Politiek sucks...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef MaJo het volgende:
Damn, weer een tentamen van politicologie niet gehaald3,7
Dat is niet waar, maar deze 2 vakken zuigen welquote:
Vooralsnog wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef iamredleader het volgende:
Goed plan, meis, en anders kom je gewoon even langs, gaan we wat gezelligs doen binnenkort
vrijdagochtend staat nog wel, 08:00 op Utrecht CS?
Ik heb morgen pas een tentamen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef wyccie het volgende:
Ik duim nu voor Soempie. Ook als het tentamen al geweest is.
Ik hoop voor je dat jouw examens ook zo goed gaanquote:
Oh dat is wel redelijk veelzeggend denk ik. Ik durf het bijna niet te zeggen (quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar deze 2 vakken zuigen wel
Maar misschien moet ik wel mijn conclusies hieraan verbinden. Mijn cijfers dit jaar:
Politicologie: 2,3 , 3,2 , 3,7
Religiestudies: 6,3 , 6,8 , 3x7, 7,2
....
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat goed! Dat is gewoon een tien, want ik denk dat je alleen je naam verkeerd geschreven hebt.
* gaat naast Etcie zittenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat is wel redelijk veelzeggend denk ik. Ik durf het bijna niet te zeggen () maar misschien moet je een van de twee studies opgeven?
* Etcetera rent weg en verstopt zich in een hoekje
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Automobilist aangehouden vanwege bevroren ruiten
Lief.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
-herstel: ook als het tentamen nog niet is geweest.
tipje: kijk eens bij een kringloopzaakquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net geschaatst![]()
![]()
Op de te grote noren van een vriendin, op een buurtvijvertje, maar toch![]()
Nu wil ik meteen wel naar de winkel rennen om van die mietjesnoren te kopen![]()
[ afbeelding ]
Dan wens ik je ook nog eens veel plezier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:38 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond proberen 300 pagina's te lezen.
Ik kijk regelmatig bij kringloopzaken voor vanalles en nogwat, heeeeerlijk struinenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tipje: kijk eens bij een kringloopzaak
Ik ga lekker NCIS kijken
Waarvoor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Zijn hier nog mensen die zich willen inschrijven voor Powned?
Ah dan wordt het lastigquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig bij kringloopzaken voor vanalles en nogwat, heeeeerlijk struinen
Maar als daar schaatsen liggen zijn het meestal echte leren noren of ijshockeyschaatsen... en ik zoek nou juist de combinatie
http://www.geenstijl.nl/m(...)_publieke_omroe.htmlquote:
Ah in dat geval: NO WAYquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_publieke_omroe.html
Oeh, ja. Veel plezier LB!quote:
15 en 11. Staan tegenover elkaar aan het rechte stuk, aan de kant waar de bussen uitrijdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Soempie het volgende:
Ik ken haast niemand uit de nieuwe Wie is de mol?![]()
Oeh, Etcie, weet jij welke bus er gaat vanaf het station naar Zernike?
Je denkt toch niet dat ik die hypocrieten van GS ga steunenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Zijn hier nog mensen die zich willen inschrijven voor Powned?
Helaas denk ik dat ze het nog gaan redden ook. Enorm veel meesleeppuistjespubers zouden maar wat graag de hielen willen likken door lid te wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Als ik de reacties zo lees, gaat GS het lastig krijgen met leden werven(en nee, ik ga me ook niet aanmelden
Ben geen fan van GS
)
Klinkt goed Nem
In Belgie hadden we er ééntje en het ruikt echt GRUWELIJK lekkerquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
De haltes van 11 en 15 zitten ongeveer in het rode vierkantje.
ik verveel me een beetje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |