abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64764747
quote:
Argentijnse media: 'Hauche naar FC Utrecht'
Niet FC Twente of PSV, maar FC Utrecht wordt de nieuwe club van de Argentijnse aanvaller Gabriel Hauche. De speler van Argentinos Juniors zou binnen afzienbare tijd een contract tekenen bij de Domstedelingen, melden media in het land.
Dat Hauche op weg naar Nederland was, was al een poosje bekend. De jongeling stond in de belangstelling van verschillende Eredivisie-clubs, maar lijkt nu te kiezen voor een overgang naar FC Utrecht. De Argentijn
zou volgende week afreizen naar Nederland om daar de laatste puntjes op de i te zetten.

De 22-jarige aanvallende middenvelder staat sinds 2006 onder contract bij de Argentijnse voetbalclub. Daarvoor kwam hij uit voor Club Atlético Temperley. Met de transfer zou een bedrag van ongeveer twee miljoen euro gemoeid zijn. Bron: voetbalprimeur
.

Dit wordt zo langzamerhand ook een aardige soap, eerst PSV, toen was het op bijna zeker Twente en nu dus Utrecht
pi_64765195
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Al die joodjes die hier komen roepen dat Munsterman oneerlijk bezig is
Wielaert heeft toch met zijn volle verstand een nieuw contract getekend of niet?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64765281
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:31 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Als je nou eens verder had gelezen dan je haakneus lang is dan had je mijn post misschien begrepen.
Maar meneer komt niet verder dan en

!
pi_64765313
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:19 schreef ElYefe het volgende:

[..]

.

Dit wordt zo langzamerhand ook een aardige soap, eerst PSV, toen was het op bijna zeker Twente en nu dus Utrecht
Ik ken die hele speler niet, en eerlijk gezegd denk ik niet dat wij even 2 miljoen neerleggen voor een middenvelder.

Maar we zullen zien welke club het uiteindelijk gaat worden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_64765437
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je nou eens verder had gelezen dan je haakneus lang is dan had je mijn post misschien begrepen.

!
Jij bent hier de mafkees die gaat lopen flamen zonder dat je de details er vanaf weet !

,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64765453
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

!
Nog geen ijsbreker bij jou plekkie in haven langs geweest???
pi_64765546
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:38 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jij bent hier de mafkees die gaat lopen flamen zonder dat je de details er vanaf weet !

De Joodjes lopen toch weer te huilen? Of wilde je dat ontkennen?
Al heeft Wielaert geen nieuw contract, dan heeft hij nog steeds een bestaand contract bij Twente.
pi_64765574
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:38 schreef kempertje het volgende:

[..]

Nog geen ijsbreker bij jou plekkie in haven langs geweest???
Geen idee. Ik woon mijlen ver van Rotterdam vandaan.
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:44:21 #209
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64765658
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Al heeft Wielaert geen nieuw contract, dan heeft hij nog steeds een bestaand contract bij Twente.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64765808
quote:

[..]

Jij bent echt te triest voor woorden

Ik ga er niet eens meer op in
pi_64765925
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jij bent echt te triest voor woorden

Ik ga er niet eens meer op in
Nee omdat je geen argumenten hebt om het te ontkrachten
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:53:31 #212
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64765960
Dat bericht van Hauche is volgens mij exact het zelfde als die van dat hij naar Twente zou gaan..
quote:
Argentijnse media: 'Hauche naar Vitesse'
Niet FC Twente of PSV óf FC Utrecht, maarVitesse wordt de nieuwe club van de Argentijnse aanvaller Gabriel Hauche. De speler van Argentinos Juniors zou binnen afzienbare tijd een contract tekenen bij de Arnhemmers, melden media in het land.
Dat Hauche op weg naar Nederland was, was al een poosje bekend. De jongeling stond in de belangstelling van verschillende Eredivisie-clubs, maar lijkt nu te kiezen voor een overgang naar Vitesse. De Argentijn
zou volgende week afreizen naar Nederland om daar de laatste puntjes op de i te zetten.

De 22-jarige aanvallende middenvelder staat sinds 2006 onder contract bij de Argentijnse voetbalclub. Daarvoor kwam hij uit voor Club Atlético Temperley. Met de transfer zou een bedrag van ongeveer twee miljoen euro gemoeid zijn. Bron: mijn dikke vette duim
pi_64765979
Toch knap om hier ook alweer een Feyenoord - Ajax discussie te laten ontvlammen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:54:31 #214
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64765996
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:54 schreef Blawh het volgende:
Toch knap om hier ook alweer een Feyenoord - Ajax discussie te laten ontvlammen.
Duurde nog 3 pagina's, best lang.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:56:16 #215
39338 poehej
pi_64766056
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:54 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Duurde nog 3 pagina's, best lang.
Hier verschilt dat nog wel eens de ene keer 3 de andere keer 8
pi_64766063
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:53 schreef poehej het volgende:
Dat bericht van Hauche is volgens mij exact het zelfde als die van dat hij naar Twente zou gaan..
[..]

Verschil is alleen dat Utrecht pas sinds gisteren genoemd wordt, zie :

http://www.elpatagonico.net/index.php?item=viewlast&ref=ultimas&id=126388&sec=dep
http://www.pasionpaternal.com.ar/noticia_amplia.php?id=754
http://www.popularonline.com.ar/nota.php?Nota=356369&fechaEdicion=2009-01-07%2000:00:00
pi_64766376
quote:
Ben nu toch wel redelijk benieuwd wat voor speler het is. Hij zakt in ieder geval steeds verder af wat betreft de clubs, van PSV naar Twente naar Utrecht binnen een maand.
pi_64766485
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Ben nu toch wel redelijk benieuwd wat voor speler het is. Hij zakt in ieder geval steeds verder af wat betreft de clubs, van PSV naar Twente naar Utrecht binnen een maand.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:25:45 #219
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64767087
het gaat mooi hier
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:26:30 #220
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64767124
Komen jullie ook nog es aan de 100 topics.
Toch nog een jubileumjaar
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:45:40 #221
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64767867
quote:

[..]

Geen idee. Ik woon mijlen ver van Rotterdam vandaan.
weet je wat jij bent?!

je oogst wat je zaait
pi_64768678
quote:
Uitbreiding Grolsch Veste loopt vertraging op

FC Twente kan pas in het voorjaar van 2010 beginnen met de verdere uitbreiding van de Grolsch Veste. De club heeft nog geen vergunning verkregen om te starten met de verbouwing.

Het stond in de planning om dit kalenderjaar al te starten met het uitbreiden van de tweede korte zijde. Door vertraging in het vergunningstraject is deze nu opgeschort tot 2010, meldt Voetbal International. Met het plaatsen van een tweede ring op de korte zijde, wordt de capaciteit vergroot van 24.000 naar 32.000 zitplaatsen.

De verbouwing van de Grolsch Veste is dan echter nog altijd niet voltooid. FC Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft de ambitie om het stadion uit te breiden naar 40.000 zitplaatsen. Volgens de preses zal het dan ook geen probleem worden om de 32.000 stoeltjes te verkopen. "Voor dergelijke toeschouwersaantallen is in Twente een markt", aldus Munsterman in het weekblad.
Ik had begrepen dat het ook wegens financiële overwegingen nog niet mogelijk was.
pi_64768801
Moet Munsterman al huilen?
lollig
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:09:29 #224
39338 poehej
pi_64768827
Was in ieder geval al wel bekend dat het nog niet na dit seizoen ging gebeuren..
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:02:57 #225
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_64771184
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:09 schreef poehej het volgende:
Was in ieder geval al wel bekend dat het nog niet na dit seizoen ging gebeuren..
Tenzij we de Uefa cup winnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_64772937
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat het ook wegens financiële overwegingen nog niet mogelijk was.
Wat snap jij niet aan de regel ''De club heeft nog geen vergunning verkregen'''
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
pi_64775991
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef ouwegokbaas het volgende:

[..]

Waarom meteen zo geagiteerd? Hij stelt een normale vraag. Heb zelf niet anders gehoord dan dat het met vergunningen te maken had. Wel mooi dat er dit jaar boven de 1,1 miljoen winst op de begroting weer een miljoen aan extra catering-inkomsten kan worden toegevoegd.
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:47:10 #228
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64776146
En iedereen zich maar afvragen waarom alles zo duur is in het stadion.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_64776237
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef fathank het volgende:
volgens mij valt de prijsstijging van eten/drinken onderin de gracht wel mee toch??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:49:21 #230
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64776249
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef fathank het volgende:
Wel lekker die broodjes warm fleisch
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:50:03 #231
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64776276
Trouwens, als de korte zijde uitbouw 8.000 extra plaatsen oplevert, en de lange zijde uitbouw ook, wat snap ik dan niet? Zitten er op de korte zijde evenveel stoeltjes als op de lange zijde?
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:52:26 #232
157922 fathank
pi_64776383
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

volgens mij valt de prijsstijging van eten/drinken onderin de gracht wel mee toch??
Je kan mij niet wijsmaken dat je eten/drinken rondom stadions goedkoop vind .
pi_64776544
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Je kan mij niet wijsmaken dat je eten/drinken rondom stadions goedkoop vind .
broodje frikandel is goedkoper dan bij de snackbar, iets van ¤ 2,50 ofzo (als ik me goed herinner)

en ik vind het persoonlijk niet heel erg duur...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64776555
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens, als de korte zijde uitbouw 8.000 extra plaatsen oplevert, en de lange zijde uitbouw ook, wat snap ik dan niet? Zitten er op de korte zijde evenveel stoeltjes als op de lange zijde?
Je mist een hoek in je berekening. Wielaert trouwens mooi aan z'n huidige contract houden, en dat nieuwe zo snel mogelijk in de prullenbak. Het ergste dat er kan gebeuren is dat ie idd voor 3 miljoen naar Ajax vertrekt.
pi_64776656
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef ouwegokbaas het volgende:

[..]

Ten eerste gebruikte in het woordje ook, daarmee zeg ik niet dat het niet verkrijgen van de vergunning geen reden kan zijn. Verder vertel ik alleen dat ook financieel de uitbouw niet zomaar geregeld kon worden, daar zou men of nieuwe afspraken met de gemeente voor moeten maken (of andere geldschieters) of spelers voor veel geld verkopen. In de huidige situatie zou Twente het stadion niet kunnen financieren zonder vreemd vermogen, iets dat me gezien het verleden van de club niet zo vreemd lijkt.
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:58:36 #236
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64776683
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Solstice het volgende:

[..]

Je mist een hoek in je berekening. Wielaert trouwens mooi aan z'n huidige contract houden, en dat nieuwe zo snel mogelijk in de prullenbak. Het ergste dat er kan gebeuren is dat ie idd voor 3 miljoen naar Ajax vertrekt.
Ah, de hoek hoort bij de korte zijde?
29.10 Novastar HMH
pi_64776787
quote:

[..]

Het schijnt zelfs 4 miljoen te zijn
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:04:48 #238
157922 fathank
pi_64776980
quote:

[..]

Denk niet dat dat zo makkelijk gaat aangezien Wielaert het door Twente aangeboden contract al ondertekend heeft en Munsterman heel blij in de pers heeft lopen roepen dat Wielaert z'n contract verlengd heeft.

Zie daar je mondelinge overeenkomst, en de hele Nederlandse pers is getuige.
pi_64777510
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:54 schreef Weaut het volgende:
Ik ben voor Twente, maar Twente moet hem gewoon laten gaan naar Ajax. Hoe kut dat ook is. Ze hadden nooit die (hele lage) clausule in zijn nieuwe contract op moet laten nemen. Het is geen grote verrassing dat Ajax direct toehapt wanneer ze van die clausule horen. Het is jammer als hij gaat, maar als hij hier zou moeten blijven dan heb je waarschijnlijk toch niet de oude Wielaert (qua spel) terug.
Ik ook!
Maar dat ajax van de clausule hoorden? Waarschijnlijk wisten ze dat allang. Heb zelf ergens gelezen, dat ze Wielaart hebben ingelicht over een clausule in het contract. Zo van, ik blijf dan wel en teken een contract met een clausule.
Trouwens veel calimero in dit topic. Hebben die er veel belang bij? Of gebeurt er niet zoveel in Almelo?
pi_64777684
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ah, de hoek hoort bij de korte zijde?
Als je op www.thuisbijfctwente.nl naar de plattegrond van het stadion kijkt, zie je dat er tot nu toe pas 1 hoek in het stadion is gebouwd op de tweede ring. In dat soort hoeken staan redelijk wat stoeltjes. Komt de korte ring er bij op tegenover Vak P, dan wordt de aansluiting met de lange zijde ook via zo'n hoek gemaakt. Dus er komt een deel korte zijde, plus een hoek bij op. De kans is best groot dat dat net zoveel stoeltjes is als de lange zijde zonder hoek.
pi_64777728
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:17 schreef need2009 het volgende:
Trouwens veel calimero in dit topic.
2 of 3 maar toch?
quote:
Hebben die er veel belang bij?
Die Calimero's komen hier al een tijdje en volgen Twente op een redelijk normale manier. Wat goed is, is goed en wat slecht is, is slecht. Het is echt niet zo dat we hier alleen maar negatief zijn.
quote:
Of gebeurt er niet zoveel in Almelo?
Nee, lekker rustig tot nu toe.
pi_64777801
quote:

[..]

Ik ook!
Maar dat ajax van de clausule hoorden? Waarschijnlijk wisten ze dat allang. Heb zelf ergens gelezen, dat ze Wielaart hebben ingelicht over een clausule in het contract. Zo van, ik blijf dan wel en teken een contract met een clausule.
Trouwens veel calimero in dit topic. Hebben die er veel belang bij? Of gebeurt er niet zoveel in Almelo?
Die clausule lag al bij de media en geïnteresseerden toen het conceptvoorstel bekend werd. Dus dat mag je Wielaert's zaakwaarnemer zeker kwalijk nemen. De Heracles-supporters in dit topic posten hier geloof ik al een stuk langer als jou trouwens. Meestal zonder het calimero, ponyclub-gezeik, hoop dat dat ook zo blijft, en het hier niet net zo'n kinderclub wordt als op andere fora.
pi_64778611
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:25 schreef Solstice het volgende:

[..]

Die clausule lag al bij de media en geïnteresseerden toen het conceptvoorstel bekend werd. Dus dat mag je Wielaert's zaakwaarnemer zeker kwalijk nemen. De Heracles-supporters in dit topic posten hier geloof ik al een stuk langer als jou trouwens. Meestal zonder het calimero, ponyclub-gezeik, hoop dat dat ook zo blijft, en het hier niet net zo'n kinderclub wordt als op andere fora.
Oke. Ik volg de topics van Twente al wel een tijdje, en heb vorige week dan eindelijk een account gemaakt.
Ook zie ik meestal dat ze wel een lichte sympathy hebben voor Fc Twente, gezien ook het volgende bericht.
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:54 schreef Blawh het volgende:
Ook aandoenlijk om te zien dat er altijd in no-time een schreeuwerig of huilerig bericht in Joop's dagblad staat wanneer een Twente speler in de picture is bij een andere club.
pi_64779345
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:46 schreef need2009 het volgende:

[..]

Oke. Ik volg de topics van Twente al wel een tijdje, en heb vorige week dan eindelijk een account gemaakt.
Ook zie ik meestal dat ze wel een lichte sympathy hebben voor Fc Twente, gezien ook het volgende bericht.
[..]
Joop vind ik een kwal, dat klopt.

Over het elftal en de spelers daarentegen heb ik vaak genoeg de loftrompet opgestoken, niets meer dan lof daarvoor. Zie onder andere:

Eljero Elia #1: Oogstrelend fenomeen.
Douglas Franco Teixeira: Reuzenstappen richting Seleção?
quote:
Meestal zonder het calimero, ponyclub-gezeik, hoop dat dat ook zo blijft, en het hier niet net zo'n kinderclub wordt als op andere fora.
Daar sluit ik me bij aan.
pi_64780031
Heraclieden gewoon welkom hier dacht ik zo
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64780346
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Heraclieden gewoon welkom hier dacht ik zo
Oh is zeg ook niet dat ze niet welkom zijn, als ze maar niet reageren zoals Solstice bedoelt.
pi_64780435
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:33 schreef need2009 het volgende:

[..]

Oh is zeg ook niet dat ze niet welkom zijn, als ze maar niet reageren zoals Solstice bedoelt.
denk dat de meesten wel normaal mee kunnen praten en gewoon uit interesse hier zijn
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64780752
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:33 schreef need2009 het volgende:

[..]

Als we dat van onze kant dat dan ook blijven doen, is alles goed.
pi_64793362
Heraclessupporters zijn welkom. Ik vind ze schattig
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:44:42 #250
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_64794593
Is PSV niet de lachende derde als Ajax Wielaert koopt? Ze ontvangen dan toch opleidingskosten?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:47:03 #251
157922 fathank
pi_64794675
die paar ton zullen ook niet veel uitmaken op een begroting van 50 miljoen
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:52:11 #252
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_64794872
Kunnen ze toch weer wat verdwaalde Zuid-Amerikanen over laten komen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 januari 2009 @ 00:32:34 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64796355
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef Mark het volgende:
Kunnen ze toch weer wat verdwaalde Zuid-Amerikanen over laten komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:42:30 #254
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64800711
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Mark het volgende:
Is PSV niet de lachende derde als Ajax Wielaert koopt? Ze ontvangen dan toch opleidingskosten?
Zoveel zal dat niet zijn
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_64800835
Wel leuk dat dit topic bijna doodvalt zodra er een Wielaert topic is
Enschede, onze stad! ons domein!
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:56:02 #256
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64801111
En terecht, laten we het hier dan maar hebben over onze nieuwe aanvoerder.

Kufo, Perez zie ik als grootste kanshebbers
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64801156
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef Dos37 het volgende:

Kufo.

Perez kan het natuurlijk wel, maar die is er nog te kort bij.
pi_64801208
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef Dos37 het volgende:

Kufo is het toch al eens geweest?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64801227
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Kufo is het toch al eens geweest?
Ja, toen Boschker hem ingeleverd had. Een half seizoen ofzo.
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:01:33 #260
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64801283
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Ja, toen Boschker hem ingeleverd had. Een half seizoen ofzo.
Was toen Engelaar het ook al niet
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:03:51 #261
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64801345
quote:

[..]

Ik ook!
Zoals gezegd: Blawh en ik komen hier al een tijdje. Niet alleen om te stoken, maar ook om de positieve prestaties van Twente te benadrukken. Volgens mij zijn we ook altijd degene die de Twentesupporters feliciteren na een overwinning. Dat er soms wat gestookt wordt hoort er bij, zo gaat het op elke werkvloer/school in Twente. Ik deel trouwens de mening van Blawh over Joop.

Verder vind ik alle Twentesupporters hier ook lief , en mag jij best Calimero zeggen. Alleen wel uitkijken dat jullie niet zelf de Calimero van Ajax worden
29.10 Novastar HMH
pi_64801681
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Was toen Engelaar het ook al niet
Ja, je hebt gelijk, maar afaik heeft nkufo wel een periode als aanvoerder gefunctioneerd...

Ah! Ik weet het, boschker is toen een tijdje geblesseerd geweest ofzo. Nkufo was altijd tweede aanvoerder.
pi_64801875
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:47 schreef Lamzak_ het volgende:
Wel leuk dat dit topic bijna doodvalt zodra er een Wielaert topic is
Elia wordt naar het schijnt ook betrokken in de deal.

Bericht volgt spoedig.
pi_64802522
Wisgehof opvolger Wielaert?

Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_64802601
Als NEC dan slim is vragen ze 12 miljoen voor Wisgerhof.
lollig
pi_64802758
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Als NEC dan slim is vragen ze 12 miljoen voor Wisgerhof.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 januari 2009 @ 12:22:03 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64805910
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Strooper het volgende:
Wisgehof opvolger Wielaert?

Wisgerhof was toch afgelopen zomer ook in beeld als eventuele vervanger mocht Robbie gaan?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64806080
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Wisgerhof was toch afgelopen zomer ook in beeld als eventuele vervanger mocht Robbie gaan?
meen van wel jah
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64806595
Klopt. Waarschijnlijk heeft hij ook een clausule in zijn contract staan.
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:44:30 #270
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64806654
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:43 schreef Strooper het volgende:
Klopt. Waarschijnlijk heeft hij ook een clausule in zijn contract staan.
Voorzitter van NEC heeft dat contract nog niet getekend.
lollig
pi_64807466
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Redactie sport was het he?
pi_64807517
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Voorzitter van NEC heeft dat contract nog niet getekend.
Kan kloppen, want op het moment dat hij zijn contract verlengde had NEC helemaal geen voorzitter
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:40:51 #274
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64808616
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:14 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk, maar afaik heeft nkufo wel een periode als aanvoerder gefunctioneerd...

Ah! Ik weet het, boschker is toen een tijdje geblesseerd geweest ofzo. Nkufo was altijd tweede aanvoerder.
Ja Kufo was tweede aanvoerder ik vond het al raar dat ie deze zomer geen aanvoerder werd. Van mij mag ie het worden extra reden om Kufo nog een seizoen aan te houden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 januari 2009 @ 14:10:56 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64809800
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Redactie sport was het he?
ik schrijf alleen specials over vroeger
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64809897
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik schrijf alleen specials over vroeger
MLN mod, specials over vroeger.
eend je wordt echt oud!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 januari 2009 @ 14:22:27 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64810374
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

MLN mod, specials over vroeger.
eend je wordt echt oud!
ik weet gewoon veel van vroeger
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64813454
Ik gok op Boschker als tweede aanvoerder. Ben nou trouwens wel steeds meer benieuwd naar hoe het met die contract-onderhandelingen is gegaan. Want als Munsterman bij de ondertekening van het contract door Wielaert en zaakwaarnemer zat, waarom staat zijn handtekening d'r dan niet bij. Dan zou hij toen al een reden opgegeven moeten hebben. Of is er een akkoord gekomen in de aanwezigheid van Aldo van der Laan, en hoefde Munsterman alleen z'n goedkeuring te geven. Mss heeft de zaakwaarnemer van Wielaert een contract opgesteld, gezorgd voor hun beide handtekeningen en het opgestuurd. Of zou er een principe-akkoord zijn, waarvan de details nog in een contract uitgewerkt moesten worden, waarna beide partijen het onder een borreltje, zoals Ploegsma het stelt, zouden gaan ondertekenen?
pi_64813541
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef Solstice het volgende:
Ik gok op Boschker als tweede aanvoerder. Ben nou trouwens wel steeds meer benieuwd naar hoe het met die contract-onderhandelingen is gegaan. Want als Munsterman bij de ondertekening van het contract door Wielaert en zaakwaarnemer zat, waarom staat zijn handtekening d'r dan niet bij. Dan zou hij toen al een reden opgegeven moeten hebben. Of is er een akkoord gekomen in de aanwezigheid van Aldo van der Laan, en hoefde Munsterman alleen z'n goedkeuring te geven. Mss heeft de zaakwaarnemer van Wielaert een contract opgesteld, gezorgd voor hun beide handtekeningen en het opgestuurd. Of zou er een principe-akkoord zijn, waarvan de details nog in een contract uitgewerkt moesten worden, waarna beide partijen het onder een borreltje, zoals Ploegsma het stelt, zouden gaan ondertekenen?
Het dikgedrukte lijkt mij onwaarschijnlijk, anders had FC Twente het nog niet op haar site gezet.
pi_64813755
Was het niet zo dat het contract onder het genot van een drankje vlak voor de Kerst getekend zou worden, maar door de drukke agenda's van betrokkenen, dit niet is gelukt?

Zo ja, staat de handtekening van Wielaert er zélf al op??
pi_64814064
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het dikgedrukte lijkt mij onwaarschijnlijk, anders had FC Twente het nog niet op haar site gezet.
Het is ook niet erg waarschijnlijk dat Munsterman bij een of andere meeting heeft gezeten en dan zelf maar geen handtekening heeft gezet. Zou in mijn ogen best kunnen dat er onderhandelt is, vervolgens afgesproken van zet het maar op papier, zorg voor handtekeningen, en dan kijk ik ernaar. Ik roep ook maar wat, maar vraag me echt af hoe dat dan gegaan is met die onderhandelingen, waarom Munsterman's handtekening er niet meteen onder is gezet.
pi_64814191
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:47 schreef Solstice het volgende:

[..]

Het is ook niet erg waarschijnlijk dat Munsterman bij een of andere meeting heeft gezeten en dan zelf maar geen handtekening heeft gezet. Zou in mijn ogen best kunnen dat er onderhandelt is, vervolgens afgesproken van zet het maar op papier, zorg voor handtekeningen, en dan kijk ik ernaar. Ik roep ook maar wat, maar vraag me echt af hoe dat dan gegaan is met die onderhandelingen, waarom Munsterman's handtekening er niet meteen onder is gezet.
De club stelt een contract op, niet de zaakwaarnemer.
De reden dat Munsterman niet heeft getekend is simpel, hij wist van de clausule dus wacht met tekenen tot de transferperiode is afgelopen. Hij wist dat ding kon gebeuren, zeg maar.
Gewoon een naaistreek.
Als zelfs iemand van de raad zegt "over de afkoopsom valt niet te praten" (oftewel, daaronder bieden is nutteloos), dan lijkt het mij duidelijk dat het een done deal is.
Gelukkig is er ook email verkeer geweest waar dit uit blijkt.
-
pi_64814434
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De reden dat Munsterman niet heeft getekend is simpel, hij wist van de clausule dus wacht met tekenen tot de transferperiode is afgelopen. Hij wist dat ding kon gebeuren, zeg maar.
Gewoon een naaistreek.
Als zelfs iemand van de raad zegt "over de afkoopsom valt niet te praten" (oftewel, daaronder bieden is nutteloos), dan lijkt het mij duidelijk dat het een done deal is.
Idd, ik denk dat munsterman expres heeft gewacht en het ook nog van plan is om het contract pas te ondertekenen na de transferperiode.

Echter, ik denk dat heel veel mensen robbie wielaert wel een transfer gunnen naar Ajax bijvoorbeeld. Alleen op de manier hoe dit spel op het moment gespeeld word niet.

Eerst een contractverlening doen en dan gelijk weg?

Eigenlijk hoeft hij van mij niet meer in een Twente shirtje te spelen, laat hem maar gewoon weg gaan voor de hoofdprijs wat Ajax er voor wil betalen dus bijvoorbeeld die 5 mil van afgelopen zomer. Strik er om en wisgerhof van NEC halen en zorgen dat de rest van het team intact blijft!

Mocht Wielaert wel blijven dat heeft hij heel wat goed te maken bij twente, echter geloof ik daar niet meer zo heel er in!
pi_64815049
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gewoon een naaistreek.
Wat ik dan vreemd vind is, dat als je afspreekt onder een borreltje te tekenen. Wielaert en Ploegsma vervolgens de handtekeningen zetten, en Munsterman het zijne er niet bij zet. Heeft Hans Kazan d'r bij gestaan en die papieren op dat moment gauw weggetoverd? Of had die zaakwaarnemer stront in z'n ogen en is ie weggelopen met een contract waar nog geen handtekening onder stond? Die interpretatie van Aldo van der Laan's uitspraak geef jij d'r aan trouwens. Als Wielaert al met de pers gepraat heeft, want volgens de TCT, die dus met het trainingskamp van Heracles en Twente mee is, wil Wielaert zich nergens over uitlaten.
pi_64815158
zal deze of volgende week dan wel een kort geding moeten komen, als Ajax / Ploegsma / Wielaert nog wat wil voor 31 januari
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64816487
bij de oefenwedstrijd staat twente met 1--0 voor! Stein die hem maakte
pi_64816558
Ergens te zien?
pi_64816687
Nee, lees mee via fct.net dus dacht zet het ook ff hier neer!
pi_64816885

Op de voorgrond Twente, daarachter Anderlecht en daarachter PSV
pi_64817139

overigens, 'n kufo is de aanvoerder van twente deze wedstrijd...

http://www.telegraaf.nl/t(...)aanvoerder_af__.html
pi_64817202
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef Sieps het volgende:
[ afbeelding ]

Zal Tiote blij mee zijn
http://www.voetbalprimeur(...)club_Anderlecht.html
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:23:20 #292
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64817870
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:01 schreef Stienn het volgende:

overigens, 'n kufo is de aanvoerder van twente deze wedstrijd...

http://www.telegraaf.nl/t(...)aanvoerder_af__.html
goh die zijn er snel bij met nieuws rond een oefenwedstrijd van twente
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64818278
quote:
[ afbeelding ]

pi_64818408
Is Wielaert al binnen?

[edit] oh my god ik dacht dat dit het ajax topic was gezien de titel 'knokken voor Robbie en Eljero' [/edit]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:38:48 #295
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64818418
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:38 schreef Black-Death het volgende:
Is Wielaert al binnen?
Hij staat buiten op het veld te voetballen
pi_64818444
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:38 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Hij staat buiten op het veld te voetballen
Met zijn gedachte bij Amsterdam uiteraard.
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:40:06 #297
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64818460
Trouwens als ik de poll op twente.net zo zie, heb zelf op Niemeyer gestemd, we kunnen proberen hem te huren een half jaar. Spreekt prima Nederlands kent de club en kent de positie.
pi_64818774
Waar speelt die gast nu trouwens?
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:52:09 #299
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64818859
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar speelt die gast nu trouwens?
Werder Bremen
[b]Enschede![/b]
pi_64818869
quote:
[ afbeelding ]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')