zullen we het maar over de parenclub hebben dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga een nerd alarm op dit topic steken
Ehr? Ik zou het bij god niet wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
beller , kan jij je Tv flashen ?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we het maar over de parenclub hebben dan ?
Ja gaat ze weer koekjes bunkerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je eens kijken of dat lukt. ik heb het vorig jaar bij de mijne gedaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr? Ik zou het bij god niet weten
Ik ben altijd proquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moos, wanneer pro dan ?
Ik weet dat het een Philips is, maar daar stopt het bijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je eens kijken of dat lukt. ik heb het vorig jaar bij de mijne gedaan
ja HAHFASFAHAHHFJASH ! !E!1 EINZ 1!!quote:
Nouja... Beller laat je tieten zien!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
beller , kan jij je Tv flashen ?
wij gaan altijd terror snelquote:
heb je USB ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet dat het een Philips is, maar daar stopt het bij
Gastquote:
Jupsquote:
dan moet je zeker ff de philips site checkenquote:
Heuh.. WL vraagt het tochquote:
Moet dan alleen even het modelnummer weten zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je zeker ff de philips site checken
Ja dwoas, m'n tv jaquote:
Je ondertitel...moet happens zijn lutserquote:
Was ff drukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
is de kabel erg dun van je scartkabel?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dwoas? Nee gij! Gij mot van WL oew TV flashen! da vraade tonnie!?quote:
ja iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet dan alleen even het modelnummer weten zeker?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja HAHFASFAHAHHFJASH ! !E!1 EINZ 1!!
anyhow
* WhiteLightning laat broek zakken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dwoas? Nee gij! Gij mot van WL oew TV flashen! da vraade tonnie!?
nee, wij hebben winterstopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kan vanavond, maar jij moet zeker trainen? Of is het te koud voor je?
nou ik heb een liter zaad waar ik mee zitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat wil je kwijt dan?
Ik kijk nergens meer van op
Ik zat al sinds zn 1e post in GRTDOJW te wachten tot iem. hem daar op ging wijzenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je ondertitel...moet happens zijn lutser
M'n oog! Wat doe je!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning laat broek zakken.
*shine* *shine*
Hij komt hier vaker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zat al sinds zn 1e post in GRTDOJW te wachten tot iem. hem daar op ging wijzen
Mietjesquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik heb een liter zaad waar ik mee zit
Neej, hij gaat je internet blamen, dat 'ie niet kan connectenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kan vanavond, maar jij moet zeker trainen? Of is het te koud voor je?
gooi dat dan een keer in zo'n voederbak voor vogelsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Okeej coolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, wij hebben winterstop
maar ik kan vanavond ook wel
ja, in vietnam voetbalde wij ook heel jaar doorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mietjes
Vroeger voetbalde we altijd, zelfs in de strenge winter van 1966 toen het tussen de -34 en -29 graden was
Goeie ouwe tijd...
Dat doet ie alleen bij jouquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, hij gaat je internet blamen, dat 'ie niet kan connecten
Was te verwachtenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Daar hadden jullie toch niks beters te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, in vietnam voetbalde wij ook heel jaar door
oohquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeej cool
Ik kan vanaf uurtje of half 9 ofzo
hij was hier 50 topics terug al een keer, toen zat 'ie op Debs te geilenquote:
Succes met fappenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Godsamme manquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dwoas? Nee gij! Gij mot van WL oew TV flashen! da vraade tonnie!?
preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar hadden jullie toch niks beters te doen
Pff... wij voetbalden nog tegen de moffen in de Ardennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mietjes
Vroeger voetbalde we altijd, zelfs in de strenge winter van 1966 toen het tussen de -34 en -29 graden was
Goeie ouwe tijd...
dank jequote:
Ik kijk vanmiddag wel even, volgens mij is het zo'n soortquote:
was dat een veld waar aan beide kanten 2 goals naast elkaar stonden ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pff... wij voetbalden nog tegen de moffen in de Ardennen![]()
Best lachen hoor, granaten met buitenkant rechts en de verre hoek knallen
Wij speelden gewoon waterpolo in '53.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mietjes
Goeie ouwe tijd...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja, binnenbad is altijd warmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wij speelden gewoon waterpolo in '53.
Modsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Tally het volgende:
Of je post gewoon even door een slotje heen
toch niet bij ons forum of wel ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Tally het volgende:
Of je post gewoon even door een slotje heen
check #601quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch niet bij ons forum of wel ?
Ja godver.. Ik weet niet wie dat bedacht heeft hoorquote:
Ons forum? Waar is da?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch niet bij ons forum of wel ?
tally, je verneukt mijn LP in het vorige topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja godver.. Ik weet niet wie dat bedacht heeft hoor
[..]
Ons forum? Waar is da?
ik dacht al dat ik je ergens van kende heinrich.... we hebben jullie goed ingemaakt he!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
uiteraard kom ik hier vaker !!! maar wat moet ik doen volgens jou???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
En ook gewoon bijna 10 min nadat het gesloten is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Ons forum? Waar is da?
mijn cappuccinoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik je ergens van kende heinrich.... we hebben jullie goed ingemaakt he!!!
Ja jullie waren vooral heel explosief over die flankenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik je ergens van kende heinrich.... we hebben jullie goed ingemaakt he!!!
dudequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja jullie waren vooral heel explosief over die flanken
Je ondertitel lezen en verbeterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
uiteraard kom ik hier vaker !!! maar wat moet ik doen volgens jou???
jah happends met 1 P.... ! krijg je als je snel effe een profiel aanmaaktquote:
ach niet iedereen wil goed kunnen schrijven... misschien was het wel met opzet...quote:
omgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
jah happends met 1 P.... ! krijg je als je snel effe een profiel aanmaakt.. heb ook geen idee hoe ik die weer kan verandere zal eens effe kijke
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach niet iedereen wil goed kunnen schrijven... misschien was het wel met opzet...
happends... is dat familie van spannends?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
jah happends met 1 P.... ! krijg je als je snel effe een profiel aanmaakt.. heb ook geen idee hoe ik die weer kan verandere zal eens effe kijke
goed punt...quote:
www.onsforum.nl ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Ons forum? Waar is da?
of je leest de op een keerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
hadden jullie niet even kunnen zeggen dat debs jarig is vandaag...
Debs is jarig vandaagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
hadden jullie niet even kunnen zeggen dat debs jarig is vandaag...
dat krijg je als je de boel hier probeert vol te spammenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
en mn eerste sextet?
jammer hoor... voorkomen door onsforum...
dat zeg ik .. dat krijg je als je snel een profiel aanmaakt !!.. maar dat er nog mensen zoals jou zijn die overal op letten hequote:
quote:
geen sex, zelfs geen sextetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
en mn eerste sextet?
Dat is een lekker groot forum zeg...quote:
haha thnx duck voor je steun !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
happends... is dat familie van spannends?
Aangenaam:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
dat zeg ik .. dat krijg je als je snel een profiel aanmaakt !!.. maar dat er nog mensen zoals jou zijn die overal op letten he
koekje?quote:
bestaat het? heb het nieteens gecontroleerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is een lekker groot forum zeg...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:29 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Ongekendquote:
we verschillen van werk. dat gaat hier niet hoorquote:
quote:
Ik hoop voor jou dat je meer dan 1 verpakking hebtquote:
Einz!@34!!quote:
hmmm nu is je onderschrift een beetje in de trant van: poep gebeurdtdtdttquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je meer dan 1 verpakking hebt
Neuken dan maar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Misschien eerst eens beginnen met een triootjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
en mn eerste sextet?
niet hier...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat daar geen wc's zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we verschillen van werk. dat gaat hier niet hoor
ook geen voorpret?quote:
Ook niet nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:35 schreef Crazy-p het volgende:
tvp.. alhoewel.. geen idee waarom eigenlijk.. jullie vliegen toch door de topics heen vandaag
en ik ga toch echt niet alles terug lezen
richting heerlen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet hier...![]()
* MaleDuck rent heel hard weg...
uhu klopt... !! schijt an de geit ...... ! tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm nu is je onderschrift een beetje in de trant van: poep gebeurdtdtdtt
bijbaan als muntjes bedelaar bij openbare wc mischien?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat daar geen wc's zijn
WHAHAquote:
Wat dan wel?quote:
ik ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bijbaan als muntjes bedelaar bij openbare wc mischien?
Voorpret heb ik altijdquote:
heb jij een samenvatting voor mij dan die in 5 minuten kanquote:
Dunno, you tell me...trouwens... wie is Worl D?quote:
-- Bagger --quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb jij een samenvatting voor mij dan die in 5 minuten kan
meer tijd heb ik gewoon niet vandaag
*flink stressen*
doe jij dat alijtd op de wc. weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat daar geen wc's zijn
Ja godver!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tally, je verneukt mijn LP in het vorige topic
Mja ik was gewoon aan het werkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En ook gewoon bijna 10 min nadat het gesloten is...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dunno, you tell me...trouwens... wie is Worl D?
nou ik gok dat niets er op het moment lekker uit ziet..quote:
nou tot overmorgen dan...quote:
oftewelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou ik gok dat niets er op het moment lekker uit ziet..
*is ziek aan het worden.. of lichaam is aan het stressen ofzo*
Tja ik wou dat ik dat ook kon zeggen... maar zit nog op input van een collega te wachten... dus zal wel weer lang werken worden vandaag...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja godver!
[..]
Mja ik was gewoon aan het werk
Hey bedanktquote:
Hmm minder, doe wel voorzichtig hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
die jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee die nietrukker op zijn werk(WL d8 ik)
weet je hoeveel je kan verdienen om geld te vragen bij een wc !!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bijbaan als muntjes bedelaar bij openbare wc mischien?
Vind je het erg als ik tijdens het wachten nog naar huis gaquote:
neej dat duurt nog 2 week ofzoquote:
weetje hoeveel ik met mijn bijbaan kan verdienen als ik naar polen gaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
weet je hoeveel je kan verdienen om geld te vragen bij een wc !!!
ga maar eens een dagje naar de zwarte markt!!.. daar vragen ze 20 cent voor na de wc gaan.. als je ziet hoeveel mensen daar al per uur naar binnen gaan !!... zijn der al meer dan 50 !! reken maar uit
sorry, ik ben nogal ouderwetsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die ja
kerel rukt niet op zijn werk![]()
Je uitroepteken blijft een beetje hangen... het is net alsof ik zo'n goedkope marktplaats advertentie aan het lezen benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ga maar eens een dagje naar de zwarte markt!!.. daar vragen ze 20 cent voor na de wc gaan.. als je ziet hoeveel mensen daar al per uur naar binnen gaan !!... zijn der al meer dan 50 !! reken maar uit
Nou vooruit... waar in heerlen moet ik zijn eigenljik?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik tijdens het wachten nog naar huis ga
Volgens mij ziet hij dat wel door de vingersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik tijdens het wachten nog naar huis ga
ik doe altijd voorzichtigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder, doe wel voorzichtig he
ik voorzie een glansrijke carriere voor jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
APG, ik meld je wel aan als bezoekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou vooruit... waar in heerlen moet ik zijn eigenljik?
Een keer normaal slapen zou ook wel handig zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja jij bent zo 2008quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik ben nogal ouderwets
Yeah rightquote:
Dan moet ik ff een vaar- of vliegbewijs laten aanmaken als MaleDuckquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
APG, ik meld je wel aan als bezoeker
Hiermee bevestig jij dus dat je rukt op je werk ?quote:
No....leftquote:
tell me ?:Pquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weetje hoeveel ik met mijn bijbaan kan verdienen als ik naar polen ga
ahhuhquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je uitroepteken blijft een beetje hangen... het is net alsof ik zo'n goedkope marktplaats advertentie aan het lezen ben
die van mij hangt ook linksquote:
Juist omdat mijn collega geen input heeft geleverd kan ik nu xtra hard werken..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja ik wou dat ik dat ook kon zeggen... maar zit nog op input van een collega te wachten... dus zal wel weer lang werken worden vandaag...
Piss off cross-eyed dudequote:
vroeger was alles beter. dat weet je wel toch ?quote:
Whehe en ik je dan ook aanmelden als Male Duck...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet ik ff een vaar- of vliegbewijs laten aanmaken als MaleDuck
liever niet dan ken je net zo goed een baan hebben op kantoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
10 cent per uurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weetje hoeveel ik met mijn bijbaan kan verdienen als ik naar polen ga
no thnx t was maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik voorzie een glansrijke carriere voor je
Ik zou hem gewoon een extra harde schop onder zn kont gevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist omdat mijn collega geen input heeft geleverd kan ik nu xtra hard werken..
Adem in... Adem uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ahhuh
is er vandoor.. poging tot fiets van slot af doen.. en dan richting station fietsen..
*stress*
verschil moet er zijn.... maar gelukkig hebben we allebei een collega die geen input levert... dat schept een bandquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist omdat mijn collega geen input heeft geleverd kan ik nu xtra hard werken..
heul veulquote:
pak je wel de goeie fiets, anders krijg je hem nooit vh slot afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ahhuh
is er vandoor.. poging tot fiets van slot af doen.. en dan richting station fietsen..
*stress*
Met dit weer wel jah !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
liever niet dan ken je net zo goed een baan hebben op kantoor
[..]
10 cent per uur
Als dat wijf (nee het is een kerel) er van de week is dan zal hij dat ook te horen krijgen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon een extra harde schop onder zn kont geven
Ja dat is wel het beste anders kom ik niet binnen... en ik maar vragen naar LadyLike...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe en ik je dan ook aanmelden als Male Duck...
wat moet je op het station dan ?quote:
oh ja dat vergeet ik wel eensquote:
Ik voel hetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
verschil moet er zijn.... maar gelukkig hebben we allebei een collega die geen input levert... dat schept een band
Go girl!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Als dat wijf (nee het is een kerel) er van de week is dan zal hij dat ook te horen krijgen..
Ben het echt zat..
Succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
oh ja dat vergeet ik wel eens
*hoest dr longen uit dr lijf*
euh.. oops..
anywegs.. ik ben weg
zeg ik woon niet zo dicht bij het station hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat moet je op het station dan ?
ga je dat kleine stukje fietsen ?
je maakt me wel nieuwschierig dan???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heul veul, ik denk alleen dat als ik zonder auto terug kom 2 dagen later dat het me niet nog een keer lukt
Jippiequote:
Ging de schuurdeur vandaag wel open dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zeg ik woon niet zo dicht bij het station he
is toch wel 15 minuten fietsen ofzo..
en ik moet met de trein naar Hengelo..
therapy
Dan zul jij je vast en zeker thuisvoelen als fulltime rukkerquote:
Nou hoor...Bellerstoofpotquote:
Nee... ondertitel deler!quote:
Whehe truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is wel het beste anders kom ik niet binnen... en ik maar vragen naar LadyLike...
heb gister avond mn fiets al buiten gezetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ging de schuurdeur vandaag wel open dan?
Je blijft plakkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Crazy-p het volgende:
oh ja.. ik ben dus al 5 minuten bezig met weg gaan..
*heeft geen zin*
Biertje dan maar?quote:
hahaha 100 %quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dan zul jij je vast en zeker thuisvoelen als fulltime rukker
Dan moet je er heet water overheen gooien!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb gister avond mn fiets al buiten gezet
dus dat slot zal nu wel bevroren zijn..
dit levert wel veel geld op denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
je maakt me wel nieuwschierig dan???
* Crazy-p gebruikt lijm verwijderaar..quote:
Zo vroeg al?quote:
En dan krijg ik als antwoord:quote:
ik wil die bovenstequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit levert wel veel geld op denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh, neem me niet kwalijk, ik dacht dat je aan het werk wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zeg ik woon niet zo dicht bij het station he
is toch wel 15 minuten fietsen ofzo..
en ik moet met de trein naar Hengelo..
therapy
Haha succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
* Crazy-p gebruikt lijm verwijderaar..
moet nu toch echt gaan anders kom ik te laat.. en dan mis ik mn trein enzo
En je punt is?quote:
ongetwijfelt!!!....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit levert wel veel geld op denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ben al minder nieuw dan gister...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb hem al meer als een jaar jij steler
ik ook wel gvdquote:
En MaleDuck is leuker dan dat jij bent, maar je punt is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb hem al meer als een jaar jij steler
hmmm winnen en loterij... das een combinatie die ik nog niet vaak heb gezien... dus heb de loterijen maar verbannen uit mn leven...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook wel gvd
ik had me het al helemaal voorgesteld bij het winnen van de loterij
subtielquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En MaleDuck is leuker dan dat jij bent, maar je punt is?
Thnx dudequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
anders reageer je effe op alles wat er gezegd word !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuhquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
hehe ik vlieg ook even voorbij, fakking druk hier
* LL vangtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
de kans is groter dat er 2x in je leven een vliegtuig op je neerstortquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm winnen en loterij... das een combinatie die ik nog niet vaak heb gezien... dus heb de loterijen maar verbannen uit mn leven...
Met een t dwoasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
anders reageer je effe op alles wat er gezegd word !!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
ja waar blijf je nou man ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
Ik ben zo subtiel, vraag dat maar aan Sgelequote:
Fijne gedachte, dat dan weer welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
de kans is groter dat er 2x in je leven een vliegtuig op je neerstort
moet je je wel even voorstellen dat je de eerste keer overleefd
Ja, en als je dan ook de tweede keer dat overleeft, dan weet je dat je mee moet gaan doen aan loterijen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
de kans is groter dat er 2x in je leven een vliegtuig op je neerstort
moet je je wel even voorstellen dat je de eerste keer overleefd
ik word vanzelf rijk als ik werkslaafjes hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook wel gvd
ik had me het al helemaal voorgesteld bij het winnen van de loterij
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef Crazy-p het volgende:
de fiets ging zowaar direct van slot af zonder problemen..
ik ben nu dus echt weg..
brrrrr koud
kerel paar eeuw terug levenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik word vanzelf rijk als ik werkslaafjes heb
pssst volgens mij is het wel met een d...quote:
"Je kent ze wel, die blonde die heel veel koekjes eet omdat ze anders van d'r stoel afglijdt"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan krijg ik als antwoord:
"Meneer er werkt hier geen Lady Like, misschien moet u bij een andere vestiging zijn..."
die kun je ook in polen halen !?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoi en doei! suc-6quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
* Crazy-p gebruikt lijm verwijderaar..
moet nu toch echt gaan anders kom ik te laat.. en dan mis ik mn trein enzo
Ja dat vind ik nou ook, als je het op die manier typtquote:
En wat is de kans daarop???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar is het een forum voor josti...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
anders reageer je effe op alles wat er gezegd word !!
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
"Je kent ze wel, die blonde die heel veel koekjes eet omdat ze anders van d'r stoel afglijdt"
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
"Je kent ze wel, die blonde die heel veel koekjes eet omdat ze anders van d'r stoel afglijdt"
Serieus?quote:
misschien moet danny even gaan kijken op onsforum.nl .. daar wordt bijna niet gereageerd...quote:
gelezen op fokquote:
Breng daar even verandering in danquote:
Euh... eerhm... aangenaam, ik ben de stoel van Ladylikequote:
Men zegt hetquote:
Vet! En alles wat op Fok staat is de waarheid natuurlijkquote:
O, dan wordt het lastig... ik blijf wel hier... zal mn baas wat fijner vinden...quote:
Heftug, jeweetschquote:
watjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O, dan wordt het lastig... ik blijf wel hier... zal mn baas wat fijner vinden...
hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bwahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Euh... eerhm... aangenaam, ik ben de stoel van Ladylike
Ik ga er wel vanuitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vet! En alles wat op Fok staat is de waarheid natuurlijk
nja niet als je me gaat beschrijven denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O, dan wordt het lastig... ik blijf wel hier... zal mn baas wat fijner vinden...
zolang ie niet staat blijf ik er lekker vanafquote:
Uiteraardquote:
De verdieping kan je nu ook al wel zeggen hoor... dan kan ik dat ook weer aan de informatie toevoegen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit![]()
[..]
nja niet als je me gaat beschrijven denk ik
naam is handig, dan kan hij opzoeken op welke verdieping ik werk
nja ik heb niet zoveel te doen op men werk.. dus blijf liever effe hier hangenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien moet danny even gaan kijken op onsforum.nl .. daar wordt bijna niet gereageerd...
10equote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De verdieping kan je nu ook al wel zeggen hoor... dan kan ik dat ook weer aan de informatie toevoegen...
consider it donequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang ie niet staat blijf ik er lekker vanaf
quote:
wat een timing.. jaja.. lunch...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moos let even op ':o
ik moet lunchen
tsss wat een plaatjes... niet echt SFW...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Moozzie het volgende:
Misschien een leuk berichtje achter laten voor debbie?
Debbie_19 en een feestje maakt debbie_20!
als het 40 man is en 1 vrouw.... nou dan is het makkelijk...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
10e
(heb je weinig aan, moet je nog door 40 man heen)
okay dan klik ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss wat een plaatjes... niet echt SFW...
aangezien ik zelf in een team van 5 vrouwen werk is het antwoord daarop NEEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als het 40 man is en 1 vrouw.... nou dan is het makkelijk...
goed idee...quote:
we hebben 3 panden, nou moet je nog ff weten welke 10e verdiepingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed idee...
maaruh werkt die blonde op de 10e dan ook niet?
Met 40 vrouw en 1 man heb je moeite om de verleiding te weerstaan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als het 40 man is en 1 vrouw.... nou dan is het makkelijk...
ik eet nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef Ladylike het volgende:
wat een mietjes hier.. willen allemaal eten
ik ga als de drukte weg is
verstandig... ik moet nog 25 min wachten... en heb na de lunch vergaderingen....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef Ladylike het volgende:
wat een mietjes hier.. willen allemaal eten
ik ga als de drukte weg is
nja er zijn hier meer dan 1 van mijn voornaamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
Hier werken we met voornamen
Dus als je hier ergens naar me zou vragen zou je hier uitkomen..
grote kans !! ik zou er niet zo doorheen komen geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Met 40 vrouw en 1 man heb je moeite om de verleiding te weerstaan?
is dat dichterbij dan heerlen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
Hier werken we met voornamen
Dus als je hier ergens naar me zou vragen zou je hier uitkomen..
dichter bij waar?quote:
Hier zijn er toch aardig wat vrouwen (geen leuke) maar geen met mijn voornaam..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja er zijn hier meer dan 1 van mijn voornaam
(en achternaam, mn baas heeft de zelfde)
Ik weet niet waarbijquote:
En dat kom je hier vertellen voor je gaat zeikenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Runx het volgende:
ik ga even pipi machen, tussen het werken door, wat een boefje ben ik zeg
Ik ben zowaar hier de enige met mijn voornaam en mijn achternaam, daar is wel 1 die er heel erg op lijkt, maar verder ben ik hier wel uniek....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja er zijn hier meer dan 1 van mijn voornaam
(en achternaam, mn baas heeft de zelfde)
Ik ook niet.. Ik ga zo nog even naar het andere pand helaasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Friday12 het volgende:
eetse iedereen die gaat eten
ik nog neit
de randstad...quote:
uhuquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat kom je hier vertellen voor je gaat zeiken
successquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Runx het volgende:
ik ga even pipi machen, tussen het werken door, wat een boefje ben ik zeg
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu![]()
ik ken je van kpdik keek er x keer op
ja dat is wel dichterbij maar nog wel een eind lopen...quote:
In de randstad rijden ook bussen enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat is wel dichterbij maar nog wel een eind lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |