quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een metafoor was.En toen keek ik weer naar het plaatje, en inderdaad.
Zie de fipo van deze pagina.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Vertel?
Nou ja, niet letterlijk alles, maar ik ben ook niet gebonden tot een of twee genres.
Wat zijn epic boobs?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
Ze heeft een fugly vriend.
Niet dat zij nou zó speciaal is... maar ze heeft wel epic boobies.
post je tieten en wij zullen beoordelen of het epic boobs zijnquote:
Hm, inderdaad. Hardstyle enzo is ook niet echt aan mij besteed. Gebrek aan (deugdelijke) tekst of een melodie waar moeite voor is gedaan.quote:
Wist je dat dat nummer gewoon een cover is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Hardstyle enzo is ook niet echt aan mij besteed. Gebrek aan (deugdelijke) tekst of een melodie waar moeite voor is gedaan.
Bij foto 19 kwam ik er achter dat het steeds hetzelfde meisje wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] EPIC BOOB-MEISJE [ afbeelding ]
Voor degenen die al die foto's nog niet kenden.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is er zo weinig goed
The killers zijn wel leuk. Kaiser chiefs zwaaroverschat. Mika vond ik ook erg leuk, maar die kandat niveau met een nieuwe cd denkelijk niet volhouden.
Als je minder makkelijke inkoppers wilt:
Deze vind ik erg mooi. Om de tekst, die ik wel versta lakitu
Een slechte versie, maar ik kan niets beters vinden
En dan vooral die intro.
Peter murray vind ik trouwens wel redelijk, maar ook niet om over naar huis te schrijven.
Reggae is tenminste echt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nice, dat is al beter dan de 13 in dozijn inkoppers!
Vind Pete ook geen held hoor; dat kwam zo snel ff in mij op...luister nu weer veel reggae, heb weer wat cd's uit 2008 gedownload, heb het daat al eerder over gehad maar krijg in de sc weinig bijval op mijn reggae-adoratie...
Ben ik meteen weer hippie en blower en weet ik het!
Ja, dat doen ze ook nog eens. Deugdelijke mainstreamliedjes verkrachten door er een boinkeboinke onder te kwakken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wist je dat dat nummer gewoon een cover is?
En de melodie wordt juist wel moeite voor gedaan, dat is het belangrijkste.
Maar dan is de tekst en de melodie gewoon van een normaal nummer dus gaat je punt niet meer opquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze ook nog eens. Deugdelijke mainstreamliedjes verkrachten door een boinkeboinke onder te kwakken.
quote:
Oftewel buiten proportioneel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:45 schreef IQM het volgende:
[..]
epic = "Surpassing the usual or ordinary, particularly in scope or size" (whehe, size)
boob = "A woman's breast."
Epic boobs =
[ afbeelding ]
Tieten boeien ook geen zak, het gezicht is belangrijker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oftewel buiten proportioneel.
Moet toch allemaal in verhouding zijn? Vind grote borsten eigenlijk nooit mooi.
post dan je eigen tieten dan kunnen we tenminste beoordelenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik deze na een minuut ofzo had afgekapt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dan is de tekst en de melodie gewoon van een normaal nummer dus gaat je punt niet meer op
Ik luister er niet echt veel naar, op een toevallige Bob Marley na, maar net als de echte R&B (Rythm & Blues) kan ik het best waarderen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Is het echt?
Is het heus?
Is er serieus iemend die een redelijke interesse heeft in reggae in de SC???
Uhuhquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tieten Borsten boeien geen zak zegt D_A, dus dan maar niet hè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef gers het volgende:
[..]
post dan je eigen tieten dan kunnen we tenminste beoordelen![]()
maar inderdaad te grote tieten zijn
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daarbij gaan grote borsten sneller hangen (zeker omdat dat soort wijven vaak ook nooit een beha draagt). Doe mij maar kleine pronte borstjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:
Het meisje niet of haar boobs niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Liefst wel in verhouding!!!
Heb in mijn bed ook weleens met "epic boobs" mogen spelen, nou ik kan je vertellen, als die op der rug lag, verdwenen ze in haar oksels....NOOIT MEER TERUGGEZIEN!!!!
Bobby-Bquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij gaan grote borsten sneller hangen (zeker omdat dat soort wijven vaak ook nooit een beha draagt). Doe mij maar kleine pronte borstjes.
En wat die Ananas zegt.
Dus jullie posten hier zolang ik hier kom al borsten foto's en nu doen ze er ineens niet meer toe?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij gaan grote borsten sneller hangen (zeker omdat dat soort wijven vaak ook nooit een beha draagt). Doe mij maar kleine pronte borstjes.
En wat die Ananas zegt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tieten Borsten boeien geen zak zegt D_A, dus dan maar niet hè.
John Lennonquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de Beatles of een enkele overigens totaal niet leuk. Ze hebben maar een paar leuke liedjes, verder ben ik er geen fan van.
Die ik wel leuk vind: Hey Jude, Yesterday, Imagine, en daar houdt het wel mee op. Voor mij isdat dus helemaal niet zo vanzelfsprekend. O, het zijnde Beatles, O het is Lennon, dan is het leuk.
Dan valt ze wel tegenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] EPIC BOOB-MEISJE [ afbeelding ]
Voor degenen die al die foto's nog niet kenden.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het meisje niet of haar boobs niet?
Hoho, dat zegt D_A, hè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus jullie posten hier zolang ik hier kom al borsten foto's en nu doen ze er ineens niet meer toe?
Als je hier maar lang genoeg in de SC zit, komt onze ware aard naar boven!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus jullie posten hier zolang ik hier kom al borsten foto's en nu doen ze er ineens niet meer toe?
Jullie? Hou mij er even buiten jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De vloer boenen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die boobs!
Ze ging liggen; hop-hop, links, rechts zo die oksels in, toen moest ze maar op der handjes en knietjes van me...
Ja, met sponsjes aan d'r borsten.quote:
Stelletje softies!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als je hier maar lang genoeg in de SC zit, komt onze ware aard naar boven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |