Tieten Borsten boeien geen zak zegt D_A, dus dan maar niet hè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef gers het volgende:
[..]
post dan je eigen tieten dan kunnen we tenminste beoordelen![]()
maar inderdaad te grote tieten zijn
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oftewel buiten proportioneel.
Moet toch allemaal in verhouding zijn? Vind grote borsten eigenlijk nooit mooi.
Daarbij gaan grote borsten sneller hangen (zeker omdat dat soort wijven vaak ook nooit een beha draagt). Doe mij maar kleine pronte borstjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oftewel buiten proportioneel.
Moet toch allemaal in verhouding zijn? Vind grote borsten eigenlijk nooit mooi.
quote:
Het meisje niet of haar boobs niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Liefst wel in verhouding!!!
Heb in mijn bed ook weleens met "epic boobs" mogen spelen, nou ik kan je vertellen, als die op der rug lag, verdwenen ze in haar oksels....NOOIT MEER TERUGGEZIEN!!!!
Bobby-Bquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij gaan grote borsten sneller hangen (zeker omdat dat soort wijven vaak ook nooit een beha draagt). Doe mij maar kleine pronte borstjes.
En wat die Ananas zegt.
Dus jullie posten hier zolang ik hier kom al borsten foto's en nu doen ze er ineens niet meer toe?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij gaan grote borsten sneller hangen (zeker omdat dat soort wijven vaak ook nooit een beha draagt). Doe mij maar kleine pronte borstjes.
En wat die Ananas zegt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tieten Borsten boeien geen zak zegt D_A, dus dan maar niet hè.
John Lennonquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de Beatles of een enkele overigens totaal niet leuk. Ze hebben maar een paar leuke liedjes, verder ben ik er geen fan van.
Die ik wel leuk vind: Hey Jude, Yesterday, Imagine, en daar houdt het wel mee op. Voor mij isdat dus helemaal niet zo vanzelfsprekend. O, het zijnde Beatles, O het is Lennon, dan is het leuk.
Dan valt ze wel tegenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] EPIC BOOB-MEISJE [ afbeelding ]
Voor degenen die al die foto's nog niet kenden.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het meisje niet of haar boobs niet?
Hoho, dat zegt D_A, hè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus jullie posten hier zolang ik hier kom al borsten foto's en nu doen ze er ineens niet meer toe?
Als je hier maar lang genoeg in de SC zit, komt onze ware aard naar boven!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus jullie posten hier zolang ik hier kom al borsten foto's en nu doen ze er ineens niet meer toe?
Jullie? Hou mij er even buiten jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De vloer boenen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die boobs!
Ze ging liggen; hop-hop, links, rechts zo die oksels in, toen moest ze maar op der handjes en knietjes van me...
Ja, met sponsjes aan d'r borsten.quote:
Stelletje softies!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als je hier maar lang genoeg in de SC zit, komt onze ware aard naar boven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |