elke vorm van muziek is blaten op een beat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ken hiphop, maar als iets niet in de top40 komt wil het nog niet zeggen dat het geen troep is.
Rap & Hiphop is gewoon blaten op een beat, niks muzikaals aan.
In muziek zít een beat, een beat ís geen muziek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Elke vorm van muziek is blaten op een beat.
quote:
En de muziek die ik luister dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In muziek zít een beat, een beat ís geen muziek.
quote:
Ik heb het eigenlijk al wel gehad met deze discussie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In muziek zít een beat, een beat ís geen muziek.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En de muziek die ik luister dan?
Die eerste is epic boob-meisje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk al wel gehad met deze discussie.No hard feelings, dus tieten voor iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:BOH GOED PUNTquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk al wel gehad met deze discussie.No hard feelings, dus tieten voor iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar tegenwoordig is er zo weinig goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Clocks vind ik zwaar overrated maar billy moet ik je gelijk in geven...dat is goeie muziek...
RS en John Lenneon zijn wel heel makkelijkke inkoppertjes, als je die goed vind staat zo'n 70% van de wereld achter je...
Wat vind je goed aan tegenwoordige muziek, bv pete murray?
Ik dacht dat het een metafoor was.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die eerste heeft mooie deuren in huis.
Wedden van niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:37 schreef IQM het volgende:
Ik hou van van alles. Van The Beatles tot Boudewijn de Groot, van Simon and Garfunkel tot Spinvis, van N*E*R*D tot Jason Mraz, van Jack Johnson tot Justice, van Fixkes tot Aqualung...
Singer-songwriter, golden oldies, pop, rock, soft rock, electronic, indie...
Zo lang er maar een beetje een deugdelijke tekst in zit en het ook nog verstaanbaar is (dus geen death metal).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |