Ik kijk regelmatig bij kringloopzaken voor vanalles en nogwat, heeeeerlijk struinenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tipje: kijk eens bij een kringloopzaak
Ik ga lekker NCIS kijken
Waarvoor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Zijn hier nog mensen die zich willen inschrijven voor Powned?
Ah dan wordt het lastigquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig bij kringloopzaken voor vanalles en nogwat, heeeeerlijk struinen
Maar als daar schaatsen liggen zijn het meestal echte leren noren of ijshockeyschaatsen... en ik zoek nou juist de combinatie
http://www.geenstijl.nl/m(...)_publieke_omroe.htmlquote:
Ah in dat geval: NO WAYquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_publieke_omroe.html
Oeh, ja. Veel plezier LB!quote:
15 en 11. Staan tegenover elkaar aan het rechte stuk, aan de kant waar de bussen uitrijdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Soempie het volgende:
Ik ken haast niemand uit de nieuwe Wie is de mol?![]()
Oeh, Etcie, weet jij welke bus er gaat vanaf het station naar Zernike?
Je denkt toch niet dat ik die hypocrieten van GS ga steunenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Zijn hier nog mensen die zich willen inschrijven voor Powned?
Helaas denk ik dat ze het nog gaan redden ook. Enorm veel meesleeppuistjespubers zouden maar wat graag de hielen willen likken door lid te wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Als ik de reacties zo lees, gaat GS het lastig krijgen met leden werven(en nee, ik ga me ook niet aanmelden
Ben geen fan van GS
)
Klinkt goed Nem
In Belgie hadden we er ééntje en het ruikt echt GRUWELIJK lekkerquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
De haltes van 11 en 15 zitten ongeveer in het rode vierkantje.
ik verveel me een beetje![]()
Rood staan en toch bestellingen doen? Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:23 schreef wyccie het volgende:
Ik ga me even douchen, ook lekker ruiken. Heb net een Lush-bestelling gedaan terwijl ik rood sta. Damn you, MaJo!
Krediet! Wellicht komt het woord je bekend voor in deze KREDIETcrisisquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rood staan en toch bestellingen doen? Hoe kan dat nou?
Oh jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef wyccie het volgende:
Tevens betaald met creditcard (credit->krediet), dus het geld gaat volgende maand pas van mijn rekening af.
Ja, helemaal erg. Maar soms moet je jezelf kietelen, zegt men.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef wyccie het volgende:
Helemaal erg? Als het met iDeal kon had ik dat wel gedaan.![]()
En dat is precies waarom banken CC's zo geweldig vindenquote:Vind het zelf ook niet zo'n prettig idee om met creditcard te betalen omdat ik dan geen overzicht heb over wat ik nog kan uitgeven.
quote:Maar als ik de komende twee weken geen cadeautjes meer koop komt het goed.
Dat valt best mee hoor... Ik heb nog NOOIT de binnenkant van een sportschool gezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
Voor mij is het ook alweer een half jaar geleden sinds ik de binnenkant van de sportschool gezien heb
Uiteraard wel passelijke vervanging gehad maargoed, lang niet genoeg natuurlijk.
Zou je eens moeten doen,even kijken, dat is goed voor je egoquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor... Ik heb nog NOOIT de binnenkant van een sportschool gezien
Ja dat lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:17 schreef wyccie het volgende:
Je moet wel even uitkijken waar je landt, voor je het weet glij je nog even 2000 meter verder naar beneden.
Dat is één van de dingen die ik nog wel zou willen doen.
De patsers met enge spierbundels die 23 keer langslopen.quote:
Een kleine selectie uit een kleurrijk spectrum inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
De patsers met enge spierbundels die 23 keer langslopen.
De modepopjes met lange oorbellen en een string die boven de broek uitkomt.
De sufkutjes die na twee keer een arm optillen een half uur moeten bijkletsen voor ze weer eens iets buigen of strekken.
En die andere zaal is voor "normale mensen"? En hoezo dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:33 schreef wyccie het volgende:
Ik fitness in het universitair sportcentrum, met aparte zaal voor de studenten. Maar ik sport liever in de andere zaal, soms doe ik dat ook stiekem.
Particulieren en bedrijfssporters.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
En die andere zaal is voor "normale mensen"? En hoezo dat?
Aha, slimquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Particulieren en bedrijfssporters.![]()
Die betalen twee keer zoveel voor een sportkaart en het is in die zaal dus ook twee keer zo rustig.
Of andersom? Het is tegenover het Erasmusgebouw. Met binnen- en buitenklimwand.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel een mooi sportcentrum van de Uni in Nijmegen. Dat zit toch daar bij de tennisbanen e.d.?
Klimwand?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of andersom? Het is tegenover het Erasmusgebouw. Met binnen- en buitenklimwand.
Iets teveel zo te zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja die. Ben wel eens in het sportvafe er boven geweest
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja die. Ben wel eens in het sportcafe er boven geweest
De vraag is natuurlijk: is dat wat geworden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb er ooit een tennisdate gehad.![]()
Na volgende week ga ik weer sporten.
Nee. Hij had gewonnen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: is dat wat geworden?
Oh, hij had jou moeten laten winnen?quote:
Zo hoort dat toch? Als een echte gentleman.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, hij had jou moeten laten winnen?
Een beetje spannend maken mag best.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo hoort dat toch? Als een echte gentleman.
Je hebt weer een date?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb er ooit een tennisdate gehad.![]()
Na volgende week ga ik weer sporten.
geen sportdates meer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hebt weer een date?
Sven weet er van?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
Kan geen foto van de klimwand vinden.
Fiets voor thuis?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
geen sportdates meer.![]()
Sven heeft een fiets gekocht voor thuis.![]()
Dan steun je niet op je benen maar blijf je hangen aan je armen.quote:
Hmm, zou best kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan steun je niet op je benen maar blijf je hangen aan je armen.
Als ik weer wat gewicht kwijt ben ga ik het toch eens doen. Nu mag ik geloof ik niet eens terwijl ik het wel kanquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef wyccie het volgende:
In de Ardennen heb ik ook op zo'n wand geklommen, was een echte bergwand met daarin grepen. Daarna van abseilen.
Op de middelbare school had ik een klein cursusje klimmen gedaan, ik klauterde als een aapje helemaal tot in de nok en kreeg van de beheerder een gratis glas cola.![]()
Hier op het sportcentrum heb ik ook nog een cursus klimmen gedaan (geen goodies, helaas).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |