quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef Mark het volgende:
Kunnen ze toch weer wat verdwaalde Zuid-Amerikanen over laten komen
Zoveel zal dat niet zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Mark het volgende:
Is PSV niet de lachende derde als Ajax Wielaert koopt? Ze ontvangen dan toch opleidingskosten?
Kufo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef Dos37 het volgende:
En terecht, laten we het hier dan maar hebben over onze nieuwe aanvoerder.
Kufo, Perez zie ik als grootste kanshebbers
Kufo is het toch al eens geweest?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef Dos37 het volgende:
En terecht, laten we het hier dan maar hebben over onze nieuwe aanvoerder.
Kufo, Perez zie ik als grootste kanshebbers
Ja, toen Boschker hem ingeleverd had. Een half seizoen ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Kufo is het toch al eens geweest?
Was toen Engelaar het ook al nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ja, toen Boschker hem ingeleverd had. Een half seizoen ofzo.
Zoals gezegd: Blawh en ik komen hier al een tijdje. Niet alleen om te stoken, maar ook om de positieve prestaties van Twente te benadrukken. Volgens mij zijn we ook altijd degene die de Twentesupporters feliciteren na een overwinning. Dat er soms wat gestookt wordt hoort er bij, zo gaat het op elke werkvloer/school in Twente. Ik deel trouwens de mening van Blawh over Joop.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:17 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar dat ajax van de clausule hoorden? Waarschijnlijk wisten ze dat allang. Heb zelf ergens gelezen, dat ze Wielaart hebben ingelicht over een clausule in het contract. Zo van, ik blijf dan wel en teken een contract met een clausule.
Trouwens veel calimero in dit topic. Hebben die er veel belang bij? Of gebeurt er niet zoveel in Almelo?
Ja, je hebt gelijk, maar afaik heeft nkufo wel een periode als aanvoerder gefunctioneerd...quote:
Elia wordt naar het schijnt ook betrokken in de deal.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:47 schreef Lamzak_ het volgende:
Wel leuk dat dit topic bijna doodvalt zodra er een Wielaert topic is
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Als NEC dan slim is vragen ze 12 miljoen voor Wisgerhof.
Wisgerhof was toch afgelopen zomer ook in beeld als eventuele vervanger mocht Robbie gaan?quote:
meen van wel jahquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wisgerhof was toch afgelopen zomer ook in beeld als eventuele vervanger mocht Robbie gaan?
Voorzitter van NEC heeft dat contract nog niet getekend.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:43 schreef Strooper het volgende:
Klopt. Waarschijnlijk heeft hij ook een clausule in zijn contract staan.
Redactie sport was het he?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wisgerhof was toch afgelopen zomer ook in beeld als eventuele vervanger mocht Robbie gaan?
Kan kloppen, want op het moment dat hij zijn contract verlengde had NEC helemaal geen voorzitterquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Voorzitter van NEC heeft dat contract nog niet getekend.
Ja Kufo was tweede aanvoerder ik vond het al raar dat ie deze zomer geen aanvoerder werd. Van mij mag ie het worden extra reden om Kufo nog een seizoen aan te houden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:14 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, maar afaik heeft nkufo wel een periode als aanvoerder gefunctioneerd...
Ah! Ik weet het, boschker is toen een tijdje geblesseerd geweest ofzo. Nkufo was altijd tweede aanvoerder.
ik schrijf alleen specials over vroegerquote:
MLN mod, specials over vroeger.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik schrijf alleen specials over vroeger
ik weet gewoon veel van vroegerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
MLN mod, specials over vroeger.
eend je wordt echt oud!
Het dikgedrukte lijkt mij onwaarschijnlijk, anders had FC Twente het nog niet op haar site gezet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef Solstice het volgende:
Ik gok op Boschker als tweede aanvoerder. Ben nou trouwens wel steeds meer benieuwd naar hoe het met die contract-onderhandelingen is gegaan. Want als Munsterman bij de ondertekening van het contract door Wielaert en zaakwaarnemer zat, waarom staat zijn handtekening d'r dan niet bij. Dan zou hij toen al een reden opgegeven moeten hebben. Of is er een akkoord gekomen in de aanwezigheid van Aldo van der Laan, en hoefde Munsterman alleen z'n goedkeuring te geven. Mss heeft de zaakwaarnemer van Wielaert een contract opgesteld, gezorgd voor hun beide handtekeningen en het opgestuurd. Of zou er een principe-akkoord zijn, waarvan de details nog in een contract uitgewerkt moesten worden, waarna beide partijen het onder een borreltje, zoals Ploegsma het stelt, zouden gaan ondertekenen?
Het is ook niet erg waarschijnlijk dat Munsterman bij een of andere meeting heeft gezeten en dan zelf maar geen handtekening heeft gezet. Zou in mijn ogen best kunnen dat er onderhandelt is, vervolgens afgesproken van zet het maar op papier, zorg voor handtekeningen, en dan kijk ik ernaar. Ik roep ook maar wat, maar vraag me echt af hoe dat dan gegaan is met die onderhandelingen, waarom Munsterman's handtekening er niet meteen onder is gezet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het dikgedrukte lijkt mij onwaarschijnlijk, anders had FC Twente het nog niet op haar site gezet.
De club stelt een contract op, niet de zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Het is ook niet erg waarschijnlijk dat Munsterman bij een of andere meeting heeft gezeten en dan zelf maar geen handtekening heeft gezet. Zou in mijn ogen best kunnen dat er onderhandelt is, vervolgens afgesproken van zet het maar op papier, zorg voor handtekeningen, en dan kijk ik ernaar. Ik roep ook maar wat, maar vraag me echt af hoe dat dan gegaan is met die onderhandelingen, waarom Munsterman's handtekening er niet meteen onder is gezet.
Idd, ik denk dat munsterman expres heeft gewacht en het ook nog van plan is om het contract pas te ondertekenen na de transferperiode.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De club stelt een contract op, niet de zaakwaarnemer.
De reden dat Munsterman niet heeft getekend is simpel, hij wist van de clausule dus wacht met tekenen tot de transferperiode is afgelopen. Hij wist dat ding kon gebeuren, zeg maar.
Gewoon een naaistreek.
Als zelfs iemand van de raad zegt "over de afkoopsom valt niet te praten" (oftewel, daaronder bieden is nutteloos), dan lijkt het mij duidelijk dat het een done deal is.
Gelukkig is er ook email verkeer geweest waar dit uit blijkt.
Wat ik dan vreemd vind is, dat als je afspreekt onder een borreltje te tekenen. Wielaert en Ploegsma vervolgens de handtekeningen zetten, en Munsterman het zijne er niet bij zet. Heeft Hans Kazan d'r bij gestaan en die papieren op dat moment gauw weggetoverd? Of had die zaakwaarnemer stront in z'n ogen en is ie weggelopen met een contract waar nog geen handtekening onder stond? Die interpretatie van Aldo van der Laan's uitspraak geef jij d'r aan trouwens. Als Wielaert al met de pers gepraat heeft, want volgens de TCT, die dus met het trainingskamp van Heracles en Twente mee is, wil Wielaert zich nergens over uitlaten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De club stelt een contract op, niet de zaakwaarnemer.
De reden dat Munsterman niet heeft getekend is simpel, hij wist van de clausule dus wacht met tekenen tot de transferperiode is afgelopen. Hij wist dat ding kon gebeuren, zeg maar.
Gewoon een naaistreek.
Als zelfs iemand van de raad zegt "over de afkoopsom valt niet te praten" (oftewel, daaronder bieden is nutteloos), dan lijkt het mij duidelijk dat het een done deal is.
Gelukkig is er ook email verkeer geweest waar dit uit blijkt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef Sieps het volgende:
[ afbeelding ]
Op de voorgrond Twente, daarachter Anderlecht en daarachter PSV
goh die zijn er snel bij met nieuws rond een oefenwedstrijd van twentequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:01 schreef Stienn het volgende:
overigens, 'n kufo is de aanvoerder van twente deze wedstrijd...
http://www.telegraaf.nl/t(...)aanvoerder_af__.html
[ afbeelding ]
Hij staat buiten op het veld te voetballenquote:
Met zijn gedachte bij Amsterdam uiteraard.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij staat buiten op het veld te voetballen
Werder Bremenquote:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |