Wat snap jij niet aan de regel ''De club heeft nog geen vergunning verkregen'''quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het ook wegens financiële overwegingen nog niet mogelijk was.
Waarom meteen zo geagiteerd? Hij stelt een normale vraag. Heb zelf niet anders gehoord dan dat het met vergunningen te maken had. Wel mooi dat er dit jaar boven de 1,1 miljoen winst op de begroting weer een miljoen aan extra catering-inkomsten kan worden toegevoegd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef ouwegokbaas het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de regel ''De club heeft nog geen vergunning verkregen'''
volgens mij valt de prijsstijging van eten/drinken onderin de gracht wel mee toch??quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef fathank het volgende:
En iedereen zich maar afvragen waarom alles zo duur is in het stadion.
Wel lekker die broodjes warm fleischquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef fathank het volgende:
En iedereen zich maar afvragen waarom alles zo duur is in het stadion.
Je kan mij niet wijsmaken dat je eten/drinken rondom stadions goedkoop vindquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij valt de prijsstijging van eten/drinken onderin de gracht wel mee toch??
broodje frikandel is goedkoper dan bij de snackbar, iets van ¤ 2,50 ofzo (als ik me goed herinner)quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat je eten/drinken rondom stadions goedkoop vind.
Je mist een hoek in je berekening. Wielaert trouwens mooi aan z'n huidige contract houden, en dat nieuwe zo snel mogelijk in de prullenbak. Het ergste dat er kan gebeuren is dat ie idd voor 3 miljoen naar Ajax vertrekt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens, als de korte zijde uitbouw 8.000 extra plaatsen oplevert, en de lange zijde uitbouw ook, wat snap ik dan niet?Zitten er op de korte zijde evenveel stoeltjes als op de lange zijde?
Ten eerste gebruikte in het woordje ook, daarmee zeg ik niet dat het niet verkrijgen van de vergunning geen reden kan zijn. Verder vertel ik alleen dat ook financieel de uitbouw niet zomaar geregeld kon worden, daar zou men of nieuwe afspraken met de gemeente voor moeten maken (of andere geldschieters) of spelers voor veel geld verkopen. In de huidige situatie zou Twente het stadion niet kunnen financieren zonder vreemd vermogen, iets dat me gezien het verleden van de club niet zo vreemd lijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef ouwegokbaas het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de regel ''De club heeft nog geen vergunning verkregen'''
Ah, de hoek hoort bij de korte zijde?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Solstice het volgende:
[..]
Je mist een hoek in je berekening. Wielaert trouwens mooi aan z'n huidige contract houden, en dat nieuwe zo snel mogelijk in de prullenbak. Het ergste dat er kan gebeuren is dat ie idd voor 3 miljoen naar Ajax vertrekt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Solstice het volgende:
[..]
Je mist een hoek in je berekening. Wielaert trouwens mooi aan z'n huidige contract houden, en dat nieuwe zo snel mogelijk in de prullenbak. Het ergste dat er kan gebeuren is dat ie idd voor 3 miljoen naar Ajax vertrekt.
Denk niet dat dat zo makkelijk gaat aangezien Wielaert het door Twente aangeboden contract al ondertekend heeft en Munsterman heel blij in de pers heeft lopen roepen dat Wielaert z'n contract verlengd heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:54 schreef Weaut het volgende:
Ik ben voor Twente, maar Twente moet hem gewoon laten gaan naar Ajax. Hoe kut dat ook is. Ze hadden nooit die (hele lage) clausule in zijn nieuwe contract op moet laten nemen. Het is geen grote verrassing dat Ajax direct toehapt wanneer ze van die clausule horen. Het is jammer als hij gaat, maar als hij hier zou moeten blijven dan heb je waarschijnlijk toch niet de oude Wielaert (qua spel) terug.
Als je op www.thuisbijfctwente.nl naar de plattegrond van het stadion kijkt, zie je dat er tot nu toe pas 1 hoek in het stadion is gebouwd op de tweede ring. In dat soort hoeken staan redelijk wat stoeltjes. Komt de korte ring er bij op tegenover Vak P, dan wordt de aansluiting met de lange zijde ook via zo'n hoek gemaakt. Dus er komt een deel korte zijde, plus een hoek bij op. De kans is best groot dat dat net zoveel stoeltjes is als de lange zijde zonder hoek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah, de hoek hoort bij de korte zijde?
2 of 3 maar toch?quote:
Die Calimero's komen hier al een tijdje en volgen Twente op een redelijk normale manier. Wat goed is, is goed en wat slecht is, is slecht. Het is echt niet zo dat we hier alleen maar negatief zijn.quote:Hebben die er veel belang bij?
Nee, lekker rustig tot nu toe.quote:Of gebeurt er niet zoveel in Almelo?
Die clausule lag al bij de media en geïnteresseerden toen het conceptvoorstel bekend werd. Dus dat mag je Wielaert's zaakwaarnemer zeker kwalijk nemen. De Heracles-supporters in dit topic posten hier geloof ik al een stuk langer als jou trouwens. Meestal zonder het calimero, ponyclub-gezeik, hoop dat dat ook zo blijft, en het hier niet net zo'n kinderclub wordt als op andere fora.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:17 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar dat ajax van de clausule hoorden? Waarschijnlijk wisten ze dat allang. Heb zelf ergens gelezen, dat ze Wielaart hebben ingelicht over een clausule in het contract. Zo van, ik blijf dan wel en teken een contract met een clausule.
Trouwens veel calimero in dit topic. Hebben die er veel belang bij? Of gebeurt er niet zoveel in Almelo?
Oke. Ik volg de topics van Twente al wel een tijdje, en heb vorige week dan eindelijk een account gemaakt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:25 schreef Solstice het volgende:
[..]
Die clausule lag al bij de media en geïnteresseerden toen het conceptvoorstel bekend werd. Dus dat mag je Wielaert's zaakwaarnemer zeker kwalijk nemen. De Heracles-supporters in dit topic posten hier geloof ik al een stuk langer als jou trouwens. Meestal zonder het calimero, ponyclub-gezeik, hoop dat dat ook zo blijft, en het hier niet net zo'n kinderclub wordt als op andere fora.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:54 schreef Blawh het volgende:
Ook aandoenlijk om te zien dat er altijd in no-time een schreeuwerig of huilerig bericht in Joop's dagblad staat wanneer een Twente speler in de picture is bij een andere club.
Joop vind ik een kwal, dat klopt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:46 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oke. Ik volg de topics van Twente al wel een tijdje, en heb vorige week dan eindelijk een account gemaakt.
Ook zie ik meestal dat ze wel een lichte sympathy hebben voor Fc Twente, gezien ook het volgende bericht.
[..]
Daar sluit ik me bij aan.quote:Meestal zonder het calimero, ponyclub-gezeik, hoop dat dat ook zo blijft, en het hier niet net zo'n kinderclub wordt als op andere fora.
Oh is zeg ook niet dat ze niet welkom zijn, als ze maar niet reageren zoals Solstice bedoelt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Heraclieden gewoon welkom hier dacht ik zo
denk dat de meesten wel normaal mee kunnen praten en gewoon uit interesse hier zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:33 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oh is zeg ook niet dat ze niet welkom zijn, als ze maar niet reageren zoals Solstice bedoelt.
Als we dat van onze kant dat dan ook blijven doen, is alles goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:33 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oh is zeg ook niet dat ze niet welkom zijn, als ze maar niet reageren zoals Solstice bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |