Weet ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:30 schreef Fascination het volgende:
Ik fantaseer vaak over IQM maar hij wil me niet.
Op het goede moment wakker, hij slaapt zeker nog half.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Je pwnde D_A, die graag de lapo wilde!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:30 schreef Lakitu het volgende:
1,65.Je bent waarschijnlijk nog net iets korter dan m'n penis.
quote:
Nietes nietes nietes!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:30 schreef Lakitu het volgende:
1,65.Je bent waarschijnlijk nog net iets korter dan m'n penis.
Hoe weet je dat nou? Je hebt m'n penis nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nietes nietes nietes!*stampvoet*
Emo chick.quote:
Bondage de raisins.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klein beetje pijn met rozijnen.
Dat sowieso.quote:
Het straalt van je postgedrag af.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je hebt m'n penis nog niet eens gezien.
Maar je avatar weer het tegenovergesteldequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Straalt mijn postgedrag wel een grote piemel uit?
Eerder het beeld van iemand die wil dat mensen denken dat 'ie een grote piemel heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Straalt mijn postgedrag wel een grote piemel uit?
Vuile racist ben je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar je avatar weer het tegenovergestelde
Dat is goed genoeg, mijn vriendin weet beter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Eerder het beeld van iemand die wil dat mensen denken dat 'ie een grote piemel heeft.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het straalt van je postgedrag af.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is al 4 weken dood man.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is goed genoeg, mijn vriendin weet beter.
Ik hou gewoon niet van dikkerdsquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vuile racist ben je.Ik kots op je. Ik kots op je soort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Een goede mod is vrouw, dus een mannelijke mod kan niet veel zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Straalt mijn postgedrag wel een grote piemel uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van dikkerdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, je houdt van dikkerds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Hoi.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Je pwnde D_A, die graag de lapo wilde!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een goede mod is vrouw, dus een mannelijke mod kan niet veel zijn.Eens. Al hebben vrouwen weleens last van emoties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Die kan je zo lekker knuffelen en rollenquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Niet waar!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eens. Al hebben vrouwen weleens last van emoties.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ja. Ik had beloofd dat er op elke pagina minstens 1 keer JB zou moeten staan:
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Zien er ook 1,65m uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:42 schreef Lakitu het volgende:
Oh, ja. Ik had beloofd dat er op elke pagina minstens 1 keer JB zou moeten staan:
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: