quote:
leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:37 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het gedaan. Ik heb een ticket naar londen gekochtde laatste week van januari zit ik weer in mijn stad
quote:Beste Trouble,
Je hebt je zojuist ingeschreven voor Campzone 2009.
Anders gaat het licht voortijdig bij je uit?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:11 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Gisteravond lekker een uurtje getoured, vanochtend geen problemen met de auto
Wel brak van slecht slapen, Tinuviel is wat onrustig 'snachts, en Nemo schopt en stompt dat het een lieve lust is, dus daar ben ik dan ook weer wakker van (voelen aan m'n vrouw d'r buikhoe dat leeft
)
Dus ik zit nu met kraaloogjes op werk sinds 07:20, denk dat ik vandaag vroeg naar huis ga
Koffie, Red Bull, coke.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:11 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Wel brak van slecht slapen, Tinuviel is wat onrustig 'snachts, en Nemo schopt en stompt dat het een lieve lust is, dus daar ben ik dan ook weer wakker van (voelen aan m'n vrouw d'r buikhoe dat leeft
)
Dus ik zit nu met kraaloogjes op werk sinds 07:20, denk dat ik vandaag vroeg naar huis ga
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:37 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het gedaan. Ik heb een ticket naar londen gekochtde laatste week van januari zit ik weer in mijn stad
Neuh, maar de bezetting op kantoor (en aan mijn blok) is goed, er is weinig werk en ik ben anders aan het eind van de week volledig gesloopt. Een soort pre-emptive slaapje doen dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:28 schreef MadMaster het volgende:
Anders gaat het licht voortijdig bij je uit?
Goedenmorgen btw...
Ja (x3 tot nu toe vandaag), nee, nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:32 schreef Nembrionic het volgende:
Koffie, Red Bull, coke.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
Computer wilde eerst niet opstartenHarde schijf werd niet herkend
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's minder. Heb je je hardeschijf opnieuw aan de computer voorgesteld? Herkennen ze elkaar inmiddels?
Dat zal wel ja! Ik heb zondag gezien hoe groot zo'n kindje nu al is, en die kon ook flink met zn armen maaien en zich uitrekken enzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:11 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:41 schreef isdatechtwelzo het volgende:
Ik heb één keer op zo'n ding gefietst. Helaas vouwde hij zich onder het fietsen tijdens het nemen van een bocht op omdat ik vergeten was ergens een klem vast te zetten. Wist ik veel, ik had hem geleend. Ik kwam toen ten val, gezamelijk met twee andere fietsers die achter mij fietsten. Nooit meer een vouwfiets dus.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's minder. Heb je je hardeschijf opnieuw aan de computer voorgesteld? Herkennen ze elkaar inmiddels?
Misschien teveel gestudeerdquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef wyccie het volgende:
Nee, gewoon een concentratieprobleem.
Was ik gisteren en eergisteren nog zo goed bezig, wil ik vandaag ook de hele dag lekker studeren en dan lukt het voor geen meter!
Nou ja, ik ben maar wat leuke dingetjes gaan doen (kaarten schrijven). Misschien komt later mijn studie-flow wel weer terug.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De meneer op het postkantoor zei dat ik mooi op tijd was met het ophalen van mijn OV-kaart, omdat er op de brief stond dat dat bij voorkeur voor 27 november moest. Maar ik heb een vermoeden dat hij sarcastisch was
Ik ben aan het testen hoe lang ze nog in mijn oude OV trappen. Gisteren bijna gesnapt in de trein (daar zien ze dat altijd), maar de controleurs bleven met zijn drieën (!) een boete uitdelen, dus ik was al bij de mijn halte voor ze bij mij warenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De meneer op het postkantoor zei dat ik mooi op tijd was met het ophalen van mijn OV-kaart, omdat er op de brief stond dat dat bij voorkeur voor 27 november moest. Maar ik heb een vermoeden dat hij sarcastisch was
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een oplettende chauffeur vandaagEn je krijgt geen boete hoor
Want je hebt die nieuwe ook ja
oh wacht. dat is zeker het hele punt![]()
Was een groepsproduct hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat goed! Dat is gewoon een tien, want ik denk dat je alleen je naam verkeerd geschreven hebt.
Ik zat hier heerlijk bijna een uurtje te F5'en en er veranderde steeds helemaal niets.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Want? Jij bent het topic binnengewandeld?
Ook gezelligquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat hier heerlijk bijna een uurtje te F5'en en er veranderde steeds helemaal niets.
Tot 16.06 uur...
Politiek sucks...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef MaJo het volgende:
Damn, weer een tentamen van politicologie niet gehaald3,7
Dat is niet waar, maar deze 2 vakken zuigen welquote:
Vooralsnog wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef iamredleader het volgende:
Goed plan, meis, en anders kom je gewoon even langs, gaan we wat gezelligs doen binnenkort
vrijdagochtend staat nog wel, 08:00 op Utrecht CS?
Ik heb morgen pas een tentamen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef wyccie het volgende:
Ik duim nu voor Soempie. Ook als het tentamen al geweest is.
Ik hoop voor je dat jouw examens ook zo goed gaanquote:
Oh dat is wel redelijk veelzeggend denk ik. Ik durf het bijna niet te zeggen (quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar deze 2 vakken zuigen wel
Maar misschien moet ik wel mijn conclusies hieraan verbinden. Mijn cijfers dit jaar:
Politicologie: 2,3 , 3,2 , 3,7
Religiestudies: 6,3 , 6,8 , 3x7, 7,2
....
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat goed! Dat is gewoon een tien, want ik denk dat je alleen je naam verkeerd geschreven hebt.
* gaat naast Etcie zittenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat is wel redelijk veelzeggend denk ik. Ik durf het bijna niet te zeggen () maar misschien moet je een van de twee studies opgeven?
* Etcetera rent weg en verstopt zich in een hoekje
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Automobilist aangehouden vanwege bevroren ruiten
Lief.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
-herstel: ook als het tentamen nog niet is geweest.
tipje: kijk eens bij een kringloopzaakquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net geschaatst![]()
![]()
Op de te grote noren van een vriendin, op een buurtvijvertje, maar toch![]()
Nu wil ik meteen wel naar de winkel rennen om van die mietjesnoren te kopen![]()
[ afbeelding ]
Dan wens ik je ook nog eens veel plezier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:38 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond proberen 300 pagina's te lezen.
Ik kijk regelmatig bij kringloopzaken voor vanalles en nogwat, heeeeerlijk struinenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tipje: kijk eens bij een kringloopzaak
Ik ga lekker NCIS kijken
Waarvoor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Zijn hier nog mensen die zich willen inschrijven voor Powned?
Ah dan wordt het lastigquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig bij kringloopzaken voor vanalles en nogwat, heeeeerlijk struinen
Maar als daar schaatsen liggen zijn het meestal echte leren noren of ijshockeyschaatsen... en ik zoek nou juist de combinatie
http://www.geenstijl.nl/m(...)_publieke_omroe.htmlquote:
Ah in dat geval: NO WAYquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_publieke_omroe.html
Oeh, ja. Veel plezier LB!quote:
15 en 11. Staan tegenover elkaar aan het rechte stuk, aan de kant waar de bussen uitrijdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Soempie het volgende:
Ik ken haast niemand uit de nieuwe Wie is de mol?![]()
Oeh, Etcie, weet jij welke bus er gaat vanaf het station naar Zernike?
Je denkt toch niet dat ik die hypocrieten van GS ga steunenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Zijn hier nog mensen die zich willen inschrijven voor Powned?
Helaas denk ik dat ze het nog gaan redden ook. Enorm veel meesleeppuistjespubers zouden maar wat graag de hielen willen likken door lid te wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Als ik de reacties zo lees, gaat GS het lastig krijgen met leden werven(en nee, ik ga me ook niet aanmelden
Ben geen fan van GS
)
Klinkt goed Nem
In Belgie hadden we er ééntje en het ruikt echt GRUWELIJK lekkerquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
De haltes van 11 en 15 zitten ongeveer in het rode vierkantje.
ik verveel me een beetje![]()
Rood staan en toch bestellingen doen? Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:23 schreef wyccie het volgende:
Ik ga me even douchen, ook lekker ruiken. Heb net een Lush-bestelling gedaan terwijl ik rood sta. Damn you, MaJo!
Krediet! Wellicht komt het woord je bekend voor in deze KREDIETcrisisquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rood staan en toch bestellingen doen? Hoe kan dat nou?
Oh jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef wyccie het volgende:
Tevens betaald met creditcard (credit->krediet), dus het geld gaat volgende maand pas van mijn rekening af.
Ja, helemaal erg. Maar soms moet je jezelf kietelen, zegt men.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef wyccie het volgende:
Helemaal erg? Als het met iDeal kon had ik dat wel gedaan.![]()
En dat is precies waarom banken CC's zo geweldig vindenquote:Vind het zelf ook niet zo'n prettig idee om met creditcard te betalen omdat ik dan geen overzicht heb over wat ik nog kan uitgeven.
quote:Maar als ik de komende twee weken geen cadeautjes meer koop komt het goed.
Dat valt best mee hoor... Ik heb nog NOOIT de binnenkant van een sportschool gezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
Voor mij is het ook alweer een half jaar geleden sinds ik de binnenkant van de sportschool gezien heb
Uiteraard wel passelijke vervanging gehad maargoed, lang niet genoeg natuurlijk.
Zou je eens moeten doen,even kijken, dat is goed voor je egoquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor... Ik heb nog NOOIT de binnenkant van een sportschool gezien
Ja dat lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:17 schreef wyccie het volgende:
Je moet wel even uitkijken waar je landt, voor je het weet glij je nog even 2000 meter verder naar beneden.
Dat is één van de dingen die ik nog wel zou willen doen.
De patsers met enge spierbundels die 23 keer langslopen.quote:
Een kleine selectie uit een kleurrijk spectrum inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
De patsers met enge spierbundels die 23 keer langslopen.
De modepopjes met lange oorbellen en een string die boven de broek uitkomt.
De sufkutjes die na twee keer een arm optillen een half uur moeten bijkletsen voor ze weer eens iets buigen of strekken.
En die andere zaal is voor "normale mensen"? En hoezo dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:33 schreef wyccie het volgende:
Ik fitness in het universitair sportcentrum, met aparte zaal voor de studenten. Maar ik sport liever in de andere zaal, soms doe ik dat ook stiekem.
Particulieren en bedrijfssporters.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
En die andere zaal is voor "normale mensen"? En hoezo dat?
Aha, slimquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Particulieren en bedrijfssporters.![]()
Die betalen twee keer zoveel voor een sportkaart en het is in die zaal dus ook twee keer zo rustig.
Of andersom? Het is tegenover het Erasmusgebouw. Met binnen- en buitenklimwand.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel een mooi sportcentrum van de Uni in Nijmegen. Dat zit toch daar bij de tennisbanen e.d.?
Klimwand?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of andersom? Het is tegenover het Erasmusgebouw. Met binnen- en buitenklimwand.
Iets teveel zo te zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja die. Ben wel eens in het sportvafe er boven geweest
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja die. Ben wel eens in het sportcafe er boven geweest
De vraag is natuurlijk: is dat wat geworden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb er ooit een tennisdate gehad.![]()
Na volgende week ga ik weer sporten.
Nee. Hij had gewonnen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: is dat wat geworden?
Oh, hij had jou moeten laten winnen?quote:
Zo hoort dat toch? Als een echte gentleman.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, hij had jou moeten laten winnen?
Een beetje spannend maken mag best.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo hoort dat toch? Als een echte gentleman.
Je hebt weer een date?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb er ooit een tennisdate gehad.![]()
Na volgende week ga ik weer sporten.
geen sportdates meer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hebt weer een date?
Sven weet er van?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
Kan geen foto van de klimwand vinden.
Fiets voor thuis?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
geen sportdates meer.![]()
Sven heeft een fiets gekocht voor thuis.![]()
Dan steun je niet op je benen maar blijf je hangen aan je armen.quote:
Hmm, zou best kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan steun je niet op je benen maar blijf je hangen aan je armen.
Als ik weer wat gewicht kwijt ben ga ik het toch eens doen. Nu mag ik geloof ik niet eens terwijl ik het wel kanquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef wyccie het volgende:
In de Ardennen heb ik ook op zo'n wand geklommen, was een echte bergwand met daarin grepen. Daarna van abseilen.
Op de middelbare school had ik een klein cursusje klimmen gedaan, ik klauterde als een aapje helemaal tot in de nok en kreeg van de beheerder een gratis glas cola.![]()
Hier op het sportcentrum heb ik ook nog een cursus klimmen gedaan (geen goodies, helaas).
En dan koop je ZÓ'N bed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmm, zou best kunnen.
Maar ik heb sowieso een hekel aan klimmen, dus ik ga het ook niet weer proberen.
Deadline?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben op pagina 35 van de 300 die ik nog moet.
quote:
Morgen om 14.00 uur een tentamen.quote:
Tijd voor een cursus speed reading en een ban op Fokquote:
mwah, ik heb opgezocht wanneer de herkansing is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor een cursus speed reading en een ban op Fok
Weeg jij ook twee wyccies?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik weer wat gewicht kwijt ben ga ik het toch eens doen. Nu mag ik geloof ik niet eens terwijl ik het wel kan
Een pessimist is een realist.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:
mwah, ik heb opgezocht wanneer de herkansing is.
Ruim 2 wycciesquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weeg jij ook twee wyccies?![]()
Ik ben nu 52,6.
Tim zei dat hij ooit twee wyccies had gewogen.quote:
Ik drink wel genoeg(ja, water ja). Aangezien ik ook aan krachttraining doe zou het best kunnen dat ik wat ga schommelen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tim zei dat hij ooit twee wyccies had gewogen.
Als ik vanaf volgende week weer ga sporten (ik doe gewoon met jullie mee) kom ik weer aan. Als het geen spieren zijn, dan is het wel water. Ik drink te weinig.
Ik had zo'n ding in de aanbieding gehad.quote:
Een pessimistische optimistquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef Soempie het volgende:
popsimist?
Niks meer aan te doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had zo'n ding in de aanbieding gehad.
Een ouwetje uit het ziekenhuis (Tunturi EL400), in prima staat, gratis af te halen...
Nee, ik verveel me kapot op zo'n ding.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niks meer aan te doen.![]()
Wil je zelf niet fietsen?
Hoe is het nu met zijn gezondheid? Rookte hij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader is echt veel afgevallen de afgelopen maanden. Mensen zeggen nu al dat 'ie niet meer moet afvallen want hij ziet er zo mager uit terwijl hij nog steeds 99 weegt
Een pakje zware shag per dag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe is het nu met zijn gezondheid? Rookte hij?
Ik verveel me ook dood. Zelfs als ik de tv aan heb.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me kapot op zo'n ding.
Ooit van mijn schoonvader gekregen die in het ziekenhuis werkte toen ik door mijn knie was gegaan.
Nu staat 'ie alleen maar in de weg...
Daarom ga ik in de sportschool. Dan heb je TV, slechte muziek met ritme en wat om rond te loeren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik verveel me ook dood. Zelfs als ik de tv aan heb.
Heb ook een tijdje sportschool gedaan, maar daar mocht ik minder doen dan ik wilde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom ga ik in de sportschool. Dan heb je TV, slechte muziek met ritme en wat om rond te loeren.
-edit- voor de rest dan. Want fietsen doe ik buiten ook gewoon veel.
Ik zit bij een hele nieuwe, erg modern en hygiene staat hoog in het vaandel. Ieder apparaat dat je gebruikt moet je daar even afnemen, je mag niet zonder handoek de zaal op en overal hangen papieren handoekjes en schoonmaakspul.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook een tijdje sportschool gedaan, maar daar mocht ik minder doen dan ik wilde.
Ik was wat ongeduldig en wilde meteen wat zwaarder duwen/trekken/stoten/liften, maar dat mocht niet van de instructeur. Moest eerst opbouwen en dat duurde me te lang.
En de kleedkamer stonk er altijd naar zweet...
Dus dat heb ik een half jaar volgehouden en toen was dat weer afgelopen.
Zo, dat is goed om te horen! Gewoon gezond eten en blijven bewegen is het beste medicijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Een pakje zware shag per dag.
Hij is van de bloeddrukverlagers af, zijn bètablocker is gehalveerd en waarschijnlijk wordt dat sowieso weggeschrapt(te veel kuchen, vocht in benen en benauwdheid) want die zijn eigenlijk niet meer nodig.
Heeft nog wat bloedverdunners en cholesterolverlagers maar ook die worden over een paar maanden waarschijnlijk geschrapt.
Kortom: die hartinfarct is zo'n beetje het beste dat hem in de laatste jaren is overkomen![]()
Bij de revalidatie(iets wat dus eigenlijk ook overbodig was) zaten allemaal mensen die half in puin lagen.
Maar mijn vader heeft een enorme hoeveelheid energie gekregen. Zijn bloeddruk is perfect, cholesterol perfect en hartstikke levendig.
Deels te danken aan het "nieuwe" beleid van het Erasmus om binnen 1,5 uur te dotteren.
Ja dat is rukquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog een zwempas en wil dat eigenlijk weer gaan oppakken.![]()
Alleen zijn de openingstijden hier niet zo gunstig, waardoor het er steeds niet van komt. Ik ga liever 's morgens vroeg, terwijl ze hier vooral 's avonds open zijn voor het baantjes trekken.
Ja bijzonder goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo, dat is goed om te horen! Gewoon gezond eten en blijven bewegen is het beste medicijn.
Wel fijn dat hij er niks aan over gehouden heeft en dat zo'n infarct bij hem als waarschuwing heeft gewerkt.
Roken is echt zo ongeveer het slechtste wat je kunt doen. Dan zijn tien Big Macs nog gezonder.
Ik doe niet aan dieten. Dat is nou slechtquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:25 schreef Soempie het volgende:
Uit het slank topic. Ik hoor in het dieet-topic thuis.
Dat is de ex van een vriend van mijn ex.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe niet aan dieten. Dat is nou slecht
Maar check Beessiejen
Wat let je?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog een zwempas en wil dat eigenlijk weer gaan oppakken.![]()
Alleen zijn de openingstijden hier niet zo gunstig, waardoor het er steeds niet van komt. Ik ga liever 's morgens vroeg, terwijl ze hier vooral 's avonds open zijn voor het baantjes trekken.
Eerder dus de openingstijden.quote:
Ik heb geen creditcard vooralsnog. Liever wil ik er ook geen, maar voor onlinebetalingen kan het soms wel handig zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef wyccie het volgende:
Helemaal erg? Als het met iDeal kon had ik dat wel gedaan.![]()
Vind het zelf ook niet zo'n prettig idee om met creditcard te betalen omdat ik dan geen overzicht heb over wat ik nog kan uitgeven.
Maar als ik de komende twee weken geen cadeautjes meer koop komt het goed.
Op universitair sportcentra valt het best mee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen,even kijken, dat is goed voor je ego
Daar loopt wat volk rond zeg
Ik kom ook wel bijna in de buurt van 2 wyccies. De 100 komt angstvallig dichtbij. Nu hoop ik wel dat ik ook iets langer ben dan wyccie met mijn 1.92, anders mogen er bij wyccie wel wat extra broodjes frikandel in.quote:
Kan je zoiets niet op marktplaats verkopen ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had zo'n ding in de aanbieding gehad.
Een ouwetje uit het ziekenhuis (Tunturi EL400), in prima staat, gratis af te halen...
Inderdaad. Slecht eten is helemaal geen probleem als je het compenseert met beweging (vitaminetekorten daargelaten). Daarbij zijn je vaten zo gemaakt dat ze antislib (quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ja absurd eigenlijk. Je hoort altijd over speciale dieten enz bij hartproblemen. Dus toen de chirurg zei: "Stoppen met roken, toedeloe" en ik vroeg "en (di)eten dan?" zei 'ie "je moet altijd verstandig eten maar voor dit maakt het niet uit". Toen stond ik echt even met mijn oren te klapperen
Mental image.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
Maar met roken maak je je vaten gewoon kapot, je kunt er net zo goed met de rasp overheen gaan.
Ik had er een ONZ-topic over moeten openen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Even Jouw bitch, mijn bitch zo kijken en dan
Ik heb mijn creditcard pas aangeschaft toen ik naar het buitenland ging. Gebruik het verder ook alleen voor internetbestellingen (BOL/Amazon).quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb geen creditcard vooralsnog. Liever wil ik er ook geen, maar voor onlinebetalingen kan het soms wel handig zijn.
Frikandel speciaal.quote:Nu hoop ik wel dat ik ook iets langer ben dan wyccie met mijn 1.92, anders mogen er bij wyccie wel wat extra broodjes frikandel in.
Ja ik ookquote:
oh, dat was een slechte seriequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik ook
[ afbeelding ]
En dan met zo'n rasp erlangs
Er roken er hier maar weinig dus ik vraag me af of het wat uithaaltquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een beetje overdrijven kan nooit kwaad voor een goede gezondheid.
Alle beetjes helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Er roken er hier maar weinig dus ik vraag me af of het wat uithaalt
Ja, ik ken dat woord ook echt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Krediet! Wellicht komt het woord je bekend voor in deze KREDIETcrisis
Je mag vaak een bepaald bedrag rood staan.
Roken is zo 1925.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen.
MM en MaJo roken toch nog, of is MaJo gestopt?
Was ik met andere dingen maar zo fanatiek.
Van MM weet ik niet en van MaJo gok ik van nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen.
MM en MaJo roken toch nog, of is MaJo gestopt?
Was ik met andere dingen maar zo fanatiek.
Ik heb vandaag kunnen kiezen uit een frikandel speciaal of een falafel bij de maoz vegetarian... en zowaar een keer de maoz geprobeerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn creditcard pas aangeschaft toen ik naar het buitenland ging. Gebruik het verder ook alleen voor internetbestellingen (BOL/Amazon).
[..]
Frikandel speciaal.
Ik heb denk ik 1x in mijn leven per ongeluk rood gestaan, let er ook altijd wel op dat ik meer dan genoeg geld op mijn betaalrekening heb staan. Kwam wel goed uit ook, vanmiddag toen ik door de stad liep realiseerde ik me dat ik nog wat kleding nodig had.. en nou ben ik helemaal niet van het kleding shoppen dus dan blijft het niet bij 1 trui, anders moet ik een andere keer weer. En dan ben je zo een paar honderd euro kwijt. En dan was het meeste nog afgeprijsd ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat woord ook echt.
Maar ik doe geen betalingen als ik rood sta, ik let zelfs op dat ik niet rood kom te staan.
(Dago-modus)
Nee hoor, jij wilt niet ongelukkig aan een blaadje sla knagen. Sven heeft ook liever een blije, volle Soempie dan een slanke, chagrijnige Soempie.quote:
En daar hebben we HIERRRRRR een geweldig topic over: [Pic] Dikke vrouwen-propagandaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee hoor, jij wilt niet ongelukkig aan een blaadje sla knagen. Sven heeft ook liever een blije, volle Soempie dan een slanke, chagrijnige Soempie.
En het is heus niet zo dat je automatisch mooier wordt als je weinig weegt. Ik weeg weinig, maar ik heb ook cellulitis en ik ben niet slank, ongelukkige vetverdeling.
't Is bijna een tijdcapsule-topic.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ouwe topics, je moet ervan houden
Na de volgende toon...
Ohjaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is bijna een tijdcapsule-topic.
Schrijf eens iets voor jezelf op en kijk er over vijf jaar weer eens.
Die rechter is mooi geproportioneerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
En daar hebben we HIERRRRRR een geweldig topic over: [Pic] Dikke vrouwen-propaganda
Kijk, dat bedoel ik dus. Het halve topic valt erover maar ik zie er niet zoveel mis mee juist omdat de vehoudingen verder gewoon kloppen. En dat is bij alle drie trouwens zo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die rechter is mooi geproportioneerd.
Ach, ze zijn gewoon puberaal aan het doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dat bedoel ik dus. Het halve topic valt erover maar ik zie er niet zoveel mis mee juist omdat de vehoudingen verder gewoon kloppen. En dat is bij alle drie trouwens zo.
Nee, die isquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, ze zijn gewoon puberaal aan het doen.
In eerste instantie vond ik de middelste wel de mooiste (geïndoctrineerd als ik ben), maar hoe langer ik kijk hoe saaier die wordt. Mensen met het postuur van die rechter stralen iets uit, vind ik.
En dan zegt er ook nog iemand dat de kont van die linker te dik is.
De fotograaf in mij en ik zijn nauw verbondenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef wyccie het volgende:
Dat is de fotograaf in je die spreekt, hè?![]()
Als ik het nou maar snapquote:Ik snap helemaal níks van wat je in je tijdscapsuletopic hebt gezet.
Daar is nou dat boek op je hoofd voor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ik zit vaak in bochelformatie. Moet het mezelf ook aanleren om mijn schouders naar achteren te gooien, dan lijken mijn armen ook wat dunner.
Ik kies toch stiekem voor de middelste. Die lacht het mooist / heeft leukste koppie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daar hebben we HIERRRRRR een geweldig topic over: [Pic] Dikke vrouwen-propaganda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eigenlijk zijn ze alle drie te oud![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kies toch stiekem voor de middelste. Die lacht het mooist / heeft leukste koppie.Ik wilde eigenlijk de hoofden buiten beschouwing laten. Gaat om het figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik post zo waarom.Ach gossiequote:Maar eigenlijk zijn ze alle drie te oud
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat lukt nooit, ik heb vast een punthoofd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
Daar is nou dat boek op je hoofd voor.
Nee, je schouders staan naar vorenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lukt nooit, ik heb vast een punthoofd.
Ja, die is geshopt maar niet zo heel veel. Het ziet er nog redelijk naturel uit. Ik ben wel een gezichtenman en die doen het inderdaad niet voor mij maarja, ook dat is weer enorm subjectief.quote:Volgens mij is die foto trouwens geshopt. Die koppen vind ik allemaal wat nadelig.
Zak over het hoofd en gaan met die banaan, is het toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
Maar eigenlijk zijn ze alle drie te oud
Met de vlag in de hand voor het vaderlandquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zak over het hoofd en gaan met die banaan, is het toch?
Neuh dat doe je bij een Plorkquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Och, dat is ook weer niet echt heel sympathiek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben niet zo vaderlandsgezind.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met de vlag in de hand voor het vaderland
Nou goed dan. 2 gaatje erin, dan kan ze jou Adonislichaam aanschouwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och, dat is ook weer niet echt heel sympathiek.
[..]
Anarchist!quote:Ben niet zo vaderlandsgezind.
Hoogtepunten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar heb de laatste pagina's teruggelezen en moest soms echt hardop lachen
Oftewel in Afrika zit een stam waar dik het schoonheidsideaal is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Soempie het volgende:
Cultuur is objectivering van geest en historisch-culturele ontwikkeling is een dialectiek van objectivering en resubjectivering.
Moet je eens tegen Sven zeggen, vindt hij vast heel sexy klinken. Of hij tikt tegen zijn voorhoofd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Soempie het volgende:
Cultuur is objectivering van geest en historisch-culturele ontwikkeling is een dialectiek van objectivering en resubjectivering.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
De patsers met enge spierbundels die 23 keer langslopen.
De modepopjes met lange oorbellen en een string die boven de broek uitkomt.
De sufkutjes die na twee keer een arm optillen een half uur moeten bijkletsen voor ze weer eens iets buigen of strekken.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kleine selectie uit een kleurrijk spectrum inderdaad.
Vergeet ook niet de 50 jarige huisvrouwtjes die je NIET voor je op de steps wil zien.
Of zo'n onwijs iel mannetje dat wel even 5000kg gaat liften.
En dan zijn er altijd nog de perverts.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan steun je niet op je benen maar blijf je hangen aan je armen.
(hier ging bijna de cola tegen m'n monitorquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weeg jij ook twee wyccies?![]()
Ik ben nu 52,6.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee hoor, jij wilt niet ongelukkig aan een blaadje sla knagen. Sven heeft ook liever een blije, volle Soempie dan een slanke, chagrijnige Soempie.
En het is heus niet zo dat je automatisch mooier wordt als je weinig weegt. Ik weeg weinig, maar ik heb ook cellulitis en ik ben niet slank, ongelukkige vetverdeling.
zie quotesquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou goed dan. 2 gaatje erin, dan kan ze jou Adonislichaam aanschouwen
[..]
Anarchist!
Wat heb je dat braaf overgetypt uit je boekquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Soempie het volgende:
Zulke zinnen lees ik ook altijd aan Sven voor. Meestal trekt hij zo'n: 'jij liever dan ik-gezicht'quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet je eens tegen Sven zeggen, vindt hij vast heel sexy klinken. Of hij tikt tegen zijn voorhoofd.
En doe jij dat ook wel eens als hij de nieuwste prijslijsten van Acer voorleest?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zulke zinnen lees ik ook altijd aan Sven voor. Meestal trekt hij zo'n: 'jij liever dan ik-gezicht'
Die docu is echt fenomenaal. Ik kreeg zo ontzettend veel jeuk en agressie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
Enge shit op NL2... docu 'jesus camp'
Kleine kindjes die gehersenspoeld worden
Ben je echt zo'n schijterd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
![]()
Anarchist ben ik dan ook weer niet... maar zodra er oorlog uitbreekt, ben ik als de wiedeweerga achter het koningshuis aan richting Londen. Of ergens waar het wel veilig is. Ik ga er vanuit dat cobra bekwaam genoeg is om de shitzooi op te lossen zonder mijn hulp
I knowquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef Soempie het volgende:
Sven zegt: Acer is rotzooi.
wyccie zegt: hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef Soempie het volgende:
Sven zegt: Acer is rotzooi.
Oppertunist heet dat. Zulke mensen zijn ook de laatste die terugkeren na de oorlog en de eersten die roepen dat ze in het verzet hebben gezeten.quote:
Ik heb ook een Acer en hij bevalt me vooralsnog prima.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
wyccie zegt: hij heeft gelijk.
Ik heb een Acer.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die docu is echt fenomenaal. Ik kreeg zo ontzettend veel jeuk en agressie.
Ik wist het nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Iedereen wist het, maar niemand had me even kunnen waarschuwen?
Ik bedoelde dat van Acer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Maar je kunt hem volgens mij gewoon op Youtube zien..net als de Twilight Zone.
Er is nog wel een nuance te verzinnen tussen vechten voor je 'vaderland' (met de mogelijkheid daarbij dood te gaan) en een schijterdquote:
Goed gesproken Sven.quote:
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Mogen we nu mannen keuren?
Ik ben niet echt vaderlandsgezind. Dus wie zegt dat ik uberhaupt nog de intentie heb om terug te gaan ? Als ik goed kan aarden op de plek waar ik in zo'n situatie naartoe zou gaan... blijf ik daar misschien welquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oppertunist heet dat. Zulke mensen zijn ook de laatste die terugkeren na de oorlog en de eersten die roepen dat ze in het verzet hebben gezeten.
Argh.. dat zei een ex-vriendin van me ook een keer. Kwam de sfeer niet ten goede op dat momentquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
George Clooney wordt lekkerder naarmate die ouder wordtMaar ik zal 'm verder buiten beschouwing laten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Argh.. dat zei een ex-vriendin van me ook een keer. Kwam de sfeer niet ten goede op dat moment
Dan moet ze wel een rotmoment hebben gekozen om dat te zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Argh.. dat zei een ex-vriendin van me ook een keer. Kwam de sfeer niet ten goede op dat moment
Ik vind dat altijd zo zieligquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een klasgenootje vertelde vandaag dat haar (nu ex) vriend boos werd toen ze zei dat iemand op tv er goed uitzag
Die hoef ik alledrie niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ja.
En je mag George Clooney, Brad Pitt en Johnny Depp buiten beschouwing laten
Dus houdt het bij het Dove-thema.
het is niet voor niiks exvriend geworden neem ik aanquote:
Wordt je opgewonden van een vrouwenlichaam?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die hoef ik alledrie niet.
Ik vind het moeilijk om lichaam los te koppelen van persoon.
Ik kijk nooit naar het lichaam van een man eigenlijk. Ben ik nou lesbisch?
Die snap ik niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die hoef ik alledrie niet.
Ik vind het moeilijk om lichaam los te koppelen van persoon.
Nope. Voor mij persoonlijk is het gezicht het belangrijkst. Maar dat had ik al gezegdquote:Ik kijk nooit naar het lichaam van een man eigenlijk. Ben ik nou lesbisch?
Ik was niet serieus. Zie liever twee kussende mannen dan twee kussende vrouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:11 schreef Etcetera het volgende:
Wordt je opgewonden van een vrouwenlichaam?
Je denkt toch niet dat ik naar 3 mannen ga zitten zoekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
Post anders eens een plaatje met drie mannenlichamen. En dan kiezen wij wel.
Moet je even in R&P kijken of SEX. Daar komt die uitspraak vaker langs.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus. Zie liever twee kussende mannen dan twee kussende vrouwen.
Of is dat heel raar?![]()
![]()
Ohquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus. Zie liever twee kussende mannen dan twee kussende vrouwen.
Of is dat heel raar?![]()
![]()
Je specs in DIG posten en vragen wat de foknerds aanraden. Dan doe je 2 stappen lager dan de meest absurde kaart die daa staat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een videokaart, die het wel leuk doet. Maar stel dat ik een betere wil. Hoe kan ik dan uitvogelen wat ik het beste kan kopen in vergelijking met wat ik nou heb? (En ja, ik ken tweakers, en nee, ik heb geen verstand van videokaarten dus geen idee wat goed is en wat niet en wat ik het beste kan kiezen)
ATI Radeon 9550 heb ik nu. 128 Mb, en ik denk dat het wel beter kan
*steekt hand op*quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh
Ik zie liever 2 zoenende vrouwen dan 2 zoenende mannen
Ik bedoel dat ik een man nooit aantrekkelijk vind om zijn figuur, maar om zijn persoonlijkheid of blik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Die snap ik niet?
Ga ik binnenkort maar eens doen dan denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je specs in DIG posten en vragen wat de foknerds aanraden. Dan doe je 2 stappen lager dan de meest absurde kaart die daa staat.
quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik een man nooit aantrekkelijk vind om zijn figuur, maar om zijn persoonlijkheid of blik.
Een sixpack of een bierbuik (niet té) zijn dus hetzelfde voor mij. Alhoewel....misschien toch liever een bierbuikje, een man die te veel met zijn lichaam bezig is vind ik niet aantrekkelijk. Maar dat is dan dus weer geen fysiek aspect.
Dat is wel een klassieker he?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort maar eens doen dan denk ik
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:
Zijn dat daar geen rare mensen, dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je even in R&P kijken of SEX. Daar komt die uitspraak vaker langs.
Daar zitten wel wat rare vogels tussen jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn dat daar geen rare mensen, dan?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet ze wel een rotmoment hebben gekozen om dat te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging over hele andere dingen hier hequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een videokaart, die het wel leuk doet. Maar stel dat ik een betere wil. Hoe kan ik dan uitvogelen wat ik het beste kan kopen in vergelijking met wat ik nou heb? (En ja, ik ken tweakers, en nee, ik heb geen verstand van videokaarten dus geen idee wat goed is en wat niet en wat ik het beste kan kiezen)
ATI Radeon 9550 heb ik nu. 128 Mb, en ik denk dat het wel beter kan
Maargoed, je hebt nu een AGP poort waarschijnlijk, en dan is de keuze zeer beperkt inmiddels.
Ati 3650 is misschien nog wel een idee.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het ging over hele andere dingen hier he
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Kijk, dit vind ik dan weer minderquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort maar eens doen dan denk ik
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]AuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het ging over hele andere dingen hier he
Maargoed, je hebt nu een AGP poort waarschijnlijk, en dan is de keuze zeer beperkt inmiddels.
Ati 3650 is misschien nog wel een idee.Afknapper
En ja dat weet ik welMaar daar zat ik een beetje naar te kijken. En ja, oud beestje
Daarom twijfel ik ook of ik niet gewoon beter nieuw moederbord + processor + videokaart (en dan waarschijnlijk ook harde schijven) kan aanschaffen
Ik ga slapenben moeoeoeoe
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dan vlieg ik gewoon naar Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
Oh, als er oorlog komt in Nederland ga ik het verzet in
Mjah, beetje duurquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:24 schreef Whiteguy het volgende:
Etc: er is ook een 3850. Kost wel 100+
Die ene helft lijkt wel op de ene helft van Tatu:quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dan weer minder
[ afbeelding ]
Ja ik ben niet zo gek op dat Russische piekhaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die ene helft lijkt wel op de ene helft van Tatu:
[ afbeelding ]
Spieren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:29 schreef wyccie het volgende:
Ik kan gewoon geen normale mannen vinden. Of strak en gespierd of heel vet.
[ afbeelding ]
Dat schuine lijntje vanaf zijn heup, hoe noem je dat? Dat vind ik eng. Pink heeft dat ook, maar dat is dan ook een manwijf.
Als je nu op 52,6 zit ben je afgevallen. Ik ook, maar procentueel minder veel denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tim zei dat hij ooit twee wyccies had gewogen.
Als ik vanaf volgende week weer ga sporten (ik doe gewoon met jullie mee) kom ik weer aan. Als het geen spieren zijn, dan is het wel water. Ik drink te weinig.
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik zou moeten weten welke spier dat is, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |