quote:
leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:37 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het gedaan. Ik heb een ticket naar londen gekochtde laatste week van januari zit ik weer in mijn stad
quote:Beste Trouble,
Je hebt je zojuist ingeschreven voor Campzone 2009.
Anders gaat het licht voortijdig bij je uit?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:11 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Gisteravond lekker een uurtje getoured, vanochtend geen problemen met de auto
Wel brak van slecht slapen, Tinuviel is wat onrustig 'snachts, en Nemo schopt en stompt dat het een lieve lust is, dus daar ben ik dan ook weer wakker van (voelen aan m'n vrouw d'r buikhoe dat leeft
)
Dus ik zit nu met kraaloogjes op werk sinds 07:20, denk dat ik vandaag vroeg naar huis ga
Koffie, Red Bull, coke.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:11 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Wel brak van slecht slapen, Tinuviel is wat onrustig 'snachts, en Nemo schopt en stompt dat het een lieve lust is, dus daar ben ik dan ook weer wakker van (voelen aan m'n vrouw d'r buikhoe dat leeft
)
Dus ik zit nu met kraaloogjes op werk sinds 07:20, denk dat ik vandaag vroeg naar huis ga
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:37 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het gedaan. Ik heb een ticket naar londen gekochtde laatste week van januari zit ik weer in mijn stad
Neuh, maar de bezetting op kantoor (en aan mijn blok) is goed, er is weinig werk en ik ben anders aan het eind van de week volledig gesloopt. Een soort pre-emptive slaapje doen dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:28 schreef MadMaster het volgende:
Anders gaat het licht voortijdig bij je uit?
Goedenmorgen btw...
Ja (x3 tot nu toe vandaag), nee, nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:32 schreef Nembrionic het volgende:
Koffie, Red Bull, coke.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
Computer wilde eerst niet opstartenHarde schijf werd niet herkend
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's minder. Heb je je hardeschijf opnieuw aan de computer voorgesteld? Herkennen ze elkaar inmiddels?
Dat zal wel ja! Ik heb zondag gezien hoe groot zo'n kindje nu al is, en die kon ook flink met zn armen maaien en zich uitrekken enzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:11 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:41 schreef isdatechtwelzo het volgende:
Ik heb één keer op zo'n ding gefietst. Helaas vouwde hij zich onder het fietsen tijdens het nemen van een bocht op omdat ik vergeten was ergens een klem vast te zetten. Wist ik veel, ik had hem geleend. Ik kwam toen ten val, gezamelijk met twee andere fietsers die achter mij fietsten. Nooit meer een vouwfiets dus.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's minder. Heb je je hardeschijf opnieuw aan de computer voorgesteld? Herkennen ze elkaar inmiddels?
Misschien teveel gestudeerdquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef wyccie het volgende:
Nee, gewoon een concentratieprobleem.
Was ik gisteren en eergisteren nog zo goed bezig, wil ik vandaag ook de hele dag lekker studeren en dan lukt het voor geen meter!
Nou ja, ik ben maar wat leuke dingetjes gaan doen (kaarten schrijven). Misschien komt later mijn studie-flow wel weer terug.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De meneer op het postkantoor zei dat ik mooi op tijd was met het ophalen van mijn OV-kaart, omdat er op de brief stond dat dat bij voorkeur voor 27 november moest. Maar ik heb een vermoeden dat hij sarcastisch was
Ik ben aan het testen hoe lang ze nog in mijn oude OV trappen. Gisteren bijna gesnapt in de trein (daar zien ze dat altijd), maar de controleurs bleven met zijn drieën (!) een boete uitdelen, dus ik was al bij de mijn halte voor ze bij mij warenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De meneer op het postkantoor zei dat ik mooi op tijd was met het ophalen van mijn OV-kaart, omdat er op de brief stond dat dat bij voorkeur voor 27 november moest. Maar ik heb een vermoeden dat hij sarcastisch was
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een oplettende chauffeur vandaagEn je krijgt geen boete hoor
Want je hebt die nieuwe ook ja
oh wacht. dat is zeker het hele punt![]()
Was een groepsproduct hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat goed! Dat is gewoon een tien, want ik denk dat je alleen je naam verkeerd geschreven hebt.
Ik zat hier heerlijk bijna een uurtje te F5'en en er veranderde steeds helemaal niets.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Want? Jij bent het topic binnengewandeld?
Ook gezelligquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat hier heerlijk bijna een uurtje te F5'en en er veranderde steeds helemaal niets.
Tot 16.06 uur...
Politiek sucks...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef MaJo het volgende:
Damn, weer een tentamen van politicologie niet gehaald3,7
Dat is niet waar, maar deze 2 vakken zuigen welquote:
Vooralsnog wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef iamredleader het volgende:
Goed plan, meis, en anders kom je gewoon even langs, gaan we wat gezelligs doen binnenkort
vrijdagochtend staat nog wel, 08:00 op Utrecht CS?
Ik heb morgen pas een tentamen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef wyccie het volgende:
Ik duim nu voor Soempie. Ook als het tentamen al geweest is.
Ik hoop voor je dat jouw examens ook zo goed gaanquote:
Oh dat is wel redelijk veelzeggend denk ik. Ik durf het bijna niet te zeggen (quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar deze 2 vakken zuigen wel
Maar misschien moet ik wel mijn conclusies hieraan verbinden. Mijn cijfers dit jaar:
Politicologie: 2,3 , 3,2 , 3,7
Religiestudies: 6,3 , 6,8 , 3x7, 7,2
....
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat goed! Dat is gewoon een tien, want ik denk dat je alleen je naam verkeerd geschreven hebt.
* gaat naast Etcie zittenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat is wel redelijk veelzeggend denk ik. Ik durf het bijna niet te zeggen () maar misschien moet je een van de twee studies opgeven?
* Etcetera rent weg en verstopt zich in een hoekje
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Automobilist aangehouden vanwege bevroren ruiten
Lief.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
-herstel: ook als het tentamen nog niet is geweest.
tipje: kijk eens bij een kringloopzaakquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net geschaatst![]()
![]()
Op de te grote noren van een vriendin, op een buurtvijvertje, maar toch![]()
Nu wil ik meteen wel naar de winkel rennen om van die mietjesnoren te kopen![]()
[ afbeelding ]
Dan wens ik je ook nog eens veel plezier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:38 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond proberen 300 pagina's te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |