doe jij dat alijtd op de wc. weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat daar geen wc's zijn
Ja godver!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tally, je verneukt mijn LP in het vorige topic
Mja ik was gewoon aan het werkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En ook gewoon bijna 10 min nadat het gesloten is...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dunno, you tell me...trouwens... wie is Worl D?
nou ik gok dat niets er op het moment lekker uit ziet..quote:
nou tot overmorgen dan...quote:
oftewelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou ik gok dat niets er op het moment lekker uit ziet..
*is ziek aan het worden.. of lichaam is aan het stressen ofzo*
Tja ik wou dat ik dat ook kon zeggen... maar zit nog op input van een collega te wachten... dus zal wel weer lang werken worden vandaag...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja godver!
[..]
Mja ik was gewoon aan het werk
Hey bedanktquote:
Hmm minder, doe wel voorzichtig hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
die jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee die nietrukker op zijn werk(WL d8 ik)
weet je hoeveel je kan verdienen om geld te vragen bij een wc !!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bijbaan als muntjes bedelaar bij openbare wc mischien?
Vind je het erg als ik tijdens het wachten nog naar huis gaquote:
neej dat duurt nog 2 week ofzoquote:
weetje hoeveel ik met mijn bijbaan kan verdienen als ik naar polen gaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
weet je hoeveel je kan verdienen om geld te vragen bij een wc !!!
ga maar eens een dagje naar de zwarte markt!!.. daar vragen ze 20 cent voor na de wc gaan.. als je ziet hoeveel mensen daar al per uur naar binnen gaan !!... zijn der al meer dan 50 !! reken maar uit
sorry, ik ben nogal ouderwetsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die ja
kerel rukt niet op zijn werk![]()
Je uitroepteken blijft een beetje hangen... het is net alsof ik zo'n goedkope marktplaats advertentie aan het lezen benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ga maar eens een dagje naar de zwarte markt!!.. daar vragen ze 20 cent voor na de wc gaan.. als je ziet hoeveel mensen daar al per uur naar binnen gaan !!... zijn der al meer dan 50 !! reken maar uit
Nou vooruit... waar in heerlen moet ik zijn eigenljik?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik tijdens het wachten nog naar huis ga
Volgens mij ziet hij dat wel door de vingersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik tijdens het wachten nog naar huis ga
ik doe altijd voorzichtigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder, doe wel voorzichtig he
ik voorzie een glansrijke carriere voor jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
APG, ik meld je wel aan als bezoekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou vooruit... waar in heerlen moet ik zijn eigenljik?
Een keer normaal slapen zou ook wel handig zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja jij bent zo 2008quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik ben nogal ouderwets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |