Ik bedoelde dat van Acer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Maar je kunt hem volgens mij gewoon op Youtube zien..net als de Twilight Zone.
Er is nog wel een nuance te verzinnen tussen vechten voor je 'vaderland' (met de mogelijkheid daarbij dood te gaan) en een schijterdquote:
Goed gesproken Sven.quote:
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Mogen we nu mannen keuren?
Ik ben niet echt vaderlandsgezind. Dus wie zegt dat ik uberhaupt nog de intentie heb om terug te gaan ? Als ik goed kan aarden op de plek waar ik in zo'n situatie naartoe zou gaan... blijf ik daar misschien welquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oppertunist heet dat. Zulke mensen zijn ook de laatste die terugkeren na de oorlog en de eersten die roepen dat ze in het verzet hebben gezeten.
Argh.. dat zei een ex-vriendin van me ook een keer. Kwam de sfeer niet ten goede op dat momentquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
George Clooney wordt lekkerder naarmate die ouder wordtMaar ik zal 'm verder buiten beschouwing laten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Argh.. dat zei een ex-vriendin van me ook een keer. Kwam de sfeer niet ten goede op dat moment
Dan moet ze wel een rotmoment hebben gekozen om dat te zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Argh.. dat zei een ex-vriendin van me ook een keer. Kwam de sfeer niet ten goede op dat moment
Ik vind dat altijd zo zieligquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een klasgenootje vertelde vandaag dat haar (nu ex) vriend boos werd toen ze zei dat iemand op tv er goed uitzag
Die hoef ik alledrie niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ja.
En je mag George Clooney, Brad Pitt en Johnny Depp buiten beschouwing laten
Dus houdt het bij het Dove-thema.
het is niet voor niiks exvriend geworden neem ik aanquote:
Wordt je opgewonden van een vrouwenlichaam?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die hoef ik alledrie niet.
Ik vind het moeilijk om lichaam los te koppelen van persoon.
Ik kijk nooit naar het lichaam van een man eigenlijk. Ben ik nou lesbisch?
Die snap ik niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die hoef ik alledrie niet.
Ik vind het moeilijk om lichaam los te koppelen van persoon.
Nope. Voor mij persoonlijk is het gezicht het belangrijkst. Maar dat had ik al gezegdquote:Ik kijk nooit naar het lichaam van een man eigenlijk. Ben ik nou lesbisch?
Ik was niet serieus. Zie liever twee kussende mannen dan twee kussende vrouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:11 schreef Etcetera het volgende:
Wordt je opgewonden van een vrouwenlichaam?
Je denkt toch niet dat ik naar 3 mannen ga zitten zoekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
Post anders eens een plaatje met drie mannenlichamen. En dan kiezen wij wel.
Moet je even in R&P kijken of SEX. Daar komt die uitspraak vaker langs.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus. Zie liever twee kussende mannen dan twee kussende vrouwen.
Of is dat heel raar?![]()
![]()
Ohquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus. Zie liever twee kussende mannen dan twee kussende vrouwen.
Of is dat heel raar?![]()
![]()
Je specs in DIG posten en vragen wat de foknerds aanraden. Dan doe je 2 stappen lager dan de meest absurde kaart die daa staat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een videokaart, die het wel leuk doet. Maar stel dat ik een betere wil. Hoe kan ik dan uitvogelen wat ik het beste kan kopen in vergelijking met wat ik nou heb? (En ja, ik ken tweakers, en nee, ik heb geen verstand van videokaarten dus geen idee wat goed is en wat niet en wat ik het beste kan kiezen)
ATI Radeon 9550 heb ik nu. 128 Mb, en ik denk dat het wel beter kan
*steekt hand op*quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh
Ik zie liever 2 zoenende vrouwen dan 2 zoenende mannen
Ik bedoel dat ik een man nooit aantrekkelijk vind om zijn figuur, maar om zijn persoonlijkheid of blik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Die snap ik niet?
Ga ik binnenkort maar eens doen dan denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je specs in DIG posten en vragen wat de foknerds aanraden. Dan doe je 2 stappen lager dan de meest absurde kaart die daa staat.
quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik een man nooit aantrekkelijk vind om zijn figuur, maar om zijn persoonlijkheid of blik.
Een sixpack of een bierbuik (niet té) zijn dus hetzelfde voor mij. Alhoewel....misschien toch liever een bierbuikje, een man die te veel met zijn lichaam bezig is vind ik niet aantrekkelijk. Maar dat is dan dus weer geen fysiek aspect.
Dat is wel een klassieker he?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort maar eens doen dan denk ik
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:
Zijn dat daar geen rare mensen, dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je even in R&P kijken of SEX. Daar komt die uitspraak vaker langs.
Daar zitten wel wat rare vogels tussen jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn dat daar geen rare mensen, dan?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet ze wel een rotmoment hebben gekozen om dat te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging over hele andere dingen hier hequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een videokaart, die het wel leuk doet. Maar stel dat ik een betere wil. Hoe kan ik dan uitvogelen wat ik het beste kan kopen in vergelijking met wat ik nou heb? (En ja, ik ken tweakers, en nee, ik heb geen verstand van videokaarten dus geen idee wat goed is en wat niet en wat ik het beste kan kiezen)
ATI Radeon 9550 heb ik nu. 128 Mb, en ik denk dat het wel beter kan
Maargoed, je hebt nu een AGP poort waarschijnlijk, en dan is de keuze zeer beperkt inmiddels.
Ati 3650 is misschien nog wel een idee.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het ging over hele andere dingen hier he
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Kijk, dit vind ik dan weer minderquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort maar eens doen dan denk ik
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]AuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het ging over hele andere dingen hier he
Maargoed, je hebt nu een AGP poort waarschijnlijk, en dan is de keuze zeer beperkt inmiddels.
Ati 3650 is misschien nog wel een idee.Afknapper
En ja dat weet ik welMaar daar zat ik een beetje naar te kijken. En ja, oud beestje
Daarom twijfel ik ook of ik niet gewoon beter nieuw moederbord + processor + videokaart (en dan waarschijnlijk ook harde schijven) kan aanschaffen
Ik ga slapenben moeoeoeoe
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dan vlieg ik gewoon naar Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
Oh, als er oorlog komt in Nederland ga ik het verzet in
Mjah, beetje duurquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:24 schreef Whiteguy het volgende:
Etc: er is ook een 3850. Kost wel 100+
Die ene helft lijkt wel op de ene helft van Tatu:quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dan weer minder
[ afbeelding ]
Ja ik ben niet zo gek op dat Russische piekhaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die ene helft lijkt wel op de ene helft van Tatu:
[ afbeelding ]
Spieren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:29 schreef wyccie het volgende:
Ik kan gewoon geen normale mannen vinden. Of strak en gespierd of heel vet.
[ afbeelding ]
Dat schuine lijntje vanaf zijn heup, hoe noem je dat? Dat vind ik eng. Pink heeft dat ook, maar dat is dan ook een manwijf.
Als je nu op 52,6 zit ben je afgevallen. Ik ook, maar procentueel minder veel denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tim zei dat hij ooit twee wyccies had gewogen.
Als ik vanaf volgende week weer ga sporten (ik doe gewoon met jullie mee) kom ik weer aan. Als het geen spieren zijn, dan is het wel water. Ik drink te weinig.
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik zou moeten weten welke spier dat is, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |